eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Usługa agrotechniczna - polegająca na wykoszeniu nawierzchni darniowej oraz zebraniu i usunięciu wykoszonej masy roślinnej z terenu lotniska.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Malbork: Usługa agrotechniczna - polegająca na wykoszeniu nawierzchni darniowej oraz zebraniu i usunięciu wykoszonej masy roślinnej z terenu lotniska.
Numer ogłoszenia: 62395 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1128 , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 620 62 16, faks 55 620 62 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa agrotechniczna - polegająca na wykoszeniu nawierzchni darniowej oraz zebraniu i usunięciu wykoszonej masy roślinnej z terenu lotniska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług agrotechnicznych na terenach lotnisk polegające na zebraniu i usunięciu masy roślinnej z terenu lotniska Malbork w Królewie Malborskim, polegająca na 3-krotnym wykoszeniu nawierzchni darniowej wraz z zebraniem i usunięciem masy roślinnej z terenu lotniska Malbork w Królewie Malborskim, polegająca na 3 - krotnym wykoszeniu nawierzchni darniowej wraz z zebraniem i usunięciem masy roślinnej z terenu lotniska w Pruszczu Gdańskim.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy każdej części Zamawiający uzna, ze warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 usługę agrotechniczną polegającą na wykoszeniu nawierzchni darniowej oraz zebraniu masy roślinnej z areału min. 50 hektarów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podstawowych warunków ich wprowadzenia: 2.1 siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. 2.2 gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 2.3 w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. 3. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec. 4. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 5.1 zmiana danych teleadresowych, 5.2 umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialnych za realizację umowy, 5.3 udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22.blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1128 Malbork ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 11:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1128 Kancelaria Jawna ul. 17 Marca 20 82 - 200 Malbork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa agrotechniczna - polegająca na zebraniu i usunięciu masy roślinnej z terenu lotniska Malbork w Królewie Malborskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czynności wchodzące w skład usługi: 1. zebranie oraz usunięcie masy roślinnej z terenu lotniska, 2. areał objęty usługą - 55 ha, 3. krotność powtarzania usługi: jednokrotne, 4. czas wykonania usługi: od daty podpisania umowy do dnia 30.04.2014 roku, 5. każde rozpoczęcie prac musi być wcześniej uzgodnione z koordynatorem wyznaczonym z Kompanii Obsługi Lotnisk ze względu na utrudnienia związane ze szkoleniem lotniczym, 6. wjazd na teren lotniska uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem informacją (faks) do Szefa Infrastruktury Jednostki Wojskowej 1128 podając: a) - imię, nazwisko oraz nr dowodu osobistego operatora / kierowcy, b) - rodzaj pojazdu / urządzenia oraz numer rejestracyjny. 7. zaopatrzyć kierowców / operatorów w środki łączności telefonicznej, numery podać do koordynatora z Kompanii Obsługi Lotnisk, 8. poruszanie po terenie lotniska odbywa się wyłącznie po wyznaczonych drogach, 9. przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy zostanie przeprowadzone szkolenie z zasad poruszania się po terenie lotniska (FOD), które należy bezwzględnie przestrzegać..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa agrotechniczna - polegająca na 3-krotnym wykoszeniu nawierzchni darniowej wraz z zebraniem i usunięciem masy roślinnej z terenu lotniska Malbork w Królewie Malborskim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czynności wchodzące w skład usługi: 1. wykoszenie, zebranie oraz usunięcie masy roślinnej z terenu lotniska, 2. areał objęty usługą - 223,65 ha, 3. krotność powtarzania usługi: trzykrotnie, 4. czas wykonania usługi: a) I pokos w dniach od 02. 06. do 30.06. 2014 roku, b) II pokos w dniach od 01. 08. do 29.08. 2014 roku, c) III pokos w dniach od 01. 10. do 31.10. 2014 roku. 5. wysokość koszenia nie niższa niż 5 cm, 6. wysokość koszenia nie wyższa niż 8 cm, 7. po skoszeniu nie wolno dopuścić do przetrzymywania skoszonej trawy w zwałach i pryzmach podczas deszczowej pogody, 8. na terenach bezpośrednio przylegających do drogi startowej i dróg kołowania należy skoszoną trawę odsunąć na odległość minimum 50 m od tych dróg, 9. każde rozpoczęcie prac musi być wcześniej uzgodnione z koordynatorem wyznaczonym z Kompanii Obsługi Lotnisk ze względu na utrudnienia związane ze szkoleniem lotniczym, 10. wjazd na teren lotniska poprzedzić z dwudniowym wyprzedzeniem informacją (faks) do Szefa Infrastruktury Jednostki Wojskowej 1128 podając: a) imię, nazwisko oraz nr dowodu osobistego operatora / kierowcy, b) rodzaj pojazdu / urządzenia oraz numer rejestracyjny. 11. zaopatrzyć kierowców - operatorów w środki łączności telefonicznej, numery podać dla koordynatora z Kompanii Obsługi Lotnisk 12. poruszanie po terenie lotniska odbywa się wyłącznie po wyznaczonych drogach, 13. przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy zostanie przeprowadzone szkolenie z zasad poruszania się po terenie lotniska (FOD), które należy bezwzględnie przestrzegać..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa agrotechniczna - polegająca na 3 - krotnym wykoszeniu nawierzchni darniowej wraz z zebraniem i usunięciem masy roślinnej z terenu lotniska w Pruszczu Gdańskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czynności wchodzące w skład usługi: 1. wykoszenie, zebranie oraz usunięcie masy roślinnej z terenu lotniska, 2. areał objęty usługą - 58 ha, 3. krotność powtarzania usługi: trzykrotnie, 4. czas wykonania usługi: a). I pokos w dniach od 12.05. do 30.05.2014 roku, b). II pokos w dniach od 28.07. do 14.08.2014 roku, c). III pokos w dniach od 13.10. do 31.10.2014 roku. 5. wysokość koszenia nie niższa niż 5 cm, 6. wysokość koszenia nie wyższa niż 8 cm, 7. po skoszeniu trawa nie może przebywać dłużej niż 14 dni na skoszonych powierzchniach, 8. w związku ze specyfika lotniska, każde wejście ze sprzętem musi być wcześniej uzgodnione z przedstawicielem Jednostki Wojskowej 1300 Pruszcz Gdański, 9. poruszanie po terenie lotniska odbywa się wyłącznie po wyznaczonych drogach, 10. przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy zostanie przeprowadzone szkolenie z zasad poruszania się po terenie lotniska, które należy bezwzględnie przestrzegać..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.