eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Remonty konserwacyjne silników spalinowych i sprężarek powietrza metodą luźno - pokrowcową.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Gdynia: Remonty konserwacyjne silników spalinowych i sprężarek powietrza metodą luźno - pokrowcową.
Numer ogłoszenia: 61091 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Składnica Marynarki Wojennej, ul. kontradm. X. Czernickiego 124, 81-904 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6267933, fax 058 6267650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty konserwacyjne silników spalinowych i sprężarek powietrza metodą luźno - pokrowcową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty konserwacyjne silników spalinowych i sprężarek powietrza metodą luźno - pokrowcową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.12.30.00 - Sprężarki Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.30.00 - Sprężarki Oryginalny kod CPV: 34.31.11.20 - Silniki z zapłonem samoczynnym Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.11.20 - Silniki z zapłonem samoczynnym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca powinien spełniać wymagania w zakresie Wewnętrznego systemu Kontroli (WSK), zgodnie z Ustawą z dnia 29.11.2000 roku o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa oraz o zmianie niektórych ustaw: Dz.U. z 2000 roku nr 119, poz. 1250, z 2001 roku nr 154, poz. 1789, z 2002 roku nr 41, poz. 365; 2.Wykonawca musi mieć wdrożony system zarządzania jakością spełniający wymagania zawarte w PN-EN ISO 9001:2001 lub dokumentach standaryzacyjnych NATO AQAP (w części dotyczącej). 3.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 U Pzp oraz warunki dodatkowe takie jak: a)prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia (potwierdzoną wpisem do rejestru); b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c)posiadają możliwości techniczne, organizacyjne oraz wiedzę w zakresie realizacji zadań związanych przedmiotem zamówienia d)spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ; e)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie obejmującym przedmiot specyfikacji, w wysokości minimum wartości oferty. 4.Wykonawca może zastrzec, jakie informacje zawarte w ofercie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, gdyż stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Ocena spełnienia wymaganych warunków oraz wybór najkorzystniejszej oferty wg ustalonych zasad zostanie dokonany tylko na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i informacji zawartych w ofertach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 U Pzp wg załączonego wzoru - załącznik nr 1; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. Okres ubezpieczenia musi obejmować termin zakończenia wykonania zamówienia. Wartość polisy musi być adekwatna do wartości powierzonego wykonawcy sprzętu wojskowego. 4.Nazwę banku i numer konta, na które Zamawiający dokona wpłaty wynikającej z realizacji umowy. 5.Certyfikat systemu jakości zgodnie z normami międzynarodowymi serii ISO 9000 lub natowskimi publikacjami standaryzacyjnymi AQAP. 6.Zestawienie kosztów i kalkulację kosztów według wzoru przedstawionego w załączniku 2 i 3 do SIWZ. 7.Dane opisowe do określenia doświadczeń w zakresie przedmiotu specyfikacji w tym: ilość prac konserwacyjnych wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat, opis dokumentacji konserwacyjnej oraz opis wyposażenia warsztatowego w zakresie możliwości wykonania kon-serwacji urządzeń. 8.Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji o ile nie wynika to z załączonego rejestru (upoważnienie do reprezentowania oferenta w zakresie prowadzonego postępowania - o ile takie zostało wystawione); 9.Umowę lub pełnomocnictwo regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 10.Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wymienione w ppkt. 1-7; 11.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy i akceptuje jej treść. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt: 2., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Powyższe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić w formie załączników do oferty. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków o których mowa w pkt, X i XI SIWZ lub gdy zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te warunki, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, a złożona oferta nie będzie podlegała szczegółowej ocenie merytorycznej. Dokumenty o których mowa w punkcie XI siwz należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną), z zastrzeżeniem, że w przypadku kopii należy udostępnić, na każde żądanie zamawiającego, oryginały dokumentów do wglądu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Składnica Marynarki Wojennej ul X. Czernickiego 124 81-904 Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Centralna Składnica Marynarki Wojennej ul X. Czernickiego 124 81-904 Gdynia kancelaria - pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.