eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeprowadzenie staży - wizyt zawodoznawczych w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w M.M. DRUK SERWIS Sp. z o.o. w Skawinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-22

Kraków: Przeprowadzenie staży - wizyt zawodoznawczych w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w M.M. DRUK SERWIS Sp. z o.o. w Skawinie
Numer ogłoszenia: 60833 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie , ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 617 88 88, faks 12 410 43 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeo.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie staży - wizyt zawodoznawczych w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w M.M. DRUK SERWIS Sp. z o.o. w Skawinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2013 roku w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce staży - wizyt zawodoznawczych dla uczniów krakowskich szkół o profilu zawodowym zakończonych uzyskaniem przez uczniów zaświadczeń potwierdzających udział w stażu - wizycie zawodoznawczej. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch jednodniowych staży - wizyt zawodoznawczych dla młodzieży Zespołów Szkół Zawodowych w Krakowie z branży poligraficzno-medialnej kształcącej się w zawodach między innymi: technik cyfrowych procesów graficznych, technik poligraf, technik organizacji reklamy, fototechnik w zakładzie M.M. Druk Serwis Sp. z o.o., 32-050 Skawina, ul. Piłsudskiego 73. Grupa uczestników każdego stażu - wizyty zawodoznawczej liczy: 30 uczniów oraz 2 opiekunów delegowanych przez Lidera szkolnego projektu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej obecność co najmniej dwóch osób, które realizują program - stażu - wizyty zawodoznawczej w M.M. Druk Serwis Sp. z o.o. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej obecność co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za sprawy organizacyjne stażu - wizyty zawodoznawczej, z zastrzeżeniem, że osoba odpowiedzialna za sprawy organizacyjne stażu - wizyty zawodoznawczej nie może być jednocześnie osobą realizującą program stażu - wizyty zawodoznawczej. Terminy staży - wizyt zawodoznawczych: Grupa 1: jeden dzień w robocze dni tygodnia w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.06.2013 r. Grupa 2: jeden dzień w robocze dni tygodnia w okresie od dnia 01.09.2013 r. do dnia 29.11.2013 r. Za dni robocze rozumie się wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem niedziel. Dokładne terminy staży-wizyt zawodoznawczych zostaną uzgodnione przez Wykonawcę z zakładem M.M. Druk Serwis Sp. z o.o. oraz z Liderem szkolnym projektu. Ilość godzin lekcyjnych (45 min.) w ramach jednego stażu - wizyty zawodoznawczej: 8 (nie obejmuje czasu przejazdów i posiłku). Cele realizowane podczas stażu - wizyty zawodoznawczej: I. Celem stażu - wizyty zawodoznawczej jest zapoznanie się z: 1. przebiegiem pracy firmy specjalizującej się w usłudze Print Management, a w szczególności zapoznanie się ze specyfiką pracy: - biura obsługi klienta, - studia graficznego, 2. z obsługą specjalistycznego oprogramowania CRM, integrującego działania wszystkich działów firmy (zasady pracy na systemie, zalety, funkcjonalność), 3. pracą w firmie posiadającej certyfikację ISO (sposób pracy, obieg dokumentów). Uczniowie zostaną zapoznani: ze strukturą firmy, stanowiskami pracy, nowoczesnymi technologiami poligraficznymi (m.in. druk cyfrowy). II. Uczniowie zostaną zapoznani: 1. Z wymaganymi kwalifikacjami na dane stanowisko pracy, 2. Z cechami charakterystycznymi stanowisk pracy, wymaganiami psychologicznymi i perspektywami zatrudnienia, 3. Z cechami charakteru jakie potrzebne są, aby dobrze wykonywać powierzone w pracy zadania: specjalisty ds. kalkulacji, dyrektora kreatywnego w dziale graficznym oraz specjalistów ds. obsługi klienta. III. Wywiady / spotkania z pracownikami firmy: Specjalista ds. kalkulacji - uczniowie zostaną wprowadzeni w specyfikę pracy w tym zawodzie oraz dowiedzą się m.in. jak: - Kalkulować koszty usług poligraficznych, - Negocjować ceny i warunki współpracy z dostawcami, - Wybrać najlepszego wykonawcę danego zlecenia, - Ustalać terminy i warunki wykonywanych zleceń z drukarniami, - Ustalać i udostępniać harmonogramy produkcji, - Nadzorować terminowość wykonania zleconych usług poligraficznych, - Nadzorować proces produkcji i kontrola jakości, - Weryfikować koszty produkcji z kalkulacją i akceptacją faktur od dostawców, - Wystawiać właściwe dla procesu produkcji dokumenty (WZ). Grafik komputerowy - uczniowie zostaną wprowadzeni w specyfikę pracy w tym zawodzie oraz dowiedzą się m.in. jak: - tworzyć projekty graficzne na podstawie karty produktu i we współpracy z konsultantami poligrafii, - przygotowywać materiały do prezentacji oraz makiety do wykonywanych projektów, - sprawdzać poprawność plików do druku, - współpracować z