eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › Dowóz uczniów do szkół: Zadanie Nr 1 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek do szkół i ośrodków specjalnych oraz integracyjnych w miejscowościach: Sulejówek, Warszawa, Ignaców, Mińsk Mazowiecki i powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Zadanie Nr 2 - Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 1, przy ul. Idzikowskiego 2a w znacznym od niej oddaleniu, powyżej 3-4 km, oraz przewóz z powrotem do miejsca zamieszkania (ok. 30 uczniów, ok. 20 km dziennie). Zadanie Nr 3 - "Dowóz uczniów niepełnosprawnych na ul. Elektoralną 12/14 w Warszawie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 85 i powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-16



Ogłoszenie nr 610557-N-2020 z dnia 2020-11-16 r.

Miasto Sulejówek: Dowóz uczniów do szkół: Zadanie Nr 1 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek do szkół i ośrodków specjalnych oraz integracyjnych w miejscowościach: Sulejówek, Warszawa, Ignaców, Mińsk Mazowiecki i powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Zadanie Nr 2 - Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 1, przy ul. Idzikowskiego 2a w znacznym od niej oddaleniu, powyżej 3-4 km, oraz przewóz z powrotem do miejsca zamieszkania (ok. 30 uczniów, ok. 20 km dziennie). Zadanie Nr 3 - "Dowóz uczniów niepełnosprawnych na ul. Elektoralną 12/14 w Warszawie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 85 i powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. ul. Dworcowa  55 , 05-070  Sulejówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7606230, e-mail zamowienia@umsulejowek.pl, faks 22 7606213.
Adres strony internetowej (URL): www.sulejowek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.sulejowek.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.sulejowek.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji pisemnej osobiście w siedzibie zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Adres:
Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, Biuro Obsługi Klienta


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół: Zadanie Nr 1 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek do szkół i ośrodków specjalnych oraz integracyjnych w miejscowościach: Sulejówek, Warszawa, Ignaców, Mińsk Mazowiecki i powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Zadanie Nr 2 - Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 1, przy ul. Idzikowskiego 2a w znacznym od niej oddaleniu, powyżej 3-4 km, oraz przewóz z powrotem do miejsca zamieszkania (ok. 30 uczniów, ok. 20 km dziennie). Zadanie Nr 3 - "Dowóz uczniów niepełnosprawnych na ul. Elektoralną 12/14 w Warszawie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 85 i powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu"
Numer referencyjny: W.PRP.271.87.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Zadanie nr 1 - pn.: "Dowóz uczniów niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek do szkół i ośrodków specjalnych oraz integracyjnych w miejscowościach: Sulejówek, Warszawa, Ignaców, Mińsk Mazowiecki i powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu". Dowóz uczniów niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek do szkół i ośrodków specjalnych oraz integracyjnych w miejscowościach: Sulejówek, Warszawa, Ignaców, Mińsk Mazowiecki i powrót do domu, wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Termin realizacji od 4 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. Zakres zamówienia: usługa transportowa w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i z powrotem do domu wraz z zapewnieniem im opieki w czasie transportu. Czas dowożenia w godzinach 6.30 - 9.00 w dniach nauki szkolnej. Czas odwożenia w godzinach 13.30 - 17.00 w dniach nauki szkolnej. 