Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-01
Gdańsk: Wypłata drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki oszczędnościowo- rozliczeniowe (ROR) do banków wskazanych przez świadczeniobiorców
Numer ogłoszenia: 62036 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Trakt św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30148 93, faks 0-58 301 48 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wypłata drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki oszczędnościowo- rozliczeniowe (ROR) do banków wskazanych przez świadczeniobiorców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Realizacja usług będzie polegała na: a.przekazywaniu świadczeń emerytalno - rentowych w trzech terminach płatności 10, 15, 20 - dnia każdego miesiąca, b.przekazywaniu dowolnego dnia roboczego miesiąca w zależności od potrzeb wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców w bankach mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie zbiorczego przelewu, z zastrzeżeniem zawartym w części XX SIWZ. 2.Zamawiający przekazywać będzie na wskazany rachunek Wykonawcy środki niezbędne do zabezpieczenia wypłaty: a.świadczeń emerytalno - rentowych w ustalonych 10, 15, 20 terminach płatności, najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności, b.świadczeń emerytalno-rentowych w doraźnych terminach płatności, w dniu wypłaty świadczeń. 3.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w godzinach obsługi Klientów, z tym że decyzje dotyczące rozliczeń międzybankowych za pośrednictwem KIR złożone do godziny 15:00, Wykonawca rozlicza w dniu złożenia, a po godz. 15:00 -w następnym dniu roboczym, rozliczenia wewnątrzbankowe rozliczane są w czasie rzeczywistym. 4.Świadczenia emerytalno-rentowe wypłacane w dowolnych terminach płatności Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na indywidualne rachunki świadczeniobiorców najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu środków finansowych. 5.W celu realizacji w/w zamówienia zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u Wykonawcy. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania zleceń za pośrednictwem: 1)bezpiecznej (szyfrowanej, podpisanej certyfikatem kwalifikowanym) poczty elektronicznej LUB 2)home banking-u. 7.Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie udostępnić, zainstalować, konserwować i aktualizować oprogramowanie służące do elektronicznego przekazywania zleceń wypłaty świadczeń oraz przeszkolić pracowników.Zamawiający będzie przesyłał pliki zawierające dane dotyczące wypłaty świadczeń w formacie Video Tel (standard NBP) - szczegółowy zapis znajduje się w SIWZ. 8.W razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przekazywanie plików (opis przedmiotu zamówienia) realizacja zleceń będzie odbywała się na podstawie zbiorczego polecenia przelewu, obejmującego kwotę wszystkich świadczeń do wypłaty wraz z załącznikami w formie płyty CDR/pendrive zawierającej wszystkie niezbędne dane. Płytę CDR/pendrive w opieczętowanej kopercie będzie odbierał z siedziby OR KRUS Gdańsk ul. Trakt św. Wojciecha 137 80-043 Gdańsk, za pokwitowaniem, upoważniony do tego pracownik Wykonawcy. 9.Zamawiający dopuszcza zainstalowanie dodatkowego (alternatywnego) systemu bankowości elektronicznej na koszt Wykonawcy, celem zapewnienia przez Wykonawcę ciągłości pracy i realizacji plików w formacie VideoTel bez konieczności odbioru płyt CDR przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego, ale bez dodatkowych urządzeń u Zamawiającego. 10.Zastosowane przez Wykonawcę formaty danych elektronicznych musza być akceptowane przez Zamawiającego i muszą być zgodne z wewnętrznymi systemami stosowanymi przez Zamawiającego. 11.Wykonawca realizuje wyłącznie zlecenia Zamawiającego podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami pieniężnymi. 12.Wykonawca przekaże powyższe środki na konta indywidualne świadczeniobiorców w tym samym dniu po ich przyjęciu w systemie ELIXIR lub równoważnym, a w przypadku świadczeń w dowolnych terminach płatności najpóźniej w dniu następnym. 13.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przyjęte zlecenia wypłat do wysokości środków przekazanych na rachunek bankowy. 14.