eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych do Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-09-28



Ogłoszenie nr 629554-N-2018 z dnia 2018-09-28 r.

Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o.: Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych do Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27627117900000, ul. ul. Zbigniewa Oleśnickiego  21 , 42470   Siewierz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 741 142, e-mail sekretariat@szpital-siewierz.pl, faks 326 741 471.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpital-siewierz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
spółka z o.o. jednostki samorządu terytorialnego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://bip.szpital-siewierz.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.szpital-siewierz.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o., ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21, 42-470 Siewierz (sekretariat budynek Administracji Szpitala)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych do Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o.
Numer referencyjny: ZP/1/PN/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych do Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. z podziałem na trzy odrębne części: Część 1: Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu, Część 2: Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu, Część 3: Dostawa środków dezynfekcyjnych Część 1: 1. Przedmiot zamówienia w zakresie Części 1 dotyczy dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu przez okres 12-tu miesięcy w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający będzie dokonywał zamówień leków w formie zamówień planowanych i tzw. zamówień na "cito". Dostawy planowe powinny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy na "cito" maksymalnie do 24 godz. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania 1-go, muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosowania ilości i asortymentu zamawianych leków określonego w załączniku nr 1 do faktycznych potrzeb, w zależności od liczby pacjentów i możliwości finansowych Zamawiającego. Wartość realizowanego zamówienia rocznego nie może jednak przekroczyć kwoty określonej w umowie do zapłaty za dany pakiet. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - synonimów danej pozycji opisu przedmiotu zamówienia z załącznika nr 1 do SIWZ, pod warunkiem zagwarantowania tych samych właściwości leku oraz dawki. 7. W ofercie należy podać nazwy handlowe leków. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności ( gramaturze) - zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone. Zamawiający wyraża zgodę na zaokrąglenie do pełnego opakowania w górę. 9. W przypadku wycofania z rynku niektórych leków mogą ukazać się nowe, zamienne pozycje leków, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego wycofania niektórych pozycji i wprowadzenia nowych. 10. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. Część 2: 1. Przedmiot zamówienia w zakresie Częsci nr 2 dotyczy dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu przez okres 12-tu miesięcy w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 Nr 107 poz.679) właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowanych. Dostawy winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 5. W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dowolnej pozycji asortymentu. Część 3: 1. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania 3-go, muszą posiadać wymagane aktualnymi przepisami pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, w zależności od klasyfikacji danego środka dezynfekcyjnego. 2. Do oferowanych środków dezynfekcyjnych winny być dostarczone następujące dokumenty: a/ karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, b/ instrukcje przygotowania roztworów roboczych w przypadku preparatów dezynfekcyjnych wymagających konieczności przygotowania takiego roztworu. c/ w przypadku antyseptyków (wymaga się, aby był to produkt leczniczy) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, o ile zachowuje swoją ważność lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, d/ dla preparatów do dezynfekcji narzędzi - Wpis do Rejestru wyrobów medycznych lub Deklarację zgodności z Dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych e/ dla preparatów do dezynfekcji skóry pacjentów, ran, błon śluzowych - Decyzja Ministerstwa Zdrowia - pozwolenie na obrót produktem leczniczym f/ dla preparatów do dezynfekcji rąk - Decyzja Ministerstwa Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych g/ dla preparatów do dezynfekcji powierzchni - pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych h/ dla preparatów do higienicznego mycia i dezynfekcji rąk obowiązuje spełnienie normy PN-EN 1279, PN-EN 1500 i potwierdzenie działania bójczego wobec Escherichia Coli i/ zaoferowane preparaty winny spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885 dla obszaru medycznego.