działem produkcji i drukarniami w zakresie przygotowania i przekazania materiałów do druku, - przygotowywać i przekazywać pliki do druku zgodnie z kartą produktu i specyfikacją drukarni, - kalkulować koszty usług graficznych w odpowiedzi na zapytania konsultantów poligrafii. Konsultant Poligrafii - uczniowie zostaną wprowadzeni w specyfikę pracy w tym zawodzie oraz dowiedzą się m.in. jak: - aktywnie poszukiwać nowych klientów, - współpracować z działem graficznym, produkcją i logistyką w opracowywaniu rozwiązań dostosowanych do potrzeb klienta, - kalkulować ceny na podstawie kalkulacji wewnętrznych (graficznych, produkcyjnych, logistycznych), - negocjować ceny oraz warunki kontraktów z klientami, - przygotowywać oferty handlowe. Program powinien uwzględniać zawodoznawczy charakter wyjazdu. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia: 1. a) Za uczestników staży - wizyt zawodoznawczych należy rozumieć uczniów, dla których realizowane są staże - wizyty zawodoznawcze, jak i opiekunów delegowanych przez Lidera szkolnego projektu. b) Zadaniem opiekunów oddelegowanych przez Lidera szkolnego jest wyłącznie opieka i nadzór nad uczniami. 2. W ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej grupę po zakładzie pracy oprowadza/-ją wyznaczony/-czeni pracownik/-cy zakładu pracy posiadający wiedzę merytoryczną związaną z tematyką danego stażu - wizyty zawodoznawczej, a możliwość oprowadzania uczestników staży - wizyt zawodoznawczych po wskazanym zakładzie pracy została wstępnie uzgodniona przez Lidera szkolnego projektu. Wykonawca zobowiązany jest umówić z zakładem pracy szczegóły przebiegu staży - wizyt zawodoznawczych. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty związane z pobytem w zakładzie. 3. Szczegółowe warunki dotyczące wyżywienia: 3.1.) W ramach każdego jednodniowego stażu - wizyty zawodoznawczej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie dla każdego uczestnika każdego stażu - wizyty zawodoznawczej w postaci: 1 x dwudaniowy obiad składający się z: zupy, drugiego dania oraz deseru, a także jednego napoju gorącego (do wyboru przez uczestników) oraz jednego napoju zimnego w ciągu stażu - wizyty zawodoznawczej. 3.2.) Szczegółowy jadłospis w zakresie wyżywienia zostanie uzgodniony i zaakceptowany przez Lidera szkolnego projektu przed terminem wyjazdu na każdy staż - wizytę zawodoznawczą. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz miejscom przygotowania i podawania posiłków. 5. Szczegółowe warunki dotyczące transportu w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej: a) Wykonawca zapewnia przewóz uczestników sprawnymi autokarami lub busami posiadającymi ważne badania techniczne pojazdu, b) Wykonawca zapewnia transport z miejsca wyjazdu do miejsca stażu - wizyty zawodoznawczej, pomiędzy wszystkimi miejscami określonymi w szczegółowym harmonogramie oraz powrót do miejsca wyjazdu, a w przypadku uszkodzenia/awarii pojazdu niezwłocznego zorganizowania transportu zastępczego autokarami lub busami posiadającymi ważne badania techniczne, c) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia obsługi samochodów przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i odpowiednim stanie zdrowia, a w przypadku niedyspozycji kierowcy, do niezwłocznego zapewnienia zastępstwa, niezależnie od przyczyny niedyspozycji, d) Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zobowiązany jest dysponować ubezpieczeniem OC posiadaczy pojazdów mechanicznych dla wszystkich pojazdów wykorzystywanych w ramach realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu, a Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania stażu - wizyty zawodoznawczej pokryć koszty ubezpieczenia NNW (tj. od następstw nieszczęśliwych wypadków) uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej na kwoty co najmniej: NNW: 10 000,00 zł/osobę. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia potwierdzenia ubezpieczenia uczestników stażu - wizyty Liderowi szkolnemu projektu najpóźniej 1 dzień przed dniem wyjazdu na staż - wizytę zawodoznawczą, a Lider szkolny projektu przekazuje Wykonawcy imienną listę uczestników stażu - wizyty bezpośrednio przed wyjazdem na staż - wizytę zawodoznawczą. 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy szczegółowy harmonogram stażu - wizyty zawodoznawczej dla Grupy 1, który będzie realizował, uzgodniony z Liderem szkolnym projektu (z podaniem daty i godziny wyjazdu, miejsc i godzin pobytu, adresu punktu żywieniowego, szczegółowego jadłospisu, programu stażu - wizyty zawodoznawczej). 9. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu - najpóźniej na 7 dni przed terminem wyjazdu na staż - wizytę zawodoznawczą szczegółowy harmonogram stażu - wizyty zawodoznawczej dla Grupy 2, który będzie realizował, uzgodniony z Liderem szkolnym projektu (z podaniem daty i godziny wyjazdu, miejsc i godzin pobytu, adresu punktu żywieniowego, szczegółowego jadłospisu, programu stażu - wizyty zawodoznawczej). 