eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-05

Andrychów: Pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie.
Numer ogłoszenia: 61030 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Mienia Komunalnego , ul. Metalowców 6, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 033 8753168, faks 033 8752391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje: 1. Koszenie terenów zieleni: a/ termin i miejsce koszenia każdorazowo będzie następowało zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. Zawiadomienie Wykonawca powinien otrzymać co najmniej 7 dni przed planowanym terminem koszenia. b/ prace należy wykonać przy użyciu specjalistycznego sprzętu z zachowaniem należytej ostrożności,c/ koszenie należy poprzedzić zbieraniem zalegających na trawniku odpadów ( papier, folia, kamienie itp.); zebrane odpady należy wywieźć na składowisko odpadów komunalnych,d/ po rozpoczęciu koszenia danego terenu , prace muszą być kontynuowane bez zbędnych przerw aż do ich zakończenia, e/ obkoszenie drzew , krzewów, elementów małej architektury, znaków drogowych itp. należy wykonać jednocześnie lub niezwłocznie tzn. nie później niż w ciągu jednego dnia od wykoszenia trawnika, który je otacza, f/ niedopuszczalne jest powodowanie uszkodzeń lub niszczenie drzew , krzew i pozostałych w/w elementów podczas koszenia i innych prac pielęgnacyjnych, g/ samosiewy oraz odrosty korzeniowe drzew i krzewów w wieku do 5 lat wyrosłe na obszarze koszonych trawników oraz wśród krzewów na nich posadzonych, winny być usuwane na poziomie lub poniżej poziomu gruntu równocześnie z koszeniem trawy lub niezwłocznie po jej skoszeniu, a przed wywozem, h/ wysokość trawy ezpośrednio po skoszeniu na żadnym fragmencie skoszonego terenu nie może przekraczać 5 cm, i/ w trakcie koszenia należy unikać zaśmiecania ściętą trawą chodników i jezdni, j/ w przypadku zanieczyszczenia chodników i jezdni skoszoną trawę należy uprzątać na bieżąco lub bezpośrednio po koszeniu (najpóźniej w dniu koszenia), k/skoszoną trawę należy wywieźć na składowisko odpadów komunalnych lu zagospodarować we własnym zakresie.l/ planowana częstotliwość koszenia .Planowana ilość koszeń 1. pow. do 40800m2 do 3 razy, 2. pow.do 10360m2 do 6 razy, 3. pow. do 57840m2 do 2 razy. 2. Pielęgnacja żywopłotów i krzewów a/ ustala się termin pierwszej pielęgnacji do dnia 30 czerwca 2010r., drugiej do dnia 30 września 2010r., b/ zabieg ma polegać na przycięciu jednorocznych przyrostów krzewów ok. 5 cm ponad poprzednim cięciem, c/ bezpośrednio przed cięciem żywopłotu należy usunąć z niego (wyciąć przy gruncie) wszystkie niepożądane samosiewy i odrosty korzeniowe drzew i krzewów, d/ cięcia należy wykonać przy użyciu specjalistycznego sprzętu, e/ wynikiem cięcia mają być równe płaszczyzny bez krzywizn, wcięć, wystających pojedynczych pędów itp., f/ rany po cieciu nie mogą być postrzępione, g/ niezwłocznie po przycięciu , nie później niż w dniu następnym, należy zebrać i wywieźć ścięte pędy na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarować we własnym zakresie. h/ powierzchnia żywopłotów i krzewów - do 8000m2. 3. Usuwanie drzew. a/ termin realizacji określa Zamawiający,b/ przed przystąpieniem do wycinki należy oznakować teren i powiadomić odpowiednie służby o planowanej wycince, c/ścięcie drzew zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, d/odcięcie gałęzi i konarów, e/pocięcie pnia i konarów na odcinki dogodne do załadunku i transportu, f/przetransportowanie drewna, o którym mowa w pkt. e , w wyznaczone miejsce zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego na odległość do 3 km,g/zrębkowanie i zebranie pozostałych gałęzi i wywiezienie ich na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarowanie we własnym zakresie,h/uporządkowanie terenu po wycince drzew, i/wyfrezowanie pnia po usunięciu drzewa na głębokość co najmniej 15 cm, zasypanie dołu ziemią, ubicie gruntu i wyrównanie zasypanego dołu do poziomu otaczającego terenu, j/przewiezienie ewentualnie pozostałych odpadów na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarowanie we własnym zakresie, k/ wycinka drzew o obwodzie: do 60 cm do 8 drzew, od 61 cm do 120 cm do 12 drzew, od 121 cm do 190 cm do 11 drzew, od 191 cm do 250 cm do 2 drzew. 4. Prace pielęgnacyjne drzew. a/termin realizacji usługi określa Zamawiający,b/ prześwietlenie korony drzew wskazanych przez zamawiającego przez wycięcie części konarów, gałęzi i posuszu, w tym uformowanie korony charakterystycznej dla danego gatunku, c/ wymagane jest zabezpieczenie ran po cieciach, d/ sposób prowadzenia prac nie może powodować uszkodzenia drzew, e/ powstałe po pracach odpady należy zgromadzić w pryzmach i wywieźć w terminie najwyżej 2 dni od ścięcia, w przypadkach powodujących utrudnienia w ruchu w terminie 1 dnia, a w razie powodowania zagrożenia bezpieczeństwa bezpośrednio po ścięciu na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarować we własnym zakresie,f/ planowana pielęgnacja - do 80 sztuk drzew..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.21.15.00 - 71.21.15.00 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi w ofercie aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, tj. 2007 - 2009 wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje następującym sprzętem i urządzeniami: - samochodem ciężarowym typu lekkiego o ładowności do 3,5 tony lub ciągnikiem z przyczepą, - podnośnik samochodowy typu zwyżka 1 szt., -kosiarką rotacyjną - min. 1 szt. , - kosiarką trawnikową min. 2szt., - kosą spalinową - min. 2 szt. - nożycami do żywopłotów - min. 2 szt., - piłą spalinową - min. 1 szt. - frezarką do pni - min. 1 szt.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony , gdy Wykonawca posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł. Dokument ten winien dotyczyć przedmiotu faktycznie wykonywanej przez wykonawcę działalności i winien być zbieżny z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Mienia Komunalnego ul. Metalowców 6 34-120 Andrychów pokój nr 5 w godzinach : 8.00 do 13.00 z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zespołu Obsługi Mienia Komunalnego ul. Metalowców 6 34-120 Andrychów pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.