eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buk › PRZEBUDOWA ODCINKA UL. MURY OD BUDYNKU NR 27 DO UL. GRODZISKIEJ ORAZ UL. POPRZECZNEJ OD UL. PRZYKOP DO UL. KOŚCIELNEJ - GMINA BUK WRAZ Z BUDOWĄ PARKINGU ORAZ OŚWIETLENIA ULICZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-18

Buk: PRZEBUDOWA ODCINKA UL. MURY OD BUDYNKU NR 27 DO UL. GRODZISKIEJ ORAZ UL. POPRZECZNEJ OD UL. PRZYKOP DO UL. KOŚCIELNEJ - GMINA BUK WRAZ Z BUDOWĄ PARKINGU ORAZ OŚWIETLENIA ULICZNEGO
Numer ogłoszenia: 61944 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk , ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140671, faks 061 8140101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ODCINKA UL. MURY OD BUDYNKU NR 27 DO UL. GRODZISKIEJ ORAZ UL. POPRZECZNEJ OD UL. PRZYKOP DO UL. KOŚCIELNEJ - GMINA BUK WRAZ Z BUDOWĄ PARKINGU ORAZ OŚWIETLENIA ULICZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic w mieście Buk, ulica Mury (od nr 27 do ul. Grodziskiej) i ul. Poprzeczna (od ul. Przykop do ul. Kościelnej) wraz z budową parkingu oraz oświetlenia ulicznego. Inwestycja obejmuje: - rozbiórkę istniejących nawierzchni, - przebudowę jezdni, - przebudowę i budowę kanalizacji deszczowej, - przebudowę lub zabezpieczenie kolizji z urządzeniami obcymi. - budowę oświetlenia ulicznego 1) Istniejący stan zagospodarowania Inwestycja przebiega po działkach przeznaczonych pod komunikację. Przedmiotowa inwestycja znajduje się w środkowej części miejscowości Buk. Istniejące ulice posiadają nawierzchnię bitumiczną lub gruntową, ulica Poprzeczna wyposażona jest w krawężnik oraz chodniki. Ulica Poprzeczna posiada kanalizację ogólnospławną służącą również do odwodnienia ulicy. Teren inwestycji jest zabudowany gęstą zabudową mieszkaniową. W pasie drogowym ulic zlokalizowane są następujące urządzenia towarzyszące: - linie kablowe energetyczne, - linie napowietrzne energetyczne, - linie kablowe telekomunikacyjne, - sieć kanalizacyjna, - sieć wodociągowa, - sieć gazowa. 2) Podstawowe dane techniczne Przyjęte parametry projektowe: Klasa techniczna ulic: L Przekrój: uliczny Prędkość projektowa Vp=30km h Łączna długość projektowanych odcinków ulic wynosi około 225m. 3) Ulica Mury Projektowany odcinek ul. Mury zaprojektowano jako ciąg pieszo-jezdny o szerokości istniejącego pasa drogowego. Nawierzchnię należy wykonać do istniejących budynków lub ogrodzeń. Zaprojektowano ściek uliczny umieszczony w osi ulicy, a przy parkingu ściek przesunięto na granicę między jezdnią, a parkingiem. Parking został zaprojektowany na 16 stanowisk postojowych w tym jedno miejsce dla osoby niepełnosprawnej. 4) Ulica Poprzeczna Zaprojektowano ciąg pieszo jezdny o szerokości istniejącego pasa drogowego. Nawierzchnię należy wykonać do istniejących budynków lub ogrodzeń. Zaprojektowano ściek uliczny umieszczony w osi ulicy. 5) Skrzyżowania Projektowane ulice krzyżują się ze sobą oraz z innymi istniejącymi ulicami. Wszystkie skrzyżowania zaprojektowano jako zwykłe. 6) Konstrukcje nawierzchni Przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni: Konstrukcja jezdni ul. Poprzeczna - warstwa ścieralna z kostki betonowej typu Starobruk Rawicki (kolor melanż) gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - stabilizacja gruntu cementem o Rm = 5,O Mpa Konstrukcja jezdni ul. Mury - warstwa ścieralna z kostki betonowej typu Starobruk Rawicki (kolor melanż) gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - stabilizacja gruntu cementem o Rm = 5,0 Mpa gr. 15 cm Konstrukcja parkingu przy ul. Mury - warstwa ścieralna z kostki granitowej 12x12 cm z pasami rozdziału miejsc postojowych z kamienia polnego w kolorze czerwonym, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - stabilizacja gruntu cementem o Rm = 5,0 Mpa gr. 15 cm 7) Odwodnienie Odwodnienie ulicy Poprzecznej i Mury odbywać się będzie za pomocą spadków poprzecznych do ścieku umiejscowionego w osi ulic, a następnie do projektowanej nowej kanalizacji deszczowej z włączeniem jej do istniejącej kanalizacji. Całość wód deszczowych z projektowanego zakresu drogowego, odprowadzona zostanie do istniejącej kanalizacji deszczowej za pomocą projektowanych wpustów ściekowych i przykanalików oraz odwodnień liniowych (wg cz. drogowej). Poza tym przewidziano podłączenie połaci dachowych istniejących budynków. Przewidziano lokalizację podłączenia systemu rynnowego do kanalizacji. Przy każdym podłączeniu systemu rynnowego do kanalizacji należy na dolnym odcinku rury spustowej zamontować czyszczak oraz kolano 110 mm. Rury kanalizacyjne odprowadzające wody opadowe z systemu rynnowego winny posiadać średnicę 110 mm i winny być wykonane z materiału PVC-U (np. Wavin lub równoważnego). Kanał odprowadzający wody opadowe z połaci dachowych należy podłączyć do istniejących studni kanalizacyjnych lub wpustów. Ponadto