eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wymiana nawierzchni chodników w ul. Warcisława III i Armii Krajowej w Kołobrzegu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-07

Ogłoszenie nr 61128 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.

Kołobrzeg: Wymiana nawierzchni chodników w ul. Warcisława III i Armii Krajowej w Kołobrzegu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41091-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, krajowy numer identyfikacyjny 52385000000, ul. ul. Ratuszowa  13, 78100   Kołobrzeg, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 551 580, faks (094) 352 37 69, e-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana nawierzchni chodników w ul. Warcisława III i Armii Krajowej w Kołobrzegu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZ.271.2.9.2017.II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników w ulicy Warcisława III, polegający między innymi na: a) wymiana nawierzchni chodników w ul. Warcisława III -/ rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową 0,15x0,35 m, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 304,30 mb -/ rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 25,20 m2. -/ rozebranie podbudowy betonowej gr. 12 cm, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 160,00 m2 -/ rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7cm na podsypce piaskowej, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 496,63 m2. -/ rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 102,15 mb -/ ręczne i zmechanizowane roboty ziemne, głębokość wykopu 10 - 20 cm z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 89,66 m3 -/ wykonanie rowka 30x30cm w gruncie kat. III 304,30 mb -/ wykonanie rowka 20x20cm w gruncie kat. III 102,15 mb -/ ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej 102,15 mb -/ ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej 0,15x0,,35 m 304,30 m -/ wykonanie w-wy odcinającej z piasku o grubości 6 cm po zagęszczeniu 496,63 m2 -/ wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji z betony B-7,5 grubości 12 cm 160,00m2 -/ wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, siwej, grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 496,630 m2 -/ wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, czerwonej, grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 160,00 m2 -/ regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych z betony do 0,3m3 w jednym miejscu 2,70 m3 -/ oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót 1,- kpl. Część II Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników w ulicy Armii Krajowej w Kołobrzegu, polegający między innymi na: b) wymiana nawierzchni chodników w ul. Armii Krajowej -/ przestawienie krawężników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej 8,00 mb -/ rozebranie chodników z kostki betonowej na podsypce piaskowej, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 420,00 m2. -/ rozebranie podbudowy betonowej gr. 12 cm, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 112,50 m2 -/ ręczne i zmechanizowane roboty ziemne, głębokość wykopu 15 cm z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 63,00 m3 -/ wykonanie w-wy odcinającej z piasku o grubości 6 cm po zagęszczeniu 420,00 m2 -/ wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji z betony B-7,5 grubości 12 cm 112,50 m2 -/ wykonanie nawierzchni z kostki betonowej "STAROBRUK" w kolorze brązowym, grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 420,00 m2 -/ remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej wysokości 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej 24,00 m2 -/ regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych z betony do 0,3m3 w jednym miejscu 2,70 m3 -/ oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót 1,- kpl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remont nawierzchni chodników w ulicy Warcisława III
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT97363.85
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o. o.,  ,  ul. 6 Dywizji Piechoty 60,  78-100,  Kołobrzeg,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95064,13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95064,13
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129833,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Remont nawierzchni chodników w ulicy Armii Krajowej w Kołobrzegu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT52807.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Transportowe i Roboty Drogowe Zdzisław Drewkowski ,  ,  ul. Grudziądzka 9 A,  78-100,  Kołobrzeg,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53548,81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53548,81
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68764,17
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.