To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-21
Poznań: Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Trening Zastępowania Agresji ART Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Metoda skoncentrowana na rozwiązaniach w pracy socjalnej Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia pod nazwą: Mediacje rodzinne
Numer ogłoszenia: 60931 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19601 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8567-300, faks 61 8515-635.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Trening Zastępowania Agresji ART Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Metoda skoncentrowana na rozwiązaniach w pracy socjalnej Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia pod nazwą: Mediacje rodzinne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Trening Zastępowania Agresji ART Cel szkolenia: Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w kompetencje niezbędne do świadczenia skutecznej pomocy klientom pomocy i integracji społecznej w przezwyciężaniu trudności w ich funkcjonowaniu społecznym. Zakres tematyczny: Wprowadzenie do ART Rozpoznawanie zachowań i komunikatów agresywnych oraz dokonywanie wyboru i zastosowanie zachowań i komunikatów alternatywnych; Sposoby unikania sytuacji konfliktowych; Umiejętność odważnego komunikowania się i zachowania; Modelowanie umiejętności prospołecznych; Kontrola złości i modelowanie kontroli złości; Wnioskowanie moralne; Umiejętność samodzielnego kierowania zmianą. Kompetencje trenerskie - nabywanie umiejętności: Prowadzenia treningu grupowego i indywidualnego z osobami agresywnymi; Nauczania nie-agresywnej komunikacji i zachowań; Nauczania kontroli emocjonalnej; Nauczania wnioskowania moralnego. Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązują się zorganizować i przeprowadzić szkolenie dla 45 osób, w podziale na trzy grupy, w wymiarze 63 godzin dydaktycznych dla każdej grupy (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut). Szkolenie realizowane będzie w cyklu 3 trzydniowych (21 godzinnych) zjazdów wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych zjazdów dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Zajęcia będą prowadzone wspólnie przez dwóch szkoleniowców z zastrzeżeniem, że przynajmniej jeden z nich posiada certyfikat Trenera Trenerów, Treningu Zastępowania Agresji ARTR. Uczestnik, który ukończył szkolenie otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu trenerskiego wraz z poświadczeniem kompetencji do odbycia praktyki. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych Treningu Zastępowania Agresji ARTR wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 5 dni przed podpisaniem umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Współpraca z Zamawiającym w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenie listy uczestników oznacza: nawiązanie kontaktu Wykonawcy z jednostkami pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce i na podstawie otrzymanych tą drogą zgłoszeń przeprowadzenie wstępnej kwalifikacji uczestników szkolenia oraz sporządzenie listy kandydatów do grupy, przekazanie sporządzonej listy kandydatów Zamawiającemu w celu uzyskania jej akceptacji. Dostarczenie ww. listy musi nastąpić na 2 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszego zjazdu, poinformowanie kandydatów, po otrzymaniu od Zamawiającego akceptacji zgłoszonych uczestników, o zakwalifikowaniu się na szkolenie. Wykonawca dokonuje ww. czynności posługując się formularzami przygotowanymi przez Zamawiającego i z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych przez Zamawiającego (baza e-mail jednostek pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce). Zamawiający prowadzi działania wspierające działania Wykonawcy w formie ogłoszeń, listów oraz informacji na stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostek pomocy społecznej w Wielkopolsce. Organizacja szkolenia Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zorganizować dojazd uczestników na każdy zjazd: pierwszego dnia zjazdu z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca, w którym realizowane będzie szkolenie oraz po zakończeniu zjazdu powrót do miejsca zbiórki. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników zjazdów w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno-szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas zjazdu: pierwszego dnia - obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację, drugiego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, kolację, trzeciego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych, zorganizowanie kolacji integracyjnej podczas pierwszego zjazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ. Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Metoda skoncentrowana na rozwiązaniach w pracy socjalnej Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do stosowania metody skoncentrowanej na rozwiązaniach poprzez poznanie jej podstawowych założeń i zasad teoretycznych oraz naukę praktycznych umiejętności posługiwania się tą metodą, niezbędnych w pracy w jednostkach pomocy i integracji społecznej. Zakres tematyczny: podstawowe założenia metody skoncentrowanej na rozwiązaniach; proces współpracy z klientem od nawiązania relacji do ustalenia celów; interwencja i pomoc psychologiczno-terapeutyczna; stosowane narzędzia psychologiczne; interwencyjne i terapeutyczne; analiza własnych zasobów i celów w pracy w instytucjach pomocy i integracji społecznej; praktyczne zastosowanie kluczowych obszarów metody skoncentrowanej na rozwiązaniach. Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązują się zorganizować i przeprowadzić szkolenie dla 45 osób, w podziale na 3 grupy, w wymiarze 63 godzin dydaktycznych dla każdej grupy (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut). Szkolenie realizowane będzie w cyklu 3 trzydniowych (21 godzinnych) zjazdów wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych zjazdów dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Zajęcia będą prowadzone wspólnie przez dwóch szkoleniowców. