Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-05
Morawica: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Nr sprawy EZP-252-1/2011
Numer ogłoszenia: 6143 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.morawica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku Nr sprawy EZP-252-1/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg asortymentów określonych i opisanych w formularzach asortymentowo-cenowych podzielonych na pakiety od Nr I do Nr XI: - pakiet Nr I - zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi, - pakiet Nr II - strzykawki, igły, cewniki, kanikule, - pakiet Nr III - rękawiczki - pakiet Nr IV - kieliszki, pojemniki - pakiet Nr V - testy, rękawy - pakiet Nr VI - gaziki jałowe - pakiet Nr VII - sprzęt pomocniczy medyczny - pakiet Nr VIII - fartuchy - pakiet Nr IX - ustniki do alkomatu - pakiet Nr X - pieluchomajtki - pakiet Nr XI - kaczki które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ. Wymagania jakie musi spełniać oferowany system do pobierania krwi /PAKIET NR I/ - Całkowite zabezpieczenie personelu przed kontaktem z krwią w trakcie pobierania - Wystandaryzowane probówki zapewniające pobieranie krwi o żądanej objętości, niezależnie od stanu naczyń, wieku i stanu klinicznego pacjenta. - Możliwość podawania leków przez złącze /igły/ typu Luer i pobieranie krwi z wenflonów. - Możliwość pobierania krwi metodą próżniową oraz metodą aspirowania. - Duża odporność probówek na transport i wirowanie oraz łatwość utylizacji bez uprzedniego moczenia w środkach dezynfekcyjnych. - Termin ważności poszczególnych elementów minimum 6 miesięcy. - Wszystkie elementy składające się na system mają pochodzić od jednego producenta celem zapewnienia kompatybilności systemu. 2.Formularze asortymentowo-cenowe określają szacunkowe ilości jakie winny być dostarczone w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3.Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00. 4.Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie według bieżących potrzeb Za-mawiającego w formie dostaw cząstkowych w ciągu 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 5.Miejsce realizacji zamówienia: Apteka Szpitalna ŚCP w Morawicy. 6.Dostarczany sprzęt medyczny jednorazowego użytku musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia towaru. Nie dotyczy Pakietu I 7.Sposób realizacji zamówienia: częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Szpitala i będzie ustalana na roboczo z Kierownikiem Apteki Szpitalnej mgr Izabelą Moskwą w trakcie realizacji umowy za pomocą faxu i telefonicznie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 1 dostawę o wartości brutto: Pakiet I - 60 000,00zł, Pakiet II - 70 000,00zł, Pakiet III - 75 000,00zł, Pakiet IV - 25 000,00zł, Pakiet V - 1 500,00zł, Pakiet VI - 13 000,00zł, Pakiet VII - 9 000,00zł, Pa-kiet VIII - 17 000,00zł, Pakiet IX - 8 500,00zł, Pakiet X -38 000,00zł Pakiet XI -1 000,00zł oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złozył oswiadczenie o spełnienie warunków okreslonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ); - prawidłowo wypełnione formularze asortymentowo-cenowe (w przypadku oferty częściowej formularz asortymentowo-cenowy na wybrany pakiet), sporządzony zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji; (załącznik do SIWZ); -oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik do SIWZ); - aktualna deklaracja zgodności CE lub wpis oferowanych produktów do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r Nr 107 poz. 679)lub inny aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem./Znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie/ - niniejsze dokumenty muszą być dołączone do pakietu z wyraźnym zaznaczeniem, numeru pakietu i pozycji której dotyczą; -materiały i informacje producenta (katalogi, opisy) w języku polskim w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego /prospekty w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski/, do każdej pozycji na które Wykonawca składa ofertę - należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz wyraźnie oznaczyć w materiałach informacyjnych potwierdzenie wymaganego parametru;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Okres niezmienności cen liczony od dnia zawarcia umowy - 10.00
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana podatku VAT w trakcie trwania umowy jest dokonywana zgodnie z przepisami i nie powoduje zmiany cen jednostkowych netto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna jest bezpłatnie na stronie internetowej www.morawica.com.pl lub w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 10,00zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2011 godzina 10:45, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 12 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie finansowany ze środków unijnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr I - zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania jakie musi spełniać oferowany system do pobierania krwi /PAKIET NR I/ - Całkowite zabezpieczenie personelu przed kontaktem z krwią w trakcie pobierania - Wystandaryzowane probówki zapewniające pobieranie krwi o żądanej objętości, niezależnie od stanu naczyń, wieku i stanu klinicznego pacjenta. - Możliwość podawania leków przez złącze /igły/ typu Luer i pobieranie krwi z wenflonów. - Możliwość pobierania krwi metodą próżniową oraz metodą aspirowania. - Duża odporność probówek na transport i wirowanie oraz łatwość utylizacji bez uprzedniego moczenia w środkach dezynfekcyjnych. - Termin ważności poszczególnych elementów minimum 6 miesięcy. - Wszystkie elementy składające się na system mają pochodzić od jednego producenta celem zapewnienia kompatybilności systemu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. okres niezmiennosci cen liczony od dnia zawarcia umowy - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr II - strzykawki, igły, cewniki, kanikule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 34 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen liczony od dnia zawarcia umowy - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr III - rękawiczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmiennosci cen liczony od dnia zawarcia umowy - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr IV - kieliszki, pojemniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmiennosci cen liczony od dnia zawarcia umowy - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr V - testy, rękawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmiennosci cen liczony od dnia zawarcia umowy - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr VI - gaziki jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmiennosci cen liczony od dnia zawarcia umowy - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr VII - sprzęt pomocniczy medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmiennosci cen liczony od dnia zawarcia umowy - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr VIII - fartuchy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr IX - ustniki do alkomatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr X - pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmiennosci cen liczony od dnia zawarcia umowy - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr XI - kaczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI MORAWICA
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
- Dostawy implantów i instrumentów stomatologicznych dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Dostawy: zestawów do zamykania nieprawidłowej komunikacji wewnątrzsercowej do ubytków typu: PFO, ASD II, cewników prowadzących do angioplastyki wieńcowej z dostępu promieniowego bez użycia ...
- Dostawa leków
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.