eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Konserwacja i utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ciechanów w 2011r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Ciechanów: Konserwacja i utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ciechanów w 2011r.
Numer ogłoszenia: 60682 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023 6749200, faks 0 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ciechanów w 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie sieci deszczowej, obejmujące: 1. Przegląd sieci, ocenę stanu zanieczyszczenia i zakwalifikowanie do czyszczenia 2. Czyszczenie sieci: - mechaniczne - kanałów sieci deszczowej, - mechaniczne i ręczne - wpustów i krat, - mechaniczne - studni rewizyjnych. 3. Dokonywanie remontów i napraw, niezbędnych do zachowania bezpieczeństwa i właściwego funkcjonowania miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. 4. Inspekcja sieci deszczowej kamerą. Ciechanów posiada ok. 62 km sieci kanalizacji deszczowej. Stan techniczny sieci jest bardzo różny. Występują sieci w dobrym stanie technicznym (zwłaszcza te wybudowane w ostatnich latach) jak i sieci zniszczone, z przeciwspadkami, poprzerastane korzeniami drzew, wymagające przebudowy, które ze względu na ograniczone środki finansowe muszą nadal funkcjonować w obecnym stanie. Przez teren Gminy Miejskiej Ciechanów przebiegają drogi czterech kategorii: krajowe, wojewódzkie, powiatowe i gminne. Jedynie drogi gminne (a więc i sprawy związane z odprowadzeniem wód opadowych) są w naszym zarządzie. Pozostali zarządcy dróg dokonują robót eksploatacyjnych swoich sieci deszczowych we własnym zakresie. Zakres prac przewidywanych do wykonania w 2011r. zgodnie z tabelą zamieszczoną w SIWZ. Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w 2011r. zamówienia p.n. Konserwacja i utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Ciechanów w 2011r. bezpośrednio przed otwarciem ofert. Kwota ta zostanie wprowadzona do umowy i zostanie sporządzony przez zamawiającego, przy współudziale wykonawcy, harmonogram prac (jako załącznik do umowy), który będzie zawierał podział kwoty ujętej w budżecie miasta w rozbiciu na: 1. Przegląd sieci, ocenę stanu zanieczyszczenia i zakwalifikowanie do czyszczenia. 2. Mechaniczne i ręczne czyszczenie sieci w następujących okresach rozliczeniowych: - od daty podpisania umowy do 30 czerwca, - od 1 lipca do 30 września, - od 1 października do 20 grudnia 3. Całoroczne wykonywanie remontów i napraw sieci deszczowej. Konserwacja i utrzymanie sieci deszczowej odbywało się będzie w okresach kwartalnych, po uprzednim przeglądzie sieci, zakwalifikowaniu do czyszczenia i ustaleniu poziomu zanieczyszczenia (protokoły z przeglądów). Rozliczenie robót nastąpi po wykonaniu robót i ich odbiorze (protokoły odbiorów) w oparciu o ceny jednostkowe czyszczenia kanału lub jego elementów, uzależnione od średnicy kolektora i stopnia zamulenia, a wynikające z formularza cenowego. Ceny jednostkowe zostaną skalkulowane na podstawie KNR 4-05. Wykonawca będzie wykonywał również sporadyczne pilne, nieplanowane czyszczenie sieci po zgłoszeniu przez zamawiającego. W propozycjach cenowych należy uwzględnić fakt, że Wykonawca będzie pokrywał koszty przyjęcia odpadów (z czyszczenia sieci): ciekłych na oczyszczalnię ścieków, a stałych na składowisko odpadów. Zamawiający może żądać do wglądu rachunki za wywóz odpadów w celu wyeliminowania nielegalnych zrzutów. Zapłata za przegląd sieci, zakwalifikowanie do czyszczenia i ustalenie poziomu zanieczyszczenia dokonywana będzie w oparciu o cenę jednostkową 1 godz. przeglądu, wynikającą z formularza cenowego. Niezbędne naprawy i remonty sieci deszczowej zgłaszane będą wykonawcy robót pisemnie lub telefonicznie, faxem itp. Rozliczenie tych robót nastąpi w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie katalogów KNR przy użyciu parametrów do kosztorysowania wynikających z formularza cenowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do faktury zakupu materiałów, użytych do remontu sieci deszczowych i przyjętych do kosztorysu. Przystąpienie do zabezpieczenia szczególnie niebezpiecznych miejsc awarii oraz przystąpienie do pilnego, nieplanowanego czyszczenia sieci nastąpi w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia. Usunięcie awarii nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Ponadto wykonawca określi również w formularzu cenowym cenę inspekcji kanału deszczowego kamerą wraz z nagraniem na kasecie magnetowidowej lub płycie DVD..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • rozumiane jako należyte wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie o wartości i rodzaju wymaganym przez Zamawiającego, tj. konserwacja i utrzymanie sieci kanalizacyjnej za kwotę minimum 80.000 zł. brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • rozumiane jako: - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów wcześniejszych), - dysponują : co najmniej 1 samochodem specjalistyczny typu WUKO SW i 1 samochodem typu WUKO SC lub 1 samochodem uniwersalny typu WUKO SCK;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę min 80 000,00zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty b) formularz cenowy wraz z załączonym kosztorysem cen jednostkowych- dodatek nr 11a i c) formularz cenowy na usługi przewidywane do wykonania w 2011r. - dodatek nr 11b do SIWZ. d) akceptacja tekstu projektu umowy poprzez jego podpisanie - dodatek nr 12 do SIWZ. e) zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych osób, na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 7 do siwz. f) zobowiązanie do udostępnienia niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 10 do siwz. g) zobowiązanie do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia Wzór dokumentu stanowi dodatek nr 9 do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie: zmiany kierowników robót lub budowy, zmiany podwykonawców, zmiany zakresu przewidywanych do wykonania robót, zmiany terminu realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów, Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, ul. 17-go Stycznia 60B, 06-400 Ciechanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miasta Ciechanów ul. Wodna 1 - do Biura Podawczego (stanowisko nr 7 Biura Obsługi Interesanta na parterze budynku)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego (w sali konferencyjnej ul.Wodna 1). Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.