To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-05
Warszawa: Wykonanie i dostawa artykułów reklamowych dla Ministerstwa Środowiska promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 133098 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62506 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Środowiska - Departament Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, ul. Wawelska 52/54, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 57 92 823, faks 0-22 57 92 823.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa artykułów reklamowych dla Ministerstwa Środowiska promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest: Wykonanie i dostawa artykułów reklamowych dla Ministerstwa Środowiska, promujących Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Zamówienie ma mieć charakter >>zielonego zamówienia<<. Oznacza to, że sposób produkcji materiałów, z których wykonane będą artykuły jest obiektywnie jak najmniej szkodliwy dla środowiska, a także, że materiały wykorzystane do produkcji, tam gdzie to możliwe, są ekologiczne tzn. są materiałami odzyskanymi w wyniku recyklingu (np. guma z zużytych opon, papier, szkło, aluminium, płyta wiórowa, korek). Mają też nawiązywać do ochrony środowiska poprzez napisy informujące o ekologicznym pochodzeniu materiałów, poprzez kolorystykę/ layout nawiązujący do ochrony środowiska. Ponadto wykonawca zapewni transport materiałów reklamowych w pojemnikach transportowych wielokrotnego użytku oraz będzie realizował dostawy poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 9.00 - 14.00. Wszystkie materiały i działania muszą być przygotowane i prowadzone zgodnie z unijnymi i krajowymi wytycznymi dot. działań informacyjno-promocyjnych oraz Księgą Znaku PO IiŚ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego oznakowania do 20% artykułów reklamowych. Długopis - 3000 szt.; Zatemperowane ołówki drewniane z gumką - 1000 szt.; Zestaw piśmienniczy (1): długopis i ołówek - 100 szt.; Zestaw piśmienniczy (2): pióro i długopis - 20 szt.; Zestaw karteczek samoprzylepnych (1) - 100 szt.; Zestaw karteczek samoprzylepnych (2) na spirali - 200 szt.; Kredki drewniane 6 szt. (zatemperowane) - 300 szt.; Notatnik A4 z długopisem - 100 szt.; Parasol automatyczny - 50 szt.; Zestaw narzędzi - 50 szt.; Karty pamięci (pendrive) 1 GB z zawieszką - 500 szt.; Zegar biurkowy - 150 szt.; Zegarek damski - 150 szt.; Zegarek męski - 100 szt.; Kubek - 200 szt.; Plecak - 50 szt.; Plecak trójkątny na jedno ramię - 200 szt.; Kalkulator (8-cyforwy wyświetlacz) - 200 szt.; Etui kieszonkowe na własne wizytówki wraz z brelokiem - 150 szt.; Kubek termoizolacyjny - 100 szt.; Okrągłe lizaki reklamowe z jadalną etykietą - 1000 szt.; Smycze silikonowe - 1000 szt.; Brelok >>laleczka<< ze skóry syntetycznej - 100 szt.; Brelok - 150 szt.; Torba tzw. raportówka - 250 szt.; Podkładki pod mysz - 200 szt.; Przywieszki do telefonu komórkowego - 1000 szt.; Podróżny zestaw USB - 50 szt.; Koperty - format C4, nadruk (kolor) 4+0, papier 90 g - 5000 szt.; Koperty - format C5 (229x162 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 90 g - 10 000 szt.; Wizytówki - minimalny format 90x50 mm, nadruk (kolor) 4+4, papier ekologiczny 300g - 20 nazwisk po 200 szt.; Notatnik (20 kartek) - format A4 (210x297 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g + plecki kartonowe - 1200 szt.; Notatnik (30 kartek) - format A5 (148x210 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g + plecki kartonowe - 1200 szt.; Notatnik (50 kartek) - format A6 (105x148 mm), nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g + plecki kartonowe - 500 szt.; Notatnik (ryza do odrywania dowolnej liczby kartek) - format A4 (210x297 mm), Nadruk (kolor) 4+0, Papier 80 g - 5 ryz (ryza 500 kartek); Karteczki typu post-it - format 125x75 mm, Nadruk (kolor) 4+0 - 700 szt.; Karteczki typu post-it - format 75x70 mm, Nadruk (kolor) 4+0 - 500 szt.; Certyfikaty dla MAO - format A4 (210x297 mm), Nadruk (kolor) 4+0, Papier: 170 g (taki jak Cezex Constelation Snow - Tela) - 200 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.22.00 - 22.46.22.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55031.14 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA BRODIUK MICHEL STUDIO REKLAMOWE
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA BRODIUK MICHEL STUDIO REKLAMOWE
- Michel Studio Reklamowe, ul. Targowa 70/106, 03-734 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10112.29
- Oferta z najniższą ceną: 10112.29 oferta z najwyższą ceną: 10112.29
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Artykuły promocyjne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA BRODIUK MICHEL STUDIO REKLAMOWE
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA BRODIUK MICHEL STUDIO REKLAMOWE
- Michel Studio Reklamowe, ul. Targowa 70/106, 03-734 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 44918.85
- Oferta z najniższą ceną: 44918.85 oferta z najwyższą ceną: 49431.15
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w bocznych korytarzach klatki schodowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych ul. Jarocińska 1 i Łukowska 6.
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.