eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Remont elewacji budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 przy ul. Ozdowskiego w Gostyninie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-10-02

Gostynin: Remont elewacji budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 przy ul. Ozdowskiego w Gostyninie
Numer og³oszenia: 181428 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina, Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, fax 024 2360712.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gostynin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.umgostynin.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont elewacji budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 przy ul. Ozdowskiego w Gostyninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku szko³y polegaj±cy w pierwszym rzêdzie na usuniêciu przyczyn zawilgocenia ¶cian kondygnacji podziemnej poni¿ej poziomu przylegaj±cego gruntu, a tak¿e zawilgocenia ¶cian powy¿ej terenu. Nastêpnie nale¿y po³o¿yæ nowe tynki oraz zabezpieczyæ je przed negatywnym oddzia³ywaniem czynników atmosferycznych, poprzez malowanie tynków farbami elewacyjnymi. Wokó³ budynku nale¿y u³o¿yæ opaskê ze spadkiem od budynku, wymieniæ drzwi zewnêtrzne oraz przeprowadziæ remont schodów zewnêtrznych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±: 1) Dokumentacja projektowa opracowana zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. - w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-uzytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.). W/w dokumentacja projektowa zawiera: a) projekt budowlany opracowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spe³niaj±cy wymagania rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. - w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120, poz. 1133, ze zm.), wraz z wszystkimi niezbêdnymi do uzyskania pozwolenia na budowê uzgodnieniami. Projekt budowlany zawiera niezbêdne rysunki wykonawcze, uzupe³niaj±ce i uszczegó³owiaj±ce projekt budowlany w zakresie i stopniu dok³adno¶ci niezbêdnym do realizacji robót budowlanych. Projekt uwzglêdnia wymagania zawarte w rozporzadzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. - w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanychoraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072, ze zm.); b) przedmiar robót zawieraj±cy zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejno¶ci technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegó³owym opisem, wskazaniem podstaw opisu, z wyliczeniem i zestawieniem ilo¶ci jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót; c) informacjê dotycz±c± bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i oodbioru robót budowlanych zawieraj±ce w szczególno¶ci zbiory wymagañ, które s± niezbêdne do okre¶lenia standardu i jako¶ci wykonania robót budowlanych, w³a¶ciwo¶ci wyrobów budowlanych oraz prawid³owo¶ci wykonania poszczególnych robót. Opis przedmiotu zamówienia sk³ada siê jednocze¶nie zarówno ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i za³±czników do specyfikacji, tj. projektów budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót i stanowi czê¶c umowy, a wymagania okre¶lone w jednym z nich s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy, tak jakby zawarte by³y w ca³ej dokumentacji. Roboty bêd±ce przedmiotem zamówienia, nale¿y prowadziæ zgodnie z za³±czon± dokumentacj± i zg³oszeniem robót. Po zakoñczeniu robót Wykonawca obowi±zany jest do uprz±tniêcia placu budowy i wywiezienia materia³ów pochodz±cych z rozbiórek na sk³adowisko odpadów. Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie, a nastêpnie zastosowanie innych materia³ów ni¿ podane w projekcie budowlanym, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone w tym projekcie. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± stosownych dokumentów uwiarygodniaj±cych te materia³y i urz±dzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materia³ów lub urz±dzeñ wymagaæ bêdzie zmian w projekcie budowlanym, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca obowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 6.000,00 (s³ownie: sze¶æ tysiêcy) z³. Wadium mo¿na wnie¶æ w jednej z nastêpuj±cych form: - w pieni±dzu, - w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, przy czym porêczenie kasy mo¿e byæ wy³±cznie porêczeniem pieniê¿nym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca zobowi±zany jest wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku PKO BP S.A. II ROK w Warszawie Nr 89 1020 3974 0000 5302 0006 6258 z dopiskiem WADIUM, za¶ dowód wniesienia wadium musi do³±czyæ do oferty. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dzu musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: - musi odpowiadaæ co do warto¶ci wysoko¶ci wadium okre¶lonej w specyfikacji, - musi odpowiadaæ co do terminu wa¿no¶ci terminowi zwi±zania ofert a okre¶lonemu w specyfikacji, - musi zawieraæ w tre¶ci okoliczno¶ci, w których gwarant (porêczyciel) wyp³aci kwotê wadium Zamawiaj±cemu, - musi byæ podpisane przez osobê upowa¿nion± do reprezentacji gwaranta (porêczyciela), - do oferty nale¿y do³±czyæ dowód wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dzu, w oryginale.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1) posiadaja uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli umowy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuja potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 Prawa zamówieñ publicznych
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu wymagañ z art. 22 ust. 1 oraz, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy (zgodnie z wzorem przedstawionym w za³±czniku nr 2 do specyfikacji), 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat robót budowlanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, daty wykonania i odbiorców (zgodnie z wzorem przedstawionym w za³±czniku nr 5 do specyfikacji), 4) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶cia (np. referencje, rekomendacje), 5) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³aceniem podatków oraz op³at lub, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 6) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 7) w przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy tak¿e spó³ek cywilnych) - umowa reguluj±ca wspó³pracê podmiotów wystêpuj±cych wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Specyfikacjê w cenie 80 z³. mo¿na uzyskaæ w siedzibie Zamawiaj±cego Urz±d Miasta Gostynina Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 304 za zaliczeniem pocztowym lub na stronie internetowej..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miasta Gostynina Rynek 26 09-500 Gostynin pok. 208 (sekretariat).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.