eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostawa artykułów reklamowych dla Ministerstwa Środowiska promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Warszawa: Wykonanie i dostawa artykułów reklamowych dla Ministerstwa Środowiska promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 133098 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62506 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Środowiska - Departament Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, ul. Wawelska 52/54, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 57 92 823, faks 0-22 57 92 823.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa artykułów reklamowych dla Ministerstwa Środowiska promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest: Wykonanie i dostawa artykułów reklamowych dla Ministerstwa Środowiska, promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Zamówienie ma mieć charakter >>zielonego zamówienia<<. Oznacza to, że sposób produkcji materiałów, z których wykonane będą artykuły jest obiektywnie jak najmniej szkodliwy dla środowiska, a także, że materiały wykorzystane do produkcji, tam gdzie to możliwe, są ekologiczne tzn. są materiałami odzyskanymi w wyniku recyklingu (np. guma z zużytych opon, papier, szkło, aluminium, płyta wiórowa, korek). Mają też nawiązywać do ochrony środowiska poprzez napisy informujące o ekologicznym pochodzeniu materiałów, poprzez kolorystykę/ layout nawiązujący do ochrony środowiska. Ponadto wykonawca zapewni transport materiałów reklamowych w pojemnikach transportowych wielokrotnego użytku oraz będzie realizował dostawy poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 9.00 - 14.00. Wszystkie materiały i działania muszą być przygotowane i prowadzone zgodnie z unijnymi i krajowymi wytycznymi dot. działań informacyjno-promocyjnych oraz Księgą Znaku PO IiŚ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego oznakowania do 20% artykułów reklamowych. Długopis - 3000 szt.; Zatemperowane ołówki drewniane z gumką - 1000 szt.; Zestaw piśmienniczy (1): długopis i ołówek - 100 szt.; Zestaw piśmienniczy (2): pióro i długopis - 20 szt.; Zestaw karteczek samoprzylepnych (1) - 100 szt.; Zestaw karteczek samoprzylepnych (2) na spirali - 200 szt.; Kredki drewniane 6 szt. (zatemperowane) - 300 szt.; Notatnik A4 z długopisem - 100 szt.; Parasol automatyczny - 50 szt.; Zestaw narzędzi - 50 szt.; Karty pamięci (pendrive) 1 GB z zawieszką - 500 szt.; Zegar biurkowy - 150 szt.; Zegarek damski - 150 szt.; Zegarek męski - 100 szt.; Kubek - 200 szt.; Plecak - 50 szt.; Plecak trójkątny na jedno ramię - 200 szt.; Kalkulator (8-cyforwy wyświetlacz) - 200 szt.; Etui kieszonkowe na własne wizytówki wraz z brelokiem - 150 szt.; Kubek termoizolacyjny - 100 szt.; Okrągłe lizaki reklamowe z jadalną etykietą - 1000 szt.; Smycze silikonowe - 1000 szt.; Brelok >>laleczka<< ze skóry syntetycznej - 100 szt.; Brelok - 150 szt.; Torba tzw. raportówka - 250 szt.; Podkładki pod mysz - 200 szt.; Przywieszki do telefonu komórkowego - 1000 szt.; Podróżny zestaw USB - 50 szt.; Koperty - format C4, nadruk (kolor) 4+0, papier 90 g - 5000 szt.; Koperty - format C5 (229x162 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 90 g - 10 000 szt.; Wizytówki - minimalny format 90x50 mm, nadruk (kolor) 4+4, papier ekologiczny 300g - 20 nazwisk po 200 szt.; Notatnik (20 kartek) - format A4 (210x297 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g + plecki kartonowe - 1200 szt.; Notatnik (30 kartek) - format A5 (148x210 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g + plecki kartonowe - 1200 szt.; Notatnik (50 kartek) - format A6 (105x148 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g + plecki kartonowe - 500 szt.; Notatnik (ryza do odrywania dowolnej liczby kartek) - format A4 (210x297 mm), Nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g - 5 ryz (ryza 500 kartek); Karteczki typu post-it - format 125x75 mm, Nadruk (kolor) 4+0 - 700 szt.; Karteczki typu post-it - format 75x70 mm, Nadruk (kolor) 4+0 - 500 szt.; Certyfikaty dla MAO - format A4 (210x297 mm), Nadruk (kolor) 4+0, Papier: 170 g (taki jak Cezex Constelation Snow - Tela) - 200 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.22.00 - 22.46.22.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55031.14 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły biurowe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Michel Studio Reklamowe, ul. Targowa 70/106, 03-734 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10112.29
  • Oferta z najniższą ceną: 10112.29 oferta z najwyższą ceną: 10112.29
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Artykuły promocyjne

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Michel Studio Reklamowe, ul. Targowa 70/106, 03-734 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 44918.85
  • Oferta z najniższą ceną: 44918.85 oferta z najwyższą ceną: 49431.15
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.