eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wywóz odpadów z jednostek MZUK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Gliwice: Wywóz odpadów z jednostek MZUK
Numer ogłoszenia: 430576 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów z jednostek MZUK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odbiór i wywóz przez Wykonawcę odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych pochodzących ze statutowej działalności MZUK. Ilość i rodzaj odpadów określa załącznik 1B i 1C niniejszej specyfikacji : - Wywóz odpadów biologicznych segregowanych, stanowiących resztki roślin używanych do wyrobu wieńców i wiązanek w lokalu przy ul. Raciborskiej 12 - Wywóz odpadów komunalnych segregowanych na papier, szkło, plastik, metal, - Wywóz zużytych urządzeń elektrycznych w tym również zużytych świetlówek, - Wywóz zużytych baterii, - Wywóz zużytych opon samochodowych oraz ciągnikowych, - Wywóz odpadów niebezpiecznych w postaci przepracowanych olejów syntetycznych i mineralnych, zużytych filtrów paliwowych i olejowych, - Wywóz przepracowanych płynów hamulcowych, sorbentów i materiałów filtracyjnych, tkanin do wycierania, - Wywóz odpadów wielkogabarytowych II. Istotne warunki zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia wykonywanych prac wg potrzeb Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na jego telefoniczne zgłoszenie, w ciągu 24 godzina od momentu przyjęcia zgłoszenia, za każdorazowym potwierdzeniem wykonania,. 2. W przypadku Kąpieliska Leśnego oraz Ośrodka Czechowice, Wykonawca ma obowiązek nie później niż 2 godziny od przyjęcia zgłoszenia opróżnić pojemniki na odpady. 3. Miejsce składowania odpadów Wykonawca winien pozostawić czyste i uprzątnięte oraz zebrać wszystkie odpady leżące wokół pojemników. 4. Odpady komunalne gromadzone będą w znormalizowanych pojemnikach, które winien dostarczyć Wykonawca zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym załącznik 1B niniejszej specyfikacji , który obejmuje pojemniki 240l ? 15%, 1,1m3 ? 15%, 3 m3 ? 15%, 5 m3 ? 15%, 7 m3 ? 15% . 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pod wskazany przez Zamawiającego adres specjalistyczne pojemniki służące do gromadzenia/ przechowywania zużytych olejów, płynów hamulcowych, filtrów, czyściw i sorbentów a także zużytych świetlówek, baterii oraz zużytego sprzętu elektronicznego. 6. Wykonawca będzie utrzymywał stałą liczbę pojemników wg załącznika 1B, a w razie ich zniszczenia lub kradzieży uzupełni brakujące pojemniki. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości oraz pojemności pojemników w trakcie trwania umowy. 8. Zabrudzone kontenery i pojemniki Wykonawca jest zobowiązany po każdorazowym opróżnieniu umyć. 9. Zamawiający zapewni dostęp i dojazd do miejsca lokalizacji pojemników. 10. Droga dojazdowa do miejsca lokalizacji pojemników będzie utwardzona. 11. Wszystkie pojemniki winny być zaopatrzone w logo Wykonawcy oraz opisane zgodnie z ich przeznaczeniem, 12. Wykonawca od momentu odbioru odpadów i wywozu ich z miejsca wytwarzania staje się ich Posiadaczem i ponosi wszelką odpowiedzialność za ich magazynowanie, przechowywanie dalsze składowanie oraz przetworzenie, oraz ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach i innych obowiązujących przepisach. 13. Wykonawca odbiór odpadów winien jest potwierdzić potwierdzeniem odbioru odpadu z wyszczególnieniem ilości odebranego odpadu oraz jego sortymentu. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości wywiezionych odpadów. 15. Wykonawca winien dostarczyć karty przekazania odpadów do sortowni oraz instalacji odbierającej odpady. 16. Wykonawca zobowiązany jest do kwartalnego przedstawienia sprawozdania z ilości odebranych odpadów oraz o sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji. 17. Wykonawca zobowiązany jest do kwartalnego przedstawienia sprawozdania o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych i nie przekazanych do składowania i sposobie ich zagospodarowania. 18. Niedopuszczalne jest mieszanie odpadów zebranych selektywnie z odpadami komunalnymi zmieszanymi. 19. Za stwierdzenie mieszania odpadów zebranych selektywnie z odpadami komunalnymi zmieszanymi, Zamawiający ma prawo do nałożenia kary na Wykonawcę w wysokości 5 000 zł za pierwsze uchybienie oraz 10 000 za każde następne. 20. Zamawiający ma prawo do nałożenia kary na Zamawiającego w przypadku przekazania nierzetelnego sprawozdania w wysokości 500 zł. 21. Zamawiający ma prawo do nałożenia kary na Zamawiającego w przypadku nieterminowego przekazania sprawozdania w wysokości 100 zł za każdy dzień zwłoki. 22. Faktura wraz z kartami przekazania odpadów ma być dostarczona do Zamawiającego do 5 dnia roboczego następnego miesiąca, na każdą jednostkę osobno. 23. Na jednej fakturze winny być zawarte wszystkie kategorie odpadów wywiezione z danej jednostki. 24. Niedopuszczalne jest dostarczenie faktur na każdy odpad osobno na jednostkę. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 10 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenie na transport i/lub zbieranie odpadów o kodach: 130206, 150203, 150107, 150102, 150104, 160103, 160107, 160113, 160213, 160614, 200101, 200201, 200301, 200303, 200307.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, a w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy usługi o zbliżonym zakresie, o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami, niezbędnymi do wykonania zamówienia: - min. 3 szt. środki transportowe przystosowane do wywozu odpadów komunalnych , - środki transportowe muszą być opatrzone w logo firmy wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zadania,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących zamawiającego i wykonawcę na podstawie pisemnego powiadomienia stron, bez konieczności aneksowania umowy, - zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, - zmiany nazwy lub siedziby firmy zamawiającego lub wykonawcy, - działania siły wyższej, - wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych; bądź atmosferycznych, - zawieszenia przez zamawiającego wykonania działalności, - rezygnacji z wykonania części zamówienia, - zmiany obowiązujących przepisów prawnych, - zmiany ilości oraz pojemności pojemników na odpady, - zmian w harmonogramie oraz czasu reakcji na zgłoszenie 24 godz,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH 44-109 Gliwice ul. Strzelców Bytomskich 25 c Dział Planowania i Zamowień.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH 44-109 Gliwice ul. Strzelców Bytomskich 25 c Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.