eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Ozdowskiego w Gostyninie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Gostynin: Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Ozdowskiego w Gostyninie
Numer ogłoszenia: 6177 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 181428 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina, Rynek, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, fax 024 2360712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Ozdowskiego w Gostyninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku szkoły polegający w pierwszym rzędzie na usunięciu przyczyn zawilgocenia ścian kondygnacji podziemnej poniżej poziomu przylegającego gruntu, a także zawilgocenia ścian powyżej terenu .                      Następnie należy położyć nowe  tynki oraz zabezpieczyć je przed negatywnym oddziaływaniem czynników atmosferycznych, poprzez malowanie tynków farbami elewacyjnymi. Wokół budynku należy ułożyć opaskę ze spadkiem od budynku, wymienić drzwi zewnętrzne oraz przeprowadzić remont schodów zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Dokumentacja projektowa opracowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.). W/w dokumentacja projektowa zawiera: a) projekt budowlany opracowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133, ze zm.), wraz z wszystkimi niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę uzgodnieniami. Projekt budowlany zawiera niezbędne rysunki wykonawcze, uzupełniające i uszczegółowiające projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych. Projekt uwzględnia wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072, ze zm.); b) przedmiar robót zawierający zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw opisu, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót; c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standartu i jakości wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Opis przedmiotu zamówienia składa się jednocześnie zarówno ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i załączników do specyfikacji, tj. projektów budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót i stanowi część umowy, a wymagania określone w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Roboty będące przdmiotem zamówienia, należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją i zgłoszeniem robót. Po zakończeniu robót Wykonawca obowiązany jest do uprzątnięcia placu budowy i wywiezienia materiałów pochodzących z rozbiórek na składowisko odpadów. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w projekcie budowlanym, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tym projekcie. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stsownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmian w projekcie budowlanym, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 757892,44 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P-rzedsiebiorstwo Inżynieryjne ELBUD, ul. Targowa 1, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 757892.44
  • Oferta z najniższą ceną: 757892.44 / oferta z najwyższą ceną: 1046712.36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.