eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przygotowanie materiałów służących do drukowania biletów okresowych komunikacji miejskiej i legitymacji oraz taśm termotransferowych dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku wraz z ich dostawą do Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Słupsk: Przygotowanie materiałów służących do drukowania biletów okresowych komunikacji miejskiej i legitymacji oraz taśm termotransferowych dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku wraz z ich dostawą do Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 60624 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19840 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 841 00 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorzadowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie materiałów służących do drukowania biletów okresowych komunikacji miejskiej i legitymacji oraz taśm termotransferowych dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku wraz z ich dostawą do Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów służących do drukowania biletów okresowych komunikacji miejskiej i legitymacji oraz taśm termotransferowych dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku wraz z ich dostawą do Zamawiającego, w latach 2012 - 2014. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie materiałów służących do drukowania na drukarkach typu SATO 408E i do obsługi tych drukarek stanowiących wyposażenie Zamawiającego w okresie 3 lat (2012, 2013 i 2014) tj.: 1) biletów okresowych z numeracją - średnia prognozowana ilość 225 000 sztuk (75 000 szt. biletów w skali 1 roku); 2) legitymacji - średnia prognozowana ilość 30 000 sztuk (10 000 szt. w skali 1 roku); 3) taśm termotransferowych - średnia prognozowana ilość 90 sztuk (30 szt. w skali 1 roku); Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z materiałów własnych. Średnia prognozowana ilość zamawianych materiałów w zależności od zaistniałych potrzeb może ulec zmianie. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału: 1) BILETY OKRESOWE Z NUMERACJĄ (opis i zabezpieczenia): a) pasek odblaskowy (a`la hologramowy) 3 mm w odległości 8 mm od krawędzi, b) papier z nadrukiem firmowym producenta, c) logo ZIM Słupsk w lewym górnym rogu oraz pełna nazwa jednostki, d) numeracja, e) papier 120 g/m2, f) 4 kolory, g) rozmiar biletu 85x55 mm h) w taśmach po 1 500 szt. umożliwiających montaż i prawidłową pracę z drukarką SATO 408E; 2) LEGITYMACJE (opis i zabezpieczenia): a) rozmiar 80x55 mm, b) logo ZIM Słupsk, nazwa i adres jednostki, c) numeracja, d) kod kreskowy (współpraca z czytnikiem MS 9520 Voyager), e) zabezpieczenie folią przezroczystą, samoprzylepną w sposób trwały na stronie głównej i w sposób umożliwiający zabezpieczenie po wykonaniu nadruku na odwrocie, f) strona główna - wzór graficzny w uzgodnieniu z Zamawiającym; 3) TAŚMY TERMOTRANSFEROWE (opis): a) rozmiar 85 mm x 30 m, b) kolor: czarny, zielony lub czerwony (według zamówienia Zamawiającego), c) umożliwiających montaż i prawidłową pracę z drukarką SATO 408E. 4. Wzór graficzny materiałów do drukowania biletów okresowych i legitymacji stanowi zał. nr 5 do SIWZ. 5. Dostawa przygotowanych przez Wykonawcę materiałów i taśm stanowiących przedmiot zamówienia dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku odbywać się będzie następująco: 1) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia od Zamawiającego faksem, e-mailem lub pocztą (w partiach przez niego określonych pod względem ilościowym i asortymentowym - przewidujemy minimum jedną dostawę raz na dwa miesiące), 2) loco magazyn Zamawiającego zlokalizowany przy ul. Kołłątaja 32 w Słupsku (dworzec PKP), 3) transportem Wykonawcy, 4) na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie przewozu od Wykonawcy do magazynu Zamawiającego. 7. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z: 1) wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym rozdziale oraz wzorze umowy (zał. nr 4 do SIWZ), 2) obowiązkami Wykonawcy określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy (zał. nr 4 do SIWZ), 3) aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i przy zachowaniu należytej staranności, 4) otrzymanymi zamówieniami na daną dostawę. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 9. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, wykwalifikowanych pracowników, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie dostawy. 11. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi. 12. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zastosowań Informatyki TARAN Spółka z o.o., ul. Traugutta 7, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107674,20

  • Oferta z najniższą ceną: 107674,20 / Oferta z najwyższą ceną: 107674,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.