Ogłoszenie nr 41091 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.
Kołobrzeg: Wymiana nawierzchni chodników w ul. Warcisława III i Armii Krajowej w Kołobrzegu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, krajowy numer identyfikacyjny
52385000000, ul.
ul. Ratuszowa
13,
78100
Kołobrzeg, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 551 580, e-mail
przetargi@um.kolobrzeg.pl, faks
(094) 352 37 69.
Adres strony internetowej (URL): www.kolobrzegpl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1484
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1484
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale II SIWZ.
Adres:
Urząd Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 13 Sekretariat pokój 104 78-100 Kołobrzeg.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni chodników w ul. Warcisława III i Armii Krajowej w Kołobrzegu
Numer referencyjny: BZ.271.2.9.2017.II
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników w ulicy Warcisława III, polegający między innymi na: a) wymiana nawierzchni chodników w ul. Warcisława III -/ rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową 0,15x0,35 m, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 304,30 mb -/ rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 25,20 m2. -/ rozebranie podbudowy betonowej gr. 12 cm, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 160,00 m2 -/ rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7cm na podsypce piaskowej, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 496,63 m2. -/ rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 102,15 mb -/ ręczne i zmechanizowane roboty ziemne, głębokość wykopu 10 - 20 cm z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 89,66 m3 -/ wykonanie rowka 30x30cm w gruncie kat. III 304,30 mb -/ wykonanie rowka 20x20cm w gruncie kat. III 102,15 mb -/ ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej 102,15 mb -/ ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej 0,15x0,,35 m 304,30 m -/ wykonanie w-wy odcinającej z piasku o grubości 6 cm po zagęszczeniu 496,63 m2 -/ wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji z betony B-7,5 grubości 12 cm 160,00m2 -/ wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, siwej, grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 496,630 m2 -/ wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, czerwonej, grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 160,00 m2 -/ regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych z betony do 0,3m3 w jednym miejscu 2,70 m3 -/ oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót 1,- kpl. Część II Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników w ulicy Armii Krajowej w Kołobrzegu, polegający między innymi na: b) wymiana nawierzchni chodników w ul. Armii Krajowej -/ przestawienie krawężników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej 8,00 mb -/ rozebranie chodników z kostki betonowej na podsypce piaskowej, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 420,00 m2. -/ rozebranie podbudowy betonowej gr. 12 cm, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 112,50 m2 -/ ręczne i zmechanizowane roboty ziemne, głębokość wykopu 15 cm z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 63,00 m3 -/ wykonanie w-wy odcinającej z piasku o grubości 6 cm po zagęszczeniu 420,00 m2 -/ wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji z betony B-7,5 grubości 12 cm 112,50 m2 -/ wykonanie nawierzchni z kostki betonowej "STAROBRUK" w kolorze brązowym, grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 420,00 m2 -/ remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej wysokości 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej 24,00 m2 -/ regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych z betony do 0,3m3 w jednym miejscu 2,70 m3 -/ oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót 1,- kpl.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
Dodatkowe kody CPV:45233220-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/05/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia: Dla części 1. "Wymiana nawierzchni chodników w ul. Warcisława III w Kołobrzegu" do 31 maja 2017 roku. Dla części 2. "Wymiana nawierzchni chodników w ul. Armii Krajowej w Kołobrzegu" do 30 kwietnia 2017 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
a) w przypadku złożenia oferty na część 1 przedmiotu zamówienia tj. "Wymiana nawierzchni chodników w ul. Warcisława III w Kołobrzegu", Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 60.000,00 zł.
b) w przypadku złożenia oferty na część 2 przedmiotu zamówienia, tj. "Wymiana nawierzchni chodników w ul. Armii Krajowej w Kołobrzegu", Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 30.000,00 zł.
