eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostawa artykułów reklamowych dla Ministerstwa Środowiska promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Warszawa: Wykonanie i dostawa artykułów reklamowych dla Ministerstwa Środowiska promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 62506 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Środowiska - Departament Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 57 92 823, faks 0-22 57 92 823.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa artykułów reklamowych dla Ministerstwa Środowiska promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest: Wykonanie i dostawa artykułów reklamowych dla Ministerstwa Środowiska, promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Zamówienie ma mieć charakter >>zielonego zamówienia<<. Oznacza to, że sposób produkcji materiałów, z których wykonane będą artykuły jest obiektywnie jak najmniej szkodliwy dla środowiska, a także, że materiały wykorzystane do produkcji, tam gdzie to możliwe, są ekologiczne tzn. są materiałami odzyskanymi w wyniku recyklingu (np. guma z zużytych opon, papier, szkło, aluminium, płyta wiórowa, korek). Mają też nawiązywać do ochrony środowiska poprzez napisy informujące o ekologicznym pochodzeniu materiałów, poprzez kolorystykę/ layout nawiązujący do ochrony środowiska. Ponadto wykonawca zapewni transport materiałów reklamowych w pojemnikach transportowych wielokrotnego użytku oraz będzie realizował dostawy poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 9.00 - 14.00. Wszystkie materiały i działania muszą być przygotowane i prowadzone zgodnie z unijnymi i krajowymi wytycznymi dot. działań informacyjno-promocyjnych oraz Księgą Znaku PO IiŚ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego oznakowania do 20% artykułów reklamowych. Długopis - 3000 szt.; Zatemperowane ołówki drewniane z gumką - 1000 szt.; Zestaw piśmienniczy (1): długopis i ołówek - 100 szt.; Zestaw piśmienniczy (2): pióro i długopis - 20 szt.; Zestaw karteczek samoprzylepnych (1) - 100 szt.; Zestaw karteczek samoprzylepnych (2) na spirali - 200 szt.; Kredki drewniane 6 szt. (zatemperowane) - 300 szt.; Notatnik A4 z długopisem - 100 szt.; Parasol automatyczny - 50 szt.; Zestaw narzędzi - 50 szt.; Karty pamięci (pendrive) 1 GB z zawieszką - 500 szt.; Zegar biurkowy - 150 szt.; Zegarek damski - 150 szt.; Zegarek męski - 100 szt.; Kubek - 200 szt.; Plecak - 50 szt.; Plecak trójkątny na jedno ramię - 200 szt.; Kalkulator (8-cyforwy wyświetlacz) - 200 szt.; Etui kieszonkowe na własne wizytówki wraz z brelokiem - 150 szt.; Kubek termoizolacyjny - 100 szt.; Okrągłe lizaki reklamowe z jadalną etykietą - 1000 szt.; Smycze silikonowe - 1000 szt.; Brelok >>laleczka<< ze skóry syntetycznej - 100 szt.; Brelok - 150 szt.; Torba tzw. raportówka - 250 szt.; Podkładki pod mysz - 200 szt.; Przywieszki do telefonu komórkowego - 1000 szt.; Podróżny zestaw USB - 50 szt.; Koperty - format C4, nadruk (kolor) 4+0, papier 90 g - 5000 szt.; Koperty - format C5 (229x162 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 90 g - 10 000 szt.; Wizytówki - minimalny format 90x50 mm, nadruk (kolor) 4+4, papier ekologiczny 300g - 20 nazwisk po 200 szt.; Notatnik (20 kartek) - format A4 (210x297 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g + plecki kartonowe - 1200 szt.; Notatnik (30 kartek) - format A5 (148x210 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g + plecki kartonowe - 1200 szt.; Notatnik (50 kartek) - format A6 (105x148 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g + plecki kartonowe - 500 szt.; Notatnik (ryza do odrywania dowolnej liczby kartek) - format A4 (210x297 mm), Nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g - 5 ryz (ryza 500 kartek); Karteczki typu post-it - format 125x75 mm, Nadruk (kolor) 4+0 - 700 szt.; Karteczki typu post-it - format 75x70 mm, Nadruk (kolor) 4+0 - 500 szt.; Certyfikaty dla MAO - format A4 (210x297 mm), Nadruk (kolor) 4+0, Papier: 170 g (taki jak Cezex Constelation Snow - Tela) - 200 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.22.00 - 22.46.22.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca składając ofertę winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu oraz dostawie: a) część 1: artykułów biurowych, o wartości min. 20.000,00 PLN brutto każde; b) część 2: artykułów promocyjnych, o wartości min. 80.000,00 PLN brutto każde; c) część 3: artykułów papierniczych, o wartości min. 20.000,00 PLN brutto każde; i udokumentuje to poprzez podanie ich wartości, przedmiotów, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, według formuły: >>spełnia - nie spełnia<<. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla każdej części zamówienia należy złożyć wszystkie poniżej wymienione dokumenty. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Załącznik do formularza oferty - oferta szczegółowa, wg załącznika nr 2a do SIWZ. 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych zamówień, o których mowa w pkt IV ppkt 2 SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 4 do SIWZ (wykaz stosowny do części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę). 6. Zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty po jednej próbce produktów wymienionych w Części II Szczegółowego Opisu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (odrębnie dla części: 1, 2 i 3). Próbki mają mieć jakiekolwiek oznaczenia komercyjne, naniesione tą samą metodą, która będzie zastosowana przy umieszczaniu oznakowania, o którym mowa w ppkt 4.3 Części I Szczegółowego Opisu Zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość produktów - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mos.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Środowiska, Departament Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, tel. (22) 57 92 823..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Środowiska, Departament Programu Operacyjnego Infrastruktura i srodowisko, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, pok. 601..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia współfinansowana ze środków pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis - 3000 szt.; Zatemperowane ołówki drewniane z gumką -1000 szt.; Zestaw piśmienniczy (1): długopis i ołówek - 100 szt.; Zestaw piśmienniczy (2): pióro i długopis - 20 szt.; Zestaw karteczek samoprzylepnych (1) - 100 szt.; Zestaw karteczek samoprzylepnych (2) na spirali - 200 szt.; Kredki drewniane 6 szt. (zatemperowane) - 300 szt.; Notatnik A4 z długopisem - 100 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość produktów - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły promocyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parasol automatyczny - 50 szt.; Zestaw narzędzi - 50 szt.; Karty pamięci (pendrive) 1 GB z zawieszką - 500 szt.; Zegar biurkowy - 150 szt.; Zegarek damski -150 szt.; Zegarek męski -100 szt.; Kubek - 200 szt.; Plecak - 50 szt.; Plecak trójkątny na jedno ramię - 200 szt.; Kalkulator (8-cyforwy wyświetlacz) - 200 szt.; Etui kieszonkowe na własne wizytówki wraz z brelokiem - 150 szt.; Kubek termoizolacyjny - 100 szt.; Okrągłe lizaki reklamowe z jadalną etykietą - 1000 szt.; Smycze silikonowe - 1000 szt.; Brelok >>laleczka<< ze skóry syntetycznej - 100 szt.; Brelok - 150 szt.; Torba tzw. >>raportówka<< - 250 szt.; Podkładki pod mysz - 200 szt.; Przywieszki do telefonu komórkowego - 1000 szt.; Podróżny zestaw USB - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość produktów - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły papiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koperty - format C4, nadruk (kolor) 4+0, papier 90 g - 5000 szt.; Koperty - format C5 (229x162 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 90 g - 10 000 szt.; Wizytówki - minimalny format 90x50 mm, nadruk (kolor) 4+4, papier ekologiczny 300g - 20 nazwisk po 200 szt.; Notatnik (20 kartek) - format A4 (210x297 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g + plecki kartonowe - 1200 szt.; Notatnik (30 kartek) - format A5 (148x210 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g + plecki kartonowe - 1200 szt.; Notatnik (50 kartek) - format A6 (105x148 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g + plecki kartonowe - 500 szt.; Notatnik (ryza do odrywania dowolnej liczby kartek) - format A4 (210x297 mm), Nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g - 5 ryz (ryza 500 kartek); Karteczki typu post-it - format 125x75 mm, Nadruk (kolor) 4+0 - 700 szt.; Karteczki typu post-it - format 75x70 mm, Nadruk (kolor) 4+0 - 500 szt.; Certyfikaty dla MAO - format A4 (210x297 mm), Nadruk (kolor) 4+0, Papier: 170 g (taki jak Cezex Constelation Snow - Tela) - 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość produktów - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.