eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli na potrzeby realizacji projektu Architecture for Society of Knowledge - ASK - Studia III stopnia w języku angielskim na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej, nr postępowania WAPW/2/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-18

Warszawa: Dostawa mebli na potrzeby realizacji projektu Architecture for Society of Knowledge - ASK - Studia III stopnia w języku angielskim na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej, nr postępowania WAPW/2/2016
Numer ogłoszenia: 62258 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Architektury , ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-226282887, 6284162, faks 0-22 6283236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli na potrzeby realizacji projektu Architecture for Society of Knowledge - ASK - Studia III stopnia w języku angielskim na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej, nr postępowania WAPW/2/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli na potrzeby realizacji projektu Architecture for Society of Knowledge - ASK - Studia III stopnia w języku angielskim na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej Zamówienie obejmuje: 1.Dostawa krzeseł konferencyjnych -10 szt. 2.Dostawa krzeseł konferencyjnych - 2 szt. 3.Dostawa stołu konferencyjnego - 1 szt. 4.Dostawa biurek pracowniczych (biuro kierownika) - 2 szt. 5.Dostawa biurek pracowniczych - 6 szt. 6.Dostawa stołów konferencyjnych - 6 szt. 7.Dostawa krzeseł pracowniczych - 7 szt. 8.Dostawa regału aktowego - 1 szt. 9.Dostawa szafy aktowej - 2 szt. 10.Dostawa koszy na śmieci - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ w Rozdziale 1 pkt 3..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.13.00 - Szafy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w formie określonej w pkt. 11.2.1. 3. Kosztorys ofertowy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1do Rozdziału III. 4. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do Formularza oferty -Podwykonawcy. 5. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust.2b ustawy Pzp (zał. nr 3 do Formularza oferty). 6. W zakresie informacji o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: szczegółową specyfikację oferowanego produktu wraz ze zdjęciem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń; b) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć wcześniej, szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi; c) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia - udokumentowanych; d) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; e) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych; f) zmiany przedstawiciela stron umowy; g) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy; h) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl /wykaz/; www.arch.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa pok. 3b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa pok. 3b.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja grantu FSS/2014/HEI/W/0007 Architecture for Society of Knowledge-ASK -Studia III stopnia w jęz. angielskim na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej współfinansowanego ze środków funduszy norweskich i krajowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.