eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Wykonanie gablot oraz ścianek ekspozycyjnych na potrzeby wystawy stałej pt.Stacja Rozwadów. Między Lwowem a Krakowem - w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Stalowa Wola: Wykonanie gablot oraz ścianek ekspozycyjnych na potrzeby wystawy stałej pt.: Stacja Rozwadów. Między Lwowem a Krakowem - w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 60437 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli , ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8448556, faks 015 8448557.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum Regionalne - Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gablot oraz ścianek ekspozycyjnych na potrzeby wystawy stałej pt.: Stacja Rozwadów. Między Lwowem a Krakowem - w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gablot oraz ścian ekspozycyjnych na potrzeby wystawy pt.: /Stacja Rozwadów. Miedzy Lwowem a Krakowem/ zgodnie z projektem autorskim aranżacji wystawy wykonanym przez konsorcjum firm: INTEORIA Inga Olszanska oraz Visual Farm Aldona Kret. Ekspozycja mieściła się będzie na poddaszu siedziby głównej Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli o powierzchni 440 m2. Sala ma dwuspadowy dach, po środku sali znajdują się cztery kominy, w równych odległościach od siebie. Więźba dachowa jest częściowo widoczna. Sala w której znajduje się ekspozycja jest oświetlona sztucznym światłem podkreślającym tradycyjny charakter architektury budynku. Koncepcja scenografii ekspozycji została przemyślana tak, aby nie zakłócać już bogatej architektonicznie przestrzeni, w której zostały zaprojektowane ścianki ekspozycyjne z gablotami w kolorze białym. Ścianki ekspozycyjne znajdują się po całym obwodzie sali w odległości 60 cm od słupów więźby dachowej. Po krótszych bokach ścianki ekspozycyjne zostały przesunięte o 2 m od ścian szczytowych, tworząc w ten sposób miejsce na serwerownię oraz mały magazynek. Wejścia do tych pomieszczeń znajdują się po obu stronach krótszych boków sali, drzwi zostały zaprojektowane z ukrytą ościeżnicą licującą się ze ścianką ekspozycyjną, tak aby były w niej ukryte. Cała ścianka ekspozycyjna została podzielona na 10 tematycznych stref ekspozycyjnych. Zakres prac jest następujący: 1) PRACE STOLARSKIE i WYKOŃCZENIOWE Wykonanie ścian modułowych, ekspozycyjnych lakierowanych z elementami przestrzenno - wystawienniczymi, otwieranymi frontami z MDF ogniotrwałego 22 mm, wyposażonymi w zamki klasy co najmniej określonych wg PN-EN 12209, zgodnie z projektem gablot i aranżacji wystawy. Wykonanie drzwi z niewidoczna ościeżnicą z chowanymi zawiasami. Wykonanie przeszkleń gablot szkłem bezpiecznym 8 mm w klasie P4A. Wykonanie tabliczek informacyjnych ze szkła akrylowego dwuwarstwowego klejonego z jedną warstwą matowioną. Dostawa, montaż rejestratora parametrów powietrza wewnątrz gabloty. Wykonanie rysunków warsztatowych. 2) DOSTAWA I MONTAŻ PROFESJONALNYCH OPRAW OŚWIETLENIOWYCH przeznaczonych do gablot i ekspozycji muzealnych, o następujących parametrach: projektor - moduł LED oparty na diodzie mocy CREE, ściemnialny w zakresie od 3-100% w standardzie DALI, o współczynniku oddawania barw Ra>80, o temperaturze barwowej 3000K, o trwałości źródła światła minimum 50000h przy spadku strumienia świetlnego do 70% wartości nominalnej, wydajność pojedynczej diody CREE powyżej 60 lm/W. Oświetlenie musi być wyposażone w sterownik DALI umożliwiający regulację natężenia poszczególnych źródeł światła w gablotach. Dostawę i montaż w wykonanych gablotach i ścianach ekspozycyjnych opraw oświetleniowych należy wykonać zgodnie z założeniami projektu oraz przedmiarem (ilości, szczegółowe parametry techniczne systemu oświetlenia). 3) URUCHOMIENIE, POMIARY I DOKUMENTACJA POWYKONAWCZA Uruchomienie wraz z konfiguracją oświetlenia w systemie DALI. Wykonanie pomiarów elektrycznych oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji oświetleniowej. Wykonanie pomiarów w gablotach podtlenkiem azotu zgodnie z normą PN-EN ISO 12569.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, tj.: wykonanie i montaż gablot wystawienniczych przeznaczonych dla muzeów w celu ekspozycji muzealiów oraz dzieł sztuki. Zamawiający przewiduje, że w przypadku udzielenia usług uzupełniających, ich wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 39.17.10.00 - Witryny wystawowe 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu gablot lub zabudowy ekspozycyjnej na wymiar zrealizowanej dla muzeów lub Galerii Sztuki o wartości minimum 15 000 zł każda. Zamawiający wymaga załączenia dowodów określających, czy usługi zostały zrealizowane w sposób należyty (np.: poświadczenia, referencje, protokoły odbioru, itp.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli oświadczy iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje: 1) stolarz: wymagane minimum 5 letnie doświadczenie, 2) montażysta mebli na wymiar: wymagane minimum 5 letnie doświadczenie, 3) elektryk, monter posiadający uprawnienia i doświadczenie do instalowania urządzeń i aparatów elektrycznych oraz sieci elektrycznych do 1 kV.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane prace oraz wbudowane materiały - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, b) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego. c) W zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które skutkują zmniejszeniem zakresu wykonywanych prac lub zmianą sposobu ich wykonania. d) W zakresie terminu realizacji, jeśli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, a w szczególności gdy realizowane są zamówienia dodatkowe, jedynie jednak w sytuacji gdy nieprzewidziane okoliczności nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. e) W zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia. f) W zakresie zmiany podwykonawców, o ile Zamawiający będzie korzystał z pomocy podwykonawców - na zasadach określonych w Pzp. g) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.muzeum.stalowawola.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.