Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-28
Stalowa Wola: Wykonanie gablot oraz ścianek ekspozycyjnych na potrzeby wystawy stałej pt.: Stacja Rozwadów. Między Lwowem a Krakowem - w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 60437 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli , ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8448556, faks 015 8448557.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum Regionalne - Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gablot oraz ścianek ekspozycyjnych na potrzeby wystawy stałej pt.: Stacja Rozwadów. Między Lwowem a Krakowem - w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gablot oraz ścian ekspozycyjnych na potrzeby wystawy pt.: /Stacja Rozwadów. Miedzy Lwowem a Krakowem/ zgodnie z projektem autorskim aranżacji wystawy wykonanym przez konsorcjum firm: INTEORIA Inga Olszanska oraz Visual Farm Aldona Kret. Ekspozycja mieściła się będzie na poddaszu siedziby głównej Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli o powierzchni 440 m2. Sala ma dwuspadowy dach, po środku sali znajdują się cztery kominy, w równych odległościach od siebie. Więźba dachowa jest częściowo widoczna. Sala w której znajduje się ekspozycja jest oświetlona sztucznym światłem podkreślającym tradycyjny charakter architektury budynku. Koncepcja scenografii ekspozycji została przemyślana tak, aby nie zakłócać już bogatej architektonicznie przestrzeni, w której zostały zaprojektowane ścianki ekspozycyjne z gablotami w kolorze białym. Ścianki ekspozycyjne znajdują się po całym obwodzie sali w odległości 60 cm od słupów więźby dachowej. Po krótszych bokach ścianki ekspozycyjne zostały przesunięte o 2 m od ścian szczytowych, tworząc w ten sposób miejsce na serwerownię oraz mały magazynek. Wejścia do tych pomieszczeń znajdują się po obu stronach krótszych boków sali, drzwi zostały zaprojektowane z ukrytą ościeżnicą licującą się ze ścianką ekspozycyjną, tak aby były w niej ukryte. Cała ścianka ekspozycyjna została podzielona na 10 tematycznych stref ekspozycyjnych. Zakres prac jest następujący: 1) PRACE STOLARSKIE i WYKOŃCZENIOWE Wykonanie ścian modułowych, ekspozycyjnych lakierowanych z elementami przestrzenno - wystawienniczymi, otwieranymi frontami z MDF ogniotrwałego 22 mm, wyposażonymi w zamki klasy co najmniej określonych wg PN-EN 12209, zgodnie z projektem gablot i aranżacji wystawy. Wykonanie drzwi z niewidoczna ościeżnicą z chowanymi zawiasami. Wykonanie przeszkleń gablot szkłem bezpiecznym 8 mm w klasie P4A. Wykonanie tabliczek informacyjnych ze szkła akrylowego dwuwarstwowego klejonego z jedną warstwą matowioną. Dostawa, montaż rejestratora parametrów powietrza wewnątrz gabloty. Wykonanie rysunków warsztatowych. 2) DOSTAWA I MONTAŻ PROFESJONALNYCH OPRAW OŚWIETLENIOWYCH przeznaczonych do gablot i ekspozycji muzealnych, o następujących parametrach: projektor - moduł LED oparty na diodzie mocy CREE, ściemnialny w zakresie od 3-100% w standardzie DALI, o współczynniku oddawania barw Ra>80, o temperaturze barwowej 3000K, o trwałości źródła światła minimum 50000h przy spadku strumienia świetlnego do 70% wartości nominalnej, wydajność pojedynczej diody CREE powyżej 60 lm/W. Oświetlenie musi być wyposażone w sterownik DALI umożliwiający regulację natężenia poszczególnych źródeł światła w gablotach. Dostawę i montaż w wykonanych gablotach i ścianach ekspozycyjnych opraw oświetleniowych należy wykonać zgodnie z założeniami projektu oraz przedmiarem (ilości, szczegółowe parametry techniczne systemu oświetlenia). 3) URUCHOMIENIE, POMIARY I DOKUMENTACJA POWYKONAWCZA Uruchomienie wraz z konfiguracją oświetlenia w systemie DALI. Wykonanie pomiarów elektrycznych oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji oświetleniowej. Wykonanie pomiarów w gablotach podtlenkiem azotu zgodnie z normą PN-EN ISO 12569.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, tj.: wykonanie i montaż gablot wystawienniczych przeznaczonych dla muzeów w celu ekspozycji muzealiów oraz dzieł sztuki. Zamawiający przewiduje, że w przypadku udzielenia usług uzupełniających, ich wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 39.17.10.00 - Witryny wystawowe 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu gablot lub zabudowy ekspozycyjnej na wymiar zrealizowanej dla muzeów lub Galerii Sztuki o wartości minimum 15 000 zł każda. Zamawiający wymaga załączenia dowodów określających, czy usługi zostały zrealizowane w sposób należyty (np.: poświadczenia, referencje, protokoły odbioru, itp.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli oświadczy iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje: 1) stolarz: wymagane minimum 5 letnie doświadczenie, 2) montażysta mebli na wymiar: wymagane minimum 5 letnie doświadczenie, 3) elektryk, monter posiadający uprawnienia i doświadczenie do instalowania urządzeń i aparatów elektrycznych oraz sieci elektrycznych do 1 kV.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane prace oraz wbudowane materiały - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, b) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego. c) W zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które skutkują zmniejszeniem zakresu wykonywanych prac lub zmianą sposobu ich wykonania. d) W zakresie terminu realizacji, jeśli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, a w szczególności gdy realizowane są zamówienia dodatkowe, jedynie jednak w sytuacji gdy nieprzewidziane okoliczności nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. e) W zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia. f) W zakresie zmiany podwykonawców, o ile Zamawiający będzie korzystał z pomocy podwykonawców - na zasadach określonych w Pzp. g) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.muzeum.stalowawola.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
- ..Cykliczne dostawy artykułów mleczarskich dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych dla MOSiR oraz PCPN w Stalowej Woli"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Bielsk
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przystosowanie budynku Stołówki Centralnej Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 2 dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.