1) Szkoła Podstawowa nr 2 w Sulejówku z oddziałami integracyjnymi - 2 uczniów, 2) Prywatne Liceum Ogólnokształcącego im. Z. i J. Moraczewskich w Warszawie - Wesołej - 1 uczeń, 3) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku - 1 uczeń, 4) Szkoły specjalne w Warszawie: ul. Hafciarska 80/86, Szkoła Podstawowa Specjalna nr 244 - 5 uczniów, ul. Halna 32, Zespół Szkół Specjalnych Nr 102 - 2 uczniów, ul. Elektoralna12/14, Zespól Szkół Specjalnych Nr 85 - 1 uczeń, ul. Skaryszewska 8, Zespół Szkół Specjalnych Nr 89 - 2 uczniów, ul. Koźmińska 7, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 1 uczeń, ul. Cieplarniana 23, - Szkoła Podstawowa - 1 uczeń, ul. Długa 9, Zespół Szkół Specjalnych nr 105 - 1 uczeń, ul. Podchorążych 49/61 - 1 uczeń, 5) ZSZ nr 2 Mińsku Mazowieckim, ul. Sosnkowskiego 43 - 1 uczeń, 6) Szkoła specjalna w Ignacowie - 2 uczniów. Zadanie nr 2 - pn.: "Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 1, przy ul. Idzikowskiego 2a w znacznym od niej oddaleniu, powyżej 3-4 km, oraz przewóz z powrotem do miejsca zamieszkania (ok. 30 uczniów, ok. 20 km dziennie)". Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 1, przy ul. Idzikowskiego 2a w znacznym od niej oddaleniu, powyżej 3 - 4 km, oraz przywóz z powrotem do miejsca zamieszkania (ok. 30 uczniów, ok. 20 km dziennie) Termin realizacji: od 4 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. 1) Szkoła Podstawowa nr 1 w Sulejówku, ul. Idzikowskiego 2a, 05-070 Sulejówek - ok. 30 uczniów. Zadanie nr 3 - pn.: "Dowóz uczniów niepełnosprawnych na ul. Elektoralną 12/14 w Warszawie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 85 i powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu". 1) Dowóz 1 ucznia na ul. Elektoralna 12/14, Zespól Szkół Specjalnych nr 85 i powrót do domu, wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Termin realizacji: od 4 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. 2) Dowóz 2 uczniów na ul. Elektoralna 12/14, Zespól Szkół Specjalnych Nr 85 i powrót do domu, wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Termin realizacji 10 dni podczas ferii zimowych oraz 10 dni podczas ferii letnich. 2. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca ma obowiązek ustalić z rodzicami dowożonego ucznia i dyrektorem szkoły/ośrodka. Po uzgodnieniu szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-04   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia: - zadanie nr 1: 200.000,00 zł; - zadanie nr 2: 70.000,00 zł; - zadanie nr 3: 40.000,00 zł.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - zadanie nr 1: co najmniej dwie usługi wykonywane w sposób ciągły przez okres co najmniej 4 miesięcy każda, obejmujące przewóz osób niepełnosprawnych, każda o wartości minimum 100.000 zł brutto każda; - zadanie nr 2: co najmniej jedną usługę obejmującą przewóz osób, o wartości minimum 30.000 zł brutto; - zadanie nr 3: co najmniej jedną usługę wykonywaną w sposób ciągły przez okres co najmniej 4 miesięcy, obejmującą przewóz osób niepełnosprawnych, o wartości minimum 20.000 zł brutto. b) dysponuje następującymi urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego: - zadanie nr 1 i 3: samochód przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością ruchową; - zadanie nr 2: 2 samochody do przewozu min. 15 osób każdy. UWAGA: Każdy z samochodów, który będzie użytkowany przy realizacji zamówienia musi posiadać: - dowód rejestracyjny z ważnym badaniem technicznym. W zadaniu nr 1 i 3 samochód musi posiadać dodatkowo wpis w dowodzie rejestracyjnym o przystosowaniu samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych. - polisę obowiązkowego ubezpieczenia OC; - ubezpieczenie NW dla kierowcy i pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków z minimalną sumą ubezpieczenia na 10.000 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 5) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób, 2) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, 3) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, 4) wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.5. SIWZ: 1) Ppkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 7A, B i C do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przewiduję istotną zmianę treści umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienie zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają realizację umowy w umówiony sposób, 2) zmiana zakresu lub sposobu wykonania usługi, 3) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a wpływającej na treść umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-26, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@umsulejowek.pl*; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dowóz uczniów do szkół: Zadanie Nr 1 - pn.: "Dowóz uczniów niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich ) zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek do szkół i ośrodków specjalnych oraz integracyjnych w miejscowościach: Sulejówek, Warszawa, Ignaców, Mińsk Mazowiecki i powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu"; Zadanie Nr 2 - pn.: "Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 1, przy ul. Idzikowskiego 2a w znacznym od niej oddaleniu, powyżej 3-4 km, oraz przewóz z powrotem do miejsca zamieszkania (ok. 30 uczniów, ok. 20 km dziennie)" oraz Zadanie Nr 3 - pn.: "Dowóz uczniów niepełnosprawnych na ul. Elektoralną 12/14 w Warszawie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 85 i powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu" - W.PRP.271.87.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, o gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _____________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: "Dowóz uczniów niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek do szkół i ośrodków specjalnych oraz integracyjnych w miejscowościach: Sulejówek, Warszawa, Ignaców, Mińsk Mazowiecki i powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek do szkół i ośrodków specjalnych oraz integracyjnych w miejscowościach: Sulejówek, Warszawa, Ignaców, Mińsk Mazowiecki i powrót do domu, wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Termin realizacji od 4 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. Zakres zamówienia: usługa transportowa w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i z powrotem do domu wraz z zapewnieniem im opieki w czasie transportu. Czas dowożenia w godzinach 6.30 - 9.00 w dniach nauki szkolnej. Czas odwożenia w godzinach 13.30 - 17.00 w dniach nauki szkolnej. 1) Szkoła Podstawowa nr 2 w Sulejówku z oddziałami integracyjnymi - 2 uczniów, 2) Prywatne Liceum Ogólnokształcącego im. Z. i J. Moraczewskich w Warszawie - Wesołej - 1 uczeń, 3) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku - 1 uczeń, 4) Szkoły specjalne w Warszawie: ul. Hafciarska 80/86, Szkoła Podstawowa Specjalna nr 244 - 5 uczniów, ul. Halna 32, Zespół Szkół Specjalnych Nr 102 - 2 uczniów, ul. Elektoralna12/14, Zespól Szkół Specjalnych Nr 85 - 1 uczeń, ul. Skaryszewska 8, Zespół Szkół Specjalnych Nr 89 - 2 uczniów, ul. Koźmińska 7, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 1 uczeń, ul. Cieplarniana 23, - Szkoła Podstawowa - 1 uczeń, ul. Długa 9, Zespół Szkół Specjalnych nr 105 - 1 uczeń, ul. Podchorążych 49/61 - 1 uczeń, 5) ZSZ nr 2 Mińsku Mazowieckim, ul. Sosnkowskiego 43 - 1 uczeń, 6) Szkoła specjalna w Ignacowie - 2 uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba osób25,00
Norma EURO 5 poziom emisji spalin15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: "Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 1, przy ul. Idzikowskiego 2a w znacznym od niej oddaleniu, powyżej 3-4 km, oraz przewóz z powrotem do miejsca zamieszkania (ok. 30 uczniów, ok. 20 km dziennie)"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Sulejówek w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 1, przy ul. Idzikowskiego 2a w znacznym od niej oddaleniu, powyżej 3 - 4 km, oraz przywóz z powrotem do miejsca zamieszkania (ok. 30 uczniów, ok. 20 km dziennie) Termin realizacji: od 4 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. 1) Szkoła Podstawowa nr 1 w Sulejówku, ul. Idzikowskiego 2a, 05-070 Sulejówek - ok. 30 uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba osób40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: "Dowóz uczniów niepełnosprawnych na ul. Elektoralną 12/14 w Warszawie do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 85 i powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Dowóz 1 ucznia na ul. Elektoralna 12/14, Zespól Szkół Specjalnych nr 85 i powrót do domu, wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Termin realizacji: od 4 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. 2) Dowóz 2 uczniów na ul. Elektoralna 12/14, Zespól Szkół Specjalnych Nr 85 i powrót do domu, wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Termin realizacji 10 dni podczas ferii zimowych oraz 10 dni podczas ferii letnich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-04
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Liczba osób40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.