10. Uczniowie, biorący udział w każdym stażu - wizycie zawodoznawczej potwierdzają korzystanie z zapewnionego wyżywienia (osobno posiłku i zimnego napoju) - na listach sporządzonych przez Wykonawcę, które następnie przekazuje Zamawiającemu. 11. Wykonawca zobowiązany jest w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej do zapewnienia dokumentacji fotograficznej z przebiegu stażu - wizyty zawodoznawczej, którą Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej. 12. Wykonawca zobowiązany jest w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej przekazać nieodpłatnie dla każdego ucznia biorącego udział w danym stażu - wizycie zawodoznawczej: notatnik A4, długopis, teczkę kartonową A4 - opatrzone logo projektu. 13. Wykonawca w ramach każdego stażu - wizyty zawodoznawczej opracowuje i przeprowadza wśród uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej anonimową końcową ankietę i przekazuje ją Zamawiającemu. 14. Wykonawca w ramach stażu - wizyty zawodoznawczej prowadzi rejestr (listę obecności) potwierdzającą uczestnictwo osób w stażu - wizycie zawodoznawczej i przekazuje go Zamawiającemu. Wykonawca wydaje każdemu uczniowi biorącemu udział w każdym stażu - wizycie zawodoznawczej, po odbyciu stażu - wizyty zawodoznawczej, zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w stażu - wizycie zawodoznawczej, a kserokopie zaświadczeń wraz ze zbiorczą listą/zestawieniem potwierdzającą/-cym ich odbiór przez uczniów biorących udział w każdym stażu - wizycie zawodoznawczej przekazuje Zamawiającemu. Staże - wizyty zawodoznawcze Wykonawca realizował będzie z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001 r. Nr 135, poz. 1516 ze zm.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonać co najmniej dwie usługi polegające na organizacji co najmniej jednodniowych wycieczek (wyjazdów) z zapewnieniem wyżywienia dla grup co najmniej 15-sto osobowych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca winien wskazać w wykazie co najmniej wszystkie usługi spełniające warunek, o którym mowa w pkt. 5.1.2 SIWZ oraz winien złożyć dowody dotyczące tych usług, jeżeli usługi te nie były wykonane na rzecz Zamawiającego, określające, że usługi te zostały wykonane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Uzupełnienie pkt. III.4.3: III.6.1.1) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: III.6.2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie. III.6.3) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy zawierający:- Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy, - Siedzibę (firmy) albo adres zamieszkania i adres (zakładu) Wykonawcy, - Numer NIP (nieobligatoryjnie), - Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty, - Cenę zamówienia (c) - w rozumieniu art. 3.1 pkt. 1 Ustawy z dnia 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.) i pkt. 13.1 SIWZ, - Części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. III.6.4) Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów: Dokument/-y udowadniający/-e, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określono w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeo.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, Kraków, pok. 53.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, Kraków - dziennik podawczy/sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16.1) Zamówienie realizowane jest w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej należącego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projektu p.n. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. IV.4.16.2) Uzupełnienie pkt IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Zespole Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, pokój nr 53 w poniedziałki w godz. 10:00 -15:00, w pozostałe dni robocze (z wyjątkiem czwartków) w godz. 10.00-14.00 (koszt materiałów: 7,00 zł, w tym 23 % VAT). W celu odebrania SIWZ niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Zamawiającego www.zeo.krakow.pl Ww. uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego. IV.4.16.3) Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Renata Gądkowska IV.4.16.4) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej. IV.4.16.5) Uzupełnienie pkt II.2) Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 29.11.2013 r. z zastrzeżeniem że: Grupa 1: jeden dzień w robocze dni tygodnia w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.06.2013 r. Grupa 2: jeden dzień w robocze dni tygodnia w okresie od dnia 01.09.2013 r. do dnia 29.11.2013 r. Za dni robocze rozumie się wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem niedziel. Dokładne terminy staży-wizyt zawodoznawczych zostaną uzgodnione przez Wykonawcę z zakładem M.M. Druk Serwis Sp. z o.o. oraz z Liderem szkolnym projektu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.