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy według następujących zasad: 1)Przekazanie środków na konto Wykonawcy oznacza, że Zamawiający przekazał świadczeniobiorcy wypłatę świadczenia w terminie. 2)W przypadku opóźnienia w wypłacie świadczeń emerytalno-rentowych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2% niedoręczonych świadczeń za każdy dzień opóźnienia niezależnie od odsetek określonych w ppkt 15. 3)W przypadku wypłacenia świadczenia osobie nieuprawnionej Wykonawca pokryje szkodę wyrządzoną Zamawiającemu w pełnej wysokości, 4)W przypadku poniesienia przez Zamawiającego szkody przewyższającej karę umowną, Wykonawca zobowiązany będzie do wypłaty odszkodowania w pełnej wysokości. 15.W przypadku, gdy naliczone kary umowne nie pokryją szkody, Zamawiającemu będzie przysługiwało odszkodowanie uzupełniające na zasadach ogólnych. 16.W przypadku opóźnienia w wykonaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do zapłaty świadczeniobiorcy rekompensaty z własnych środków w wysokości odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy. 17.Rekompensata o którym mowa w ust. 16 wypłacana będzie świadczeniobiorcy na podstawie jego pisemnej reklamacji zgłoszonej do Zamawiającego i przekazanej Wykonawcy lub złożonej przez świadczeniobiorcę bezpośrednio do Wykonawcy. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wypłaconej rekompensacie. 18.Zwroty świadczeń wpływające na konto Wykonawcy (likwidacja rachunku ROR przez świadczeniobiorców lub inne przyczyny), zostaną przekazane na wskazane konto bankowe Zamawiającego nie później niż w dniu następnym po otrzymaniu zwrotu. Za zwroty świadczeń Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. 19.Wykonawca jest zobowiązany do używania powierzonych przez Zamawiającego środków pieniężnych wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia. 20.Zamawiający upoważni: - osoby do wprowadzania danych, - osoby do podpisu przelewów. Przelewy środków zostaną przekazane przez upoważnione osoby zgodnie z kartą wzorów podpisów. 21. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 22.Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w okresie trwania umowy (tj. 36 m-cy) wynosić będzie ok. 1 001 088 szt. Ilość wypłacanych świadczeń jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców. 23.Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca powierzył wykonanie zamówienia podwykonawcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz Oferty według wzoru zawartego w SIWZ, 2.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Do umowy mogą być wprowadzone tylko zmiany, dotyczące: 1)Terminów wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych (dwa terminy wypłat zostaną ze sobą połączone lub zostaną zmienione terminy wypłat wskazane w SIWZ), 2)Zmian kont bankowych Zamawiającego i Wykonawcy, 3)Danych teleadresowych, 4)Oraz innych zmian niepowodujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Zmiana ilości wypłacanych świadczeń wynikających ze zmiany liczby świadczeniobiorców nie wymaga zmiany zapisów zawartej umowy oraz nie zmienia jej pozostałych warunków. 3.W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy na skutek okoliczności, o których mowa w ust. 1 strona, która poweźmie o nich wiadomość zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o tym pisemnie druga stronę umowy wraz z udokumentowaniem zaistnienia okoliczności wpływających na konieczności zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddzial Regionalny w Gdańsku 80-043 Gdańsk ul. Trakt św. Wojciecha 137.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddzial Regionalny w Gdańsku 80-043 Gdańsk ul. Trakt św. Wojciecha 137, pok. 200 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
- Dostawa asortymentu medycznego do pompy wolumetrycznej wraz z dostawą ambulatoryjnej pompy wolumetrycznej - 2 szt. dla Kliniki Hematologii i Transplantologii dla UCK
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji układów pomiarowych oraz kompensacji mocy biernej w obiektach edukacyjnych Gminy Miasta Gdańska.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Obsługa bankowa Gminy Wieluń oraz jej jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Obsługa bankowa Powiatu Lipnowskiego
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.