przewidziano odwodnienie liniowe w postaci korytek typu ACO - dobór i rodzaj wg odrębnej dokumentacji - cz. drogowa. Odwodnienia liniowe podłączyć do istniejącej i projektowanej kanalizacji za pomocą studzienek osadnikowych montowanych na korytkach odwodnieniowych (wymiary zależne od dostarczonego materiału danego producenta) i rur Dz 110 PVC-U. a) Rury Projektowana kanalizacja deszczowa zostanie wykonana w całości z rur PVC-U (litych) klasy S, SDR34 SN8, o średnicy Dz 315 9,2 mm i Dz 200 5,9 mm (przykanaliki) oraz Dz 110 3,2 (dla podłączenia rur spustowych z budynków i odwodnieni liniowych). b) Studnie rewizyjne Na załamaniach i włączeniach wpustów deszczowych zaprojektowano studnie rewizyjne 1000 z elementów żelbetowych. Studnie przykryć płytą żelbetową prefabrykowaną PP144 600, zabudować właz żeliwny typu ciężkiego O600 mm. Studnie wykonać w oparciu o normę PN-B-10729:1999. c) Studnie wpustowe Studnie dla wpustów ulicznych zaprojektowano z elementów betonowych i żelbetowych o średnicy Dn 500 mm, z osadnikiem o wysokości 1.0 m. Umiejscowienie wpustów ulicznych jest zgodne z projektem drogowym. Przewiduje się zastosowanie wpustów ulicznych kołnierzowych z rusztem uchylnym, klasy D 400 kN. Umiejscowienie wpustów ulicznych jest zgodne z projektem drogowym. 8) Oświetlenie Na rozpatrywanym obszarze inwestycji nie występuje sieć oświetleniowa co w konsekwencji wymusza jej budowę. W rejonie ul. Poprzecznej zlokalizowany jest słup nn zasilany ze stacji ST 10-260 (obwód nr 10). z ww. słupa należy zasilić projektowaną szafkę oświetleniową poprzez złącze kablowo-pomiarowe (wykonane przez Enea Operator). a) Urządzenia projektowane - zasilanie szafki oświetleniowej SO Zasilanie szafki oświetleniowej SO realizować ze złącza pomiarowego ZK1 - 1p (projekt wg. Enea Operator) zlokalizowanego w obszarze ul. Poprzecznej w Buku. Zasilanie szafki SO wykonać kablem YAKY 4x35mm2 - szafka oświetleniowa SO Szafki należy wyposażyć w: - rozłącznik typu RA 100, - zabezpieczenie ob. oświetlenia typu 1xBiWts 10A - astronomiczny zegar programowy, - przekaźnik zmierzchowy, - stycznik. Zastosować typową szafkę oświetleniową, wolnostojącą z przyłączeniami kablowymi od dołu, wykonaną z płyt kszałtowych poliestrowych wzmocnionych włóknem szklanym, odporne na korozję, promieniowanie UV, udary i nierozprzestrzeniającą ognia. Stopień ochrony min. IP44, II kl. ochronności. Wymagane jest oznaczenie produktu przez producenta znakiem bezpieczeństwa, określonym na podstawie posiadanego certyfikatu. Cokół fundamentowy przewidziano z takiego samego materiału jak szafka. Na szafce zamieścić tabliczkę z nazwą właściciela sieci oświetleniowej. - latarnie W obszarze inwestycji posadowionych zostanie 14 słupów typu ST4/131 o wys. 4m z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową typu LED. Latarnie posadowić na betonowym fundamencie prefabrykowanym F100A. We wnęce zacisk PEN połączyć z metalową konstrukcją latarń, a w latami i wysięgniku od zabezpieczenia do oprawy prowadzić przewód YDY-750V 3x2,5mm2 - oprawa oświetleniowa Oświetlenie zaprojektowano oprawą oświetleniową typu LED Albany o mocy 32W. Dobrano oprawę typu Albany firmy Schreder, która spełnia wymagania dotyczące parametrów oświetlenia wg PN EN 13201, tj: Klasę oświetleniową ścieżki rowerowej określono na S4: - średnie stężenie Em - wartość najniższa - 7,5Lx - całkowita równomierność - wartość najniższa - 0,4 - uziom Przy szafce SO wykonać uziom z trzech prętów stalowych ocynkowanych 18mm o dł. 9m każdy połączonych stalowym płaskownikiem ocynkowanym 30x4mm. Przy latarniach nr 5, 6, 8,12 i 14 wykonać uziom z jednego pręta stalowego ocynkowanego 18mm o dł. 9m każdy połączonego stalowym płaskownikiem ocynkowanym 30x4mm. Każdy uziom powinien być wprowadzony do instalacji poprzez złącze kontrolne. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektem wykonawczym opracowanym przez SMP Projektanci Szuba, Matysik, Pokorski Sp.j., z siedzibą przy ul. Promienistej 87A, 60-141 Poznań na zadanie inwestycyjne : przebudowa odcinka ul. Mury od budynku nr 27 do ul. Grodziskiej oraz ul. Poprzecznej od ul. Przykop do ul. Kościelnej - gmina buk wraz z budową oświetlenia ulicznego. 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 5) zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę - nr sprawy: AB.6740.17.15.2016.III 6) zgodnie z pozwoleniem nr 36A2016 na prowadzenie prac budowlanych na terenie układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków, 7) zgodnie z pozwoleniem nr 15C2016 na prowadzenie badań archeologicznych Zamawiający zapewni nadzór konserwatorski nad realizacją przedmiotowej inwestycji. 3. UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB 1) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas trwania robót oraz jego realizacji podczas trwania robót. 2) Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia robót związanych z: dostosowaniem istniejących zjazdów do posesji poprzez ich częściowe przebrukowanie, wyprawkami betonowymi istniejących cokołów płotów lub fundamentów budynków. 3) Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem, parametry równoważne - nie gorsze,Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji projektowej , w tym w SSTWiORB. 4) W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) Po zakończeniu wszelkich robót, dokonaniu wpisu w dzienniku budowy przez kierownika budowy i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez inspektora nadzoru Wykonawca pisemnie zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy miedzy innymi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 4 kompletach zawierającą: - mapy sytuacyjno-wysokościowe z wkreślonym przebiegiem sieci kanalizacyjnej z przykanalikami, studniami rewizyjnymi i studniami przyłączeniowymi oraz potwierdzenie złożenia dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 1 komplet map Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, pozostałe 3 komplety map - niezwłocznie po uzyskaniu pieczątki z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu potwierdzającej przyjęcie dokumentacji do zasobów Ośrodka, - szkice geodezyjne, - zestawienie długości wybudowanej sieci kanalizacyjnej, przykanalików, z podaniem ich ilości i średnic, ilości wybudowanych studni rewizyjnych i wpustów, z określeniem materiałów, z jakich zostały wykonane i średnic, ilości (w m2) wbudowanej kostki betonowej, ilości (w mb) wbudowanego krawężnika, obrzeży i innych materiałów. 4. Sposób rozliczania zadania: Przewiduje się rozliczenie za wykonane roboty wynagrodzeniem ryczałtowym, gdzie zestawieniem planowanych prac jest zakres robót opisany w dokumentacji technicznej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB), decyzji pozwolenia na budowę oraz postanowienia zawarte w niniejszej SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy (pomocniczy), a nie służący do obliczenia ceny ofertowej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda, których przedmiotem była budowa lub przebudowa drogi o nawierzchni z kostki brukowej wraz z odwodnieniem wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami , o których mowa wyżej są: - poświadczenia, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. Jeżeli wartość wykonanych robót (w wykazie robót, bądź dokumentach potwierdzających należyte wykonanie robót) zostanie podana w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia tych wartości na podstawie średniego kursu NBP, z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów , o których mowa wyżej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia min. jedną osobą do kierowania robotami w specjalności: - drogowej, - elektroinstalacyjnej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do wykonywania robót w swojej specjalności oraz musi posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz osób należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1B do SIWZ. Zamawiający dopuszcza odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu lub za dowodem pełnomocnictwa - osoby upoważnione, formularz ofertowy. 2. Dowód wniesienia w należytej formie i wysokości wadium. 3. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - posiadanie odpowiedniego potencjału kadrowo-sprzętowego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Terminy wykonania robót przedłuża się ile przeszkoda spowodowana jest : a) przez okoliczność, za którą odpowiedzialny jest Zamawiający, b) przez siłę wyższą, c) przez wstrzymanie robót przez Wielkopolskiego Powiatowego Konserwatora Zabytków w Poznaniu lub inspektora nadzoru inwestorskiego, d) zawieszenia robót przez Zamawiającego e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, f) przez niekorzystne warunki atmosferyczne, niepozwalające na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych. Przedłużenie terminu wykonania robót nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest wpis do dziennika budowy, potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wniosek Wykonawcy dostarczony Zamawiającemu, 2) Po akceptacji Zamawiającego - zmiany podwykonawców, 3) Po akceptacji Zamawiającego - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach a także w SIWZ, 4) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: zmiany ustawowej wysokości VAT, w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie wykonano i nie zafakturowano. 5) Konieczność wykonania zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych , opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 10:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, pokój nr 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.