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć, w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 5 dni przed podpisaniem umowy. Materiały powinny być przekazane do akceptacji w wersji ostatecznej. Jeden komplet materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w momencie podpisania umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Współpraca z Zamawiającym w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenie listy uczestników oznacza: nawiązanie kontaktu Wykonawcy z jednostkami pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce i na podstawie otrzymanych tą drogą zgłoszeń przeprowadzenie wstępnej kwalifikacji uczestników szkolenia oraz sporządzenie listy kandydatów do grupy, przekazanie sporządzonej listy kandydatów Zamawiającemu w celu uzyskania jej akceptacji. Dostarczenie ww. listy musi nastąpić na 2 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszego zjazdu, poinformowanie kandydatów, po otrzymaniu od Zamawiającego akceptacji zgłoszonych uczestników, o zakwalifikowaniu się na szkolenie. Wykonawca dokonuje ww. czynności posługując się formularzami przygotowanymi przez Zamawiającego i z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych przez Zamawiającego (baza e-mail jednostek pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce). Zamawiający prowadzi działania wspierające działania Wykonawcy w formie ogłoszeń, listów oraz informacji na stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostek pomocy społecznej w Wielkopolsce. Organizacja szkolenia Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zorganizować dojazd uczestników na każdy zjazd: pierwszego dnia zjazdu z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca, w którym realizowane będzie szkolenie oraz po zakończeniu zjazdu powrót do miejsca zbiórki. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników zjazdów w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno-szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas zjazdu: pierwszego dnia - obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację, drugiego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, kolację, trzeciego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych, zorganizowanie kolacji integracyjnej podczas pierwszego zjazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ. Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia pod nazwą: Mediacje rodzinne Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pełnienia roli mediatora rodzinnego poprzez nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych z zakresu: wspomagania rozwiązywania konfliktów, skutecznej komunikacji, negocjacji i mediacji. Szkolenie ukierunkowane jest na wykorzystanie mediacji w systemie pomocy dziecku i rodzinie. Zakres tematyczny: Podstawy psychologii konfliktu w rodzinie i jej otoczeniu; Wskazania i przeciwwskazania do podjęcia mediacji (diagnoza sporu, analiza gotowości stron do mediacji i postępowanie w przypadkach przeciwwskazanych, ocena rodziny pod kątem zagrożenia przemocą); Podstawowe założenia mediacji rodzinnych; Prawo w mediacjach rodzinnych; Prawidłowa komunikacja; Metody, techniki i narzędzia w pracy mediatora rodzinnego; Etapy mediacji i zadania mediatora w poszczególnych fazach; Ugoda mediacyjna, cele i jej zadania (aspekt prawny oraz psychologiczny); Etyka pracy mediatora; Zarys procedur mediacyjnych w sprawach karnych, cywilnych i osób nieletnich. Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązują się zorganizować i przeprowadzić szkolenie dla 45 osób, w podziale na trzy grupy, w wymiarze 105 godzin dydaktycznych dla każdej grupy (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut). Szkolenie realizowane będzie w cyklu 5 trzydniowych (21 godzinnych) zjazdów wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych zjazdów dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Zajęcia będą prowadzone przez dwóch szkoleniowców jednocześnie. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć, w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 5 dni przed podpisaniem umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Współpraca z Zamawiającym w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenie listy uczestników oznacza: nawiązanie kontaktu Wykonawcy z jednostkami pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce i na podstawie otrzymanych tą drogą zgłoszeń przeprowadzenie wstępnej kwalifikacji uczestników szkolenia oraz sporządzenie listy kandydatów do poszczególnych grup, przekazanie sporządzonej listy kandydatów Zamawiającemu w celu uzyskania jej akceptacji. Dostarczenie ww. listy musi nastąpić na 2 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszego zjazdu danej grupy, poinformowanie kandydatów; po otrzymaniu od Zamawiającego akceptacji zgłoszonych uczestników, o zakwalifikowaniu się na szkolenie. Wykonawca dokonuje ww. czynności posługując się formularzami przygotowanymi przez Zamawiającego i z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych przez Zamawiającego (baza e-mail jednostek pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce). Zamawiający prowadzi działania wspierające działania Wykonawcy w formie ogłoszeń, listów oraz informacji na stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostek pomocy społecznej w Wielkopolsce. Organizacja szkolenia Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zorganizować dojazd uczestników na każdy zjazd: pierwszego dnia zjazdu z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca, w którym realizowane będzie szkolenie oraz po zakończeniu zjazdu powrót do miejsca zbiórki. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników zjazdów w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno - szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas zjazdu: pierwszego dnia: obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację, drugiego dnia: śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, kolację, trzeciego dnia: śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych, zorganizowanie kolacji integracyjnej podczas pierwszego zjazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.3. do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce, Działanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Metoda skoncentrowana na rozwiązaniach w pracy socjalnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROSPERA Consulting Renata Kaczyńska-Maciejowska, ul. Dragana 20D/38, 80-809 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126991,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 126900,00
Oferta z najniższą ceną: 104085,00 / Oferta z najwyższą ceną: 164810,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia pod nazwą: Mediacje rodzinne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cezar Sp. z o.o., ul. Dobrego Pasterza 129/29, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211653,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 199732,00
Oferta z najniższą ceną: 181294,65 / Oferta z najwyższą ceną: 229500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Odnowa biologiczna, Masaże, SPA & Wellness
- "USŁUGA CATERINGOWO-GASTRONOMICZNA WRAZ Z NAJMEM SALI SZKOLENIOWEJ NA SZKOLENIE PN. "WIĘZI JAKO CZYNNIK CHRONIĄCY ROZWÓJ DZIECKA"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.