eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Przebudowa drogi powiatowej nr 1052 F relacji Lubieszów - Studzieniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-18

Nowa Sól: Przebudowa drogi powiatowej nr 1052 F relacji Lubieszów - Studzieniec
Numer ogłoszenia: 60041 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1052 F relacji Lubieszów - Studzieniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: a)przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1052F relacji Nowa Sól - Lubieszów - Studzieniec od km 2+700 do km 6+550 b)przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale VI Opis przedmiotu zamówienia. 1.Opis ogólny przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:Przebudowa drogi powiatowej nr 1052F relacji Lubieszów - Studzieniec. Zadanie jest finansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011 II edycja i budżetu Powiatu Nowosolskiego. 1.1.Zadanie obejmować będzie swym zakresem przebudowę odcinka istniejącej drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej poprzez jej poszerzenie, budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej oraz remont przepustu, i polegać będzie w szczególności na następujących działaniach: 1)wykonanie robót rozbiórkowych: - usunięcie wzdłuż drogi dwóch krawędzi na szerokości 30 cm, - odcinków jezdni nie spełniających warunków technicznych drogi - mechanicznie nawierzchnię mineralno-bitumiczną oraz podbudowę; - sfrezowanie górnej warstwy nawierzchni; 2)wykonanie robót ziemnych: - wykonanie koryta pod jezdnie w miejscach wymiany konstrukcji jezdni i poszerzeń - o średniej głębokości 12 cm , zjazdy - o średniej głębokości 15 cm 3)wykonanie warstw podbudowy: -pod nawierzchnię jezdni bitumicznej w miejscach jej wymiany i skrzyżowań - podłoże z gruntocementu grubości 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, podbudowa zasadnicza z BA 0-25mm grubości 10 cm, - pod nawierzchnię zjazdów - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm, - pod nawierzchnię bitumiczną ścieżek rowerowych - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm 4)wykonanie nawierzchni i ich elementów: - nawierzchnia jezdni bitumiczna na odcinkach wzmacnianych - sfrezowanie istniejącej nawierzchni grubości 2 cm, warstwa wyrównawcza z BA 0-20mm grubości min. 5 cm, warstwa ścieralna z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8mm - gr. 4 cm, - nawierzchnia jezdni bitumiczna w miejscach wymiany i skrzyżowań - warstwa wiążąca z BA 0-20mm grubości 5 cm, warstwa ścieralna z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8mm - gr. 4 cm, - nawierzchnia jezdni bitumiczna w miejscach poszerzenia - siatka z kompozytu np. Hatelit C40/17, warstwa wiążąca z BA 0-20mm grubości 5 cm, warstwa ścieralna z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8mm - gr. 4 cm, - nawierzchnia zjazdów - warstwa profilująca grubości 2 cm, warstwa ścieralna z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8mm - gr. 4 cm, - nawierzchnia ścieżki rowerowej - warstwa bitumiczna - gr. 3 cm, - ułożenie krawężnika betonowego na ławie betonowej z betonu B15, 5)wykonanie i remont przepustów o średnicy 500mm, 6)wykonaniu oznakowania pionowego zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami. 1.3.Charakterystyka podstawowych elementów przedmiotu zamówienia. 1.2.1.Konstrukcja jezdni na odcinkach wzmacnianych: warstwa ścieralna z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8mm - gr. 4 cm; warstwa wyrównawcza z BA 0-20mm grubości min. 5 cm; sfrezowanie istniejącej nawierzchni grubości 2 cm; 1.2.2. Konstrukcja jezdni bitumiczna w miejscach wymiany i skrzyżowań: warstwa ścieralna grubości 4 cm z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8 mm; warstwa wiążąca z BA 0-20mm grubości 5 cm; siatka z kompozytu np. Hatelit C40/17; podbudowa: - podbudowa zasadnicza z BA 0-25mm grubości 10 cm -podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, wg normy PN-S-06102:1996; dolna warstwa podbudowy podłoże z gruntocementu grubości 10 cm 1.2.3. Konstrukcja jezdni bitumiczna w miejscach poszerzenia : a) warstwa ścieralna grubości 4 cm z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8 mm; b) warstwa wiążąca z BA 0-20mm grubości 5 cm; podbudowa: - podbudowa zasadnicza z BA 0-25mm grubości 10 cm -podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, wg normy PN-S-06102:1996; d) dolna warstwa podbudowy podłoże z gruntocementu grubości 10 cm 1.2.4. Konstrukcja zjazdów: a) warstwa ścieralna z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8mm - gr. 4 cm; b) warstwa profilująca grubości 2 cm c) podbudowy zasadnicza grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm, wg normy PN-S-06102:1996, 1.2.5. Konstrukcja ścieżek rowerowych: a) nawierzchnia ścieżki rowerowej - warstwa bitumiczna - gr. 3 cm b) podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm 1.2.6. Oznakowanie pionowe zaprojektowano: a) na słupkach stalowych z rur ocynkowanych prostych oraz na słupkach z odgiętymi dwoma odcinkami o długości 1,0 m; b) tarcze znaków z blachy ocynkowanej z podwójnym zagięciem krawędzi na całym obwodzie z folii I lub II generacji w zależności od rodzaju znaku. 1.2.7. Oznakowanie poziome zaprojektowano: a) w technologii grubowarstwowej 1.3. Charakterystyka podstawowych materiałów. 