To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-05
Warszawa: Dostawa zestawów komputerowych wraz z wyposażeniem dodatkowym i oprogramowaniem do Ośrodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 6289 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330945 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych wraz z wyposażeniem dodatkowym i oprogramowaniem do Ośrodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nieużywanego, nie regenerowanego uprzednio, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do Ośrodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN we Wrocławiu zgodnie z podziałem na dwie części. Urządzenia powinny być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć razem z urządzeniami pełen komplet kabli potrzebnych do pełno-funkcjonalnej pracy urządzenia. Wykonawca dostarczy towar do wyznaczonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń, znajdujących się w Instytucie Nauk Geologicznych PAN - Ośrodek Badawczy we Wrocławiu - ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym. Koszty transportu towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru uszkodzonego w trakcie transportu na wolny od wad. W terminie 7 dni od daty dostarczenia towaru i jego instalacji będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego towaru Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 7 dni roboczych liczonych od dnia, w którym informacja ta została mu przekazana. Część I zamówienia o nazwie: Dostawa zestawów komputerowych wraz z wyposażeniem dodatkowym i oprogramowaniem do Ośrodka Badawczego ING PAN we Wrocławiu obejmuje dostawę następujących urządzeń: 1) 1 serwer (pkt. 1. załącznika nr 1 do SIWZ); 2) 2 komputery stacjonarne typu 1 (pkt. 2. załącznika nr 1 do SIWZ); 3) 1 komputer stacjonarny typu 2 (pkt. 3. załącznika nr 1 do SIWZ); 4) 3 komputery stacjonarne typu 3 (pkt. 4. załącznika nr 1 do SIWZ); 5) 1 komputer stacjonarny typu 4 (pkt. 5. załącznika nr 1 do SIWZ); 6) laptop (pkt. 6. załącznika nr 1 do SIWZ); 7) 2 monitory LCD (pkt. 7. załącznika nr 1 do SIWZ); 8) 2 dodatkowe zasilacze awaryjne UPS (pkt. 8. załącznika do SIWZ); 9) 7 dysków zewnętrznych (pkt. 9. załącznika do SIWZ). Część II zamówienia o nazwie: Dostawa skanera płaskiego (format A3) do Ośrodka Badawczego ING PAN we Wrocławiu obejmuje: dostawę skanera płaskiego (pkt. 1a. załącznika nr 1 do SIWZ); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący specyfikację techniczną sprzętu zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 31.12.70.00 - Prądnice awaryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie finansowane ze środków UE; TEAM; Projekt #TEAM/2011-7/9; FNP.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa zestawów komputerowych wraz z wyposażeniem dodatkowym i oprogramowaniem do Ośrodka Badawczego ING PAN we Wrocławiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANNCOMP I sp. z o.o., ul. Słomiana 13, 01-353 warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64575,00
Oferta z najniższą ceną: 64575,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64575,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa skanera płaskiego (format A3) do Ośrodka Badawczego ING PAN we Wrocławiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANNCOMP I SP. Z O.O., UL. SŁOMIANA 13, 01-353 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10655,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13259,40
Oferta z najniższą ceną: 13259,40 / Oferta z najwyższą ceną: 13259,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- "Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Dostawa urządzeń komputerowych, monitorów i drukarek dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
- Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.