II.5) Główny kod CPV: 33690000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33190000-8
33692500-2
33141110-4
33141220-8
33141310-6
18424300-0
33141320-9
33141200-2
33631600-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
12
12
24

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadanie aktualnego zezwolenia - decyzja wydawana przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zezwalająca na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi przeznaczonymi dla ludzi
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Dla Części 2: Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) - dot. wyrobów medycznych Dla Części 1: Dokumenty dopuszczające do obrotu produkt leczniczy /zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne - Dz. U. 2001, nr 126 poz.1381 ze zm./ - dot. produktów leczniczych i tlenu medycznego Dla Części 3: Dokumenty zgodnie z pkt 2.3 ppkt 2.3.4 SIWZ - Zadanie nr 3

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, wg zał. Nr 4 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, wg zał od 1 do 3 W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin30,00
Termin płatności10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla zadania nr 1, 2 i 3 1. Ceny realizowanych dostaw wynikają z cen jednostkowych zgłoszonych w ofercie przez Wykonawcę zgodnie z treścią Formularza cenowego i przedmiotem zamówienia. 2. Zmiany cen jednostkowych zawartych w umowie mogą nastąpić jedynie w przypadku: a) zmiany przez NBP kursu złotego w stosunku do waluty importera powyżej i poniżej 5% w stosunku do kursu z dnia zawarcia umowy. b) zmiany stawki podatku VAT, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto. c) zmiany cen urzędowych leków wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen, jak również dodania nowych leków, a także skreślenia leków z wykazu objętych cenami urzędowymi. d) korekta cen w przypadku obniżenia cen urzędowych nie ma zastosowania, jeśli w ramach umowy towar oferowany jest po cenie niższej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2018-11-09 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia w zakresie Części 1 dotyczy dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu przez okres 12-tu miesięcy w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający będzie dokonywał zamówień leków w formie zamówień planowanych i tzw. zamówień na "cito". Dostawy planowe powinny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego, natomiast dostawy na "cito" maksymalnie do 24 godz. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania 1-go, muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosowania ilości i asortymentu zamawianych leków określonego w załączniku nr 1 do faktycznych potrzeb, w zależności od liczby pacjentów i możliwości finansowych Zamawiającego. Wartość realizowanego zamówienia rocznego nie może jednak przekroczyć kwoty określonej w umowie do zapłaty za dany pakiet. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - synonimów danej pozycji opisu przedmiotu zamówienia z załącznika nr 1 do SIWZ, pod warunkiem zagwarantowania tych samych właściwości leku oraz dawki. 7. W ofercie należy podać nazwy handlowe leków. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności ( gramaturze) - zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone. Zamawiający wyraża zgodę na zaokrąglenie do pełnego opakowania w górę. 9. W przypadku wycofania z rynku niektórych leków mogą ukazać się nowe, zamienne pozycje leków, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego wycofania niektórych pozycji i wprowadzenia nowych. 10. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33690000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia w zakresie Częsci nr 2 dotyczy dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu przez okres 12-tu miesięcy w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 Nr 107 poz.679) właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowanych. Dostawy winny być realizowane przez Wykonawcę w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 5. W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dowolnej pozycji asortymentu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33692500-2, 33141110-4, 33141220-8, 33141310-6, 18424300-0, 33141320-9, 33141200-2, 33631600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania 3-go, muszą posiadać wymagane aktualnymi przepisami pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, w zależności od klasyfikacji danego środka dezynfekcyjnego 2. Do oferowanych środków dezynfekcyjnych winny być dostarczone następujące dokumenty: a/ karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, b/ instrukcje przygotowania roztworów roboczych w przypadku preparatów dezynfekcyjnych wymagających konieczności przygotowania takiego roztworu. c/ w przypadku antyseptyków (wymaga się, aby był to produkt leczniczy) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, o ile zachowuje swoją ważność lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, d/ dla preparatów do dezynfekcji narzędzi - Wpis do Rejestru wyrobów medycznych lub Deklarację zgodności z Dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych e/ dla preparatów do dezynfekcji skóry pacjentów, ran, błon śluzowych - Decyzja Ministerstwa Zdrowia - pozwolenie na obrót produktem leczniczym f/ dla preparatów do dezynfekcji rąk - Decyzja Ministerstwa Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych g/ dla preparatów do dezynfekcji powierzchni - pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych h/ dla preparatów do higienicznego mycia i dezynfekcji rąk obowiązuje spełnienie normy PN-EN 1279, PN-EN 1500 i potwierdzenie działania bójczego wobec Escherichia Coli i/ zaoferowane preparaty winny spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885 dla obszaru medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy30,00
Termin płatności10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.