1.3.1. Podbudowa pomocnicza: a) kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm oraz wg normy 1.3.2. Krawężnik betonowy: a) typ uliczny szerokość 15 cm b) materiał: beton wibroprasowany klasy B - 35 c) rodzaje: - prostokątne ścięte 15 x 30 cm, - skośne lewe i prawe d) gatunek 1, e) dokumenty odniesienia: normy PN - EN 1340: 2004 1.3.3. Oznakowanie pionowe: 1. tarcze znaków: a) tarcze znaków i tablic należy wykonać z blachy ocynkowanej ogniowo grubości min. 1,5 mm b) tyły znaków powinny być zabezpieczone farbą w kolorze szarym nie powodującą refleksów świetlnych, c) przed naniesieniem powłoki lakierniczej podkłady tarcz znaków powinny być dodatkowo zabezpieczone warstwą antykorozyjną, d) wymagane jest malowanie proszkowe tarcz i tablic, e) krawędzie tarcz znaków winny być usztywnione na pełnym obwodzie poprzez ich podwójne zagięcie w sposób ciągły, f) nie dopuszcza się takich mocowań tarcz, w których następowałoby jakiekolwiek przewiercanie powierzchni tarcz na wylot, g) uchwyty do mocowania tarcz znaków i tablic należy wykonać z blach stalowych o grubości min. 4 mm zabezpieczonych antykorozyjnie metodą cynkowania ogniowego wg normy PN-93/ E-04500, h) elementy złączne powinny być zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie, i) tarcze znaków powinny mieć oznaczenia pozwalające na identyfikację producenta i daty produkcji, j) do wykonania znaków należy użyć folii odblaskowej posiadającej trwałe cechy identyfikujące producenta folii oraz rok produkcji, k) do wykonania znaków należy użyć folii odblaskowej: - dla znaków typu A-7; D-6; D-6a; D-6b; B-20 i B-2 - folii II generacji , - dla pozostałych znaków - folii I generacji, l) rozmiary znaków - grupa znaków średnich: -typ A - 900 mm -typ B i C - 800 mm, - typ D - 600 mm m) słupki do mocowania znaków: - materiał: rura ocynkowana o średnicy 2 - przewidziane są rury proste oraz z odgiętym dwoma odcinkami o długości 1,0 m (ramionami), odgięcie należy wykonać na zginarce do rur, - głębokość posadowienia rury - 80 cm poniżej poziomu terenu z zabezpieczeniem przeciwko obracaniu się, - każdy słupek należy zakończyć korkiem z tworzywa sztucznego, - zamocowanie słupków - w cokole betonowym z betonu B - 10 o wymiarach 30 x 30 x 100 cm, wykonanym bezpośrednio w gruncie. 1.3.4. Przepusty zaprojektowano z rur o śr. 500mm zbrojonych zgodnie z obowiązującą normą. 1.4. Rodzaj i ilość robót Rodzaj i ilość robót zaprojektowanych do wykonania przedmiotu zamówienia zostały podane w tabeli przedmiaru robót. 1.6. Uwagi 1.6.1. Zakres robót i elementów do wykonania przez wykonawcę określony jest w tabeli przedmiaru robót. 1.6.2. Wartość zaprojektowanych przez zamawiającego robót należy określić na podstawie Formularza kosztorysu ofertowego - rozdział V SIWZ. 1.6.3.Zamawiający założył, że wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 1.6.4.Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne urządzeń, elementów, materiałów należy traktować jako przybliżenie ułatwiające ich dobór przez wykonawcę. Wykonawca może zaoferować urządzenia, elementy, materiały równoważne spełniające parametry, warunki określone w opisie i dokumentacji projektowej oraz posiadające wymagane aprobaty i certyfikaty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających oraz dodatkowych zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt 5 i pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku powstania możliwości przeznaczenia dodatkowych środków finansowych na podniesienie standardów utrzymaniowych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysiące złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dowód wniesienia wadium - należy załączyć do oferty w formie oryginału. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 55 2030 0045 1110 0000 0173 0080 - Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli, ul. Wojska Polskiego 100 b, 67-100 Nowa Sól. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich może złożyć wadium o takiej wartości by ich suma wynosiła 50 000,00 PLN. uwaga: w tytule przelewu proszę wpisać, czego dotyczy wadium (przetarg PN 04/2010/PZD) 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. Ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, Ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba iż dowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potencjał kadrowy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał kadrowy będzie oceniany łącznie): -o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący osobami o niżej wymienionych kwalifikacjach: L.p./Stanowisko /Wymagana liczba osób /Wymagane uprawnienia i przynależność; 1./ Kierownik budowy lub robót(branża drogowa)/1osoba:1.oświadczenie wg załącznika nr 4 ; 2. /Kierownik budowy lub robót (branża sanitarna - dotyczy kanalizacji deszczowej drogi) / 1osoba: 1. oświadczenie wg załącznika nr 4 ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają umowę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 400 000,00 PLN (czterysta tysięcy złotych) i ważną co najmniej do dnia upłynięcia terminu związania ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę Formularz oferty oraz załączniki stanowiące jego integralną część a w szczególności: a) oświadczenia, o których mowa w punkcie 9.1 instrukcji SIWZ, b) dokumenty, o których mowa w punkcie 9.2 instrukcji SIWZ, c) zaakceptowaną umowę, d) zaakceptowaną gwarancję jakości, e) wypełniony Formularz kosztorysu ofertowego,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany zawarte są w formularzu istotnych warunków umowy, karcie gwarancyjnej i instrukcji SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Wojska Polskiego 100b, 67-100 Nowa Sól.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe,ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, w pok. nr 109 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011 II edycja i budżetu Powiatu Nowosolskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.