eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wywóz odpadów z jednostek MZUK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Gliwice: Wywóz odpadów z jednostek MZUK
Numer ogłoszenia: 6196 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 430576 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów z jednostek MZUK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Odbiór i wywóz przez Wykonawcę odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych pochodzących ze statutowej działalności MZUK. Ilość i rodzaj odpadów określa załącznik 1B i 1C niniejszej specyfikacji : - Wywóz odpadów biologicznych segregowanych, stanowiących resztki roślin używanych do wyrobu wieńców i wiązanek w lokalu przy ul. Raciborskiej 12 - Wywóz odpadów komunalnych segregowanych na papier, szkło, plastik, metal, - Wywóz zużytych urządzeń elektrycznych w tym również zużytych świetlówek, - Wywóz zużytych baterii, - Wywóz zużytych opon samochodowych oraz ciągnikowych, - Wywóz odpadów niebezpiecznych w postaci przepracowanych olejów syntetycznych i mineralnych, zużytych filtrów paliwowych i olejowych, - Wywóz przepracowanych płynów hamulcowych, sorbentów i materiałów filtracyjnych, tkanin do wycierania, - Wywóz odpadów wielkogabarytowych II. Istotne warunki zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia wykonywanych prac wg potrzeb Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na jego telefoniczne zgłoszenie, w ciągu 24 godzina od momentu przyjęcia zgłoszenia, za każdorazowym potwierdzeniem wykonania,. 2. W przypadku Kąpieliska Leśnego oraz Ośrodka Czechowice, Wykonawca ma obowiązek nie później niż 2 godziny od przyjęcia zgłoszenia opróżnić pojemniki na odpady. 3. Miejsce składowania odpadów Wykonawca winien pozostawić czyste i uprzątnięte oraz zebrać wszystkie odpady leżące wokół pojemników. 4. Odpady komunalne gromadzone będą w znormalizowanych pojemnikach, które winien dostarczyć Wykonawca zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym załącznik 1B niniejszej specyfikacji , który obejmuje pojemniki 240l ? 15%, 1,1m3 ? 15%, 3 m3 ? 15%, 5 m3 ? 15%, 7 m3 ? 15% . 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pod wskazany przez Zamawiającego adres specjalistyczne pojemniki służące do gromadzenia/ przechowywania zużytych olejów, płynów hamulcowych, filtrów, czyściw i sorbentów a także zużytych świetlówek, baterii oraz zużytego sprzętu elektronicznego. 6. Wykonawca będzie utrzymywał stałą liczbę pojemników wg załącznika 1B, a w razie ich zniszczenia lub kradzieży uzupełni brakujące pojemniki. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości oraz pojemności pojemników w trakcie trwania umowy. 8. Zabrudzone kontenery i pojemniki Wykonawca jest zobowiązany po każdorazowym opróżnieniu umyć. 9. Zamawiający zapewni dostęp i dojazd do miejsca lokalizacji pojemników. 10. Droga dojazdowa do miejsca lokalizacji pojemników będzie utwardzona. 11. Wszystkie pojemniki winny być zaopatrzone w logo Wykonawcy oraz opisane zgodnie z ich przeznaczeniem, 12. Wykonawca od momentu odbioru odpadów i wywozu ich z miejsca wytwarzania staje się ich Posiadaczem i ponosi wszelką odpowiedzialność za ich magazynowanie, przechowywanie dalsze składowanie oraz przetworzenie, oraz ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach i innych obowiązujących przepisach. 13. Wykonawca odbiór odpadów winien jest potwierdzić potwierdzeniem odbioru odpadu z wyszczególnieniem ilości odebranego odpadu oraz jego sortymentu. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości wywiezionych odpadów. 15. Wykonawca winien dostarczyć karty przekazania odpadów do sortowni oraz instalacji odbierającej odpady. 16. Wykonawca zobowiązany jest do kwartalnego przedstawienia sprawozdania z ilości odebranych odpadów oraz o sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji. 17. Wykonawca zobowiązany jest do kwartalnego przedstawienia sprawozdania o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych i nie przekazanych do składowania i sposobie ich zagospodarowania. 18. Niedopuszczalne jest mieszanie odpadów zebranych selektywnie z odpadami komunalnymi zmieszanymi. 19. Za stwierdzenie mieszania odpadów zebranych selektywnie z odpadami komunalnymi zmieszanymi, Zamawiający ma prawo do nałożenia kary na Wykonawcę w wysokości 5 000 zł za pierwsze uchybienie oraz 10 000 za każde następne. 20. Zamawiający ma prawo do nałożenia kary na Zamawiającego w przypadku przekazania nierzetelnego sprawozdania w wysokości 500 zł. 21. Zamawiający ma prawo do nałożenia kary na Zamawiającego w przypadku nieterminowego przekazania sprawozdania w wysokości 100 zł za każdy dzień zwłoki. 22. Faktura wraz z kartami przekazania odpadów ma być dostarczona do Zamawiającego do 5 dnia roboczego następnego miesiąca, na każdą jednostkę osobno. 23. Na jednej fakturze winny być zawarte wszystkie kategorie odpadów wywiezione z danej jednostki. 24. Niedopuszczalne jest dostarczenie faktur na każdy odpad osobno na jednostkę. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALBA Południe sp. z o.o., ul. Starocmentarna 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 733627,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276923,26

  • Oferta z najniższą ceną: 276923,26 / Oferta z najwyższą ceną: 287912,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.