c) w przypadku złożenia oferty na obie części przedmiotu zamówienia Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 90.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca przedłoży:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na ich potwierdzenie należy przedłożyć dokument potwierdzający należyte wykonanie:
a) w przypadku złożenia oferty na część 1 przedmiotu zamówienia - min. 1 zamówienia uwzględniającego wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni 500,00m2 i wartości minimum 80.000,00 zł
b) w przypadku złożenia oferty na część 2 przedmiotu zamówienia - min. 1 zamówienia uwzględniającego wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni 300,00m2 i wartości minimum 50.000,00 zł
wraz z podaniem wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację Załącznika nr 3 oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 1 roboty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Wykonawca, składając ofertę na obie części zamówienia i wykazując zdolność techniczną w realizacji roboty budowlanej na kwotę 80.000,00 zł i powierzchnię 500,00 m2spełnia warunek udziału w postępowaniu zarówno w pierwszej, jak i w drugiej części zamówienia. Wykonawca może więc dla wykazania spełnienia warunku w części 1 i 2 zamówienia przedstawić Zamawiającemu tą samą robotę budowlaną.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy. 2)Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3)Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Kosztorysy ofertowe dla każdej części oddzielnie, sporządzone w oparciu o przedmiary robót będące załącznikami do niniejszej SIWZ. Kosztorysy ofertowe powinny zawierać ceny jednostkowe wszystkich pozycji ujawnionych w przedmiarach. 3)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4). 4)Wykonawca przedstawia dokumenty wymienione w sekcji III. 4) dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.). 5)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl ( BIP - zakładka Gospodarka), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Skrócenie terminu realizacji zadania | 20 |
Okres gwarancji | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/03/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 27.03.2017r. o godzinie 10:00 na sali konferencyjnej przy ul.Ratuszowej 13 w siedzibie Urzędu Miasta Kołobrzeg.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Remont nawierzchni chodników w ulicy Warcisława III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników w ulicy Warcisława III, polegający między innymi na:
a) wymiana nawierzchni chodników w ul. Warcisława III
-/ rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową 0,15x0,35 m, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 304,30 mb
-/ rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 25,20 m2.
-/ rozebranie podbudowy betonowej gr. 12 cm, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 160,00 m2
-/ rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7cm na podsypce piaskowej, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 496,63 m2.
-/ rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 102,15 mb
-/ ręczne i zmechanizowane roboty ziemne, głębokość wykopu 10 - 20 cm z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 89,66 m3
-/ wykonanie rowka 30x30cm w gruncie kat. III 304,30 mb
-/ wykonanie rowka 20x20cm w gruncie kat. III 102,15 mb
-/ ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej 102,15 mb
-/ ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej 0,15x0,,35 m 304,30 m
-/ wykonanie w-wy odcinającej z piasku o grubości 6 cm po zagęszczeniu 496,63 m2
-/ wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji z betony B-7,5 grubości 12 cm 160,00m2
-/ wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, siwej, grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 496,630 m2
-/ wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki betonowej prostokątnej 10x20cm, czerwonej, grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 160,00 m2
-/ regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych z betony do 0,3m3 w jednym miejscu 2,70 m3
-/ oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Skrócenie terminu realizacji zadania | 20 |
Okres gwarancji | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Remont nawierzchni chodników w ulicy Armii Krajowej w Kołobrzegu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników w ulicy Armii Krajowej w Kołobrzegu, polegający między innymi na:
b) wymiana nawierzchni chodników w ul. Armii Krajowej
-/ przestawienie krawężników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej 8,00 mb
-/ rozebranie chodników z kostki betonowej na podsypce piaskowej, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 420,00 m2.
-/ rozebranie podbudowy betonowej gr. 12 cm, z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 112,50 m2
-/ ręczne i zmechanizowane roboty ziemne, głębokość wykopu 15 cm z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km 63,00 m3
-/ wykonanie w-wy odcinającej z piasku o grubości 6 cm po zagęszczeniu 420,00 m2
-/ wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji z betony B-7,5 grubości 12 cm 112,50 m2
-/ wykonanie nawierzchni z kostki betonowej "STAROBRUK" w kolorze brązowym, grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 420,00 m2
-/ remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej wysokości 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej 24,00 m2
-/ regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych z betony do 0,3m3 w jednym miejscu 2,70 m3
-/ oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót 1,- kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Skrócenie terminu realizacji zadania | 20 |
Okres gwarancji | 20 |
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Remont głównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
- Remont instalacji sanitarnych w hydroforni solankowej w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych z podziałem na 3 zadania
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap I"
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 584 od km 3+200 do km 3+870 w m. Osmólsk" - nr postępowania 090/24
- Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wołomińskiego w roku 2024
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.