eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Przebudowa drogi powiatowej nr 1052 F relacji Lubieszów - Studzieniec.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Nowa Sól: Przebudowa drogi powiatowej nr 1052 F relacji Lubieszów - Studzieniec.
Numer ogłoszenia: 105533 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60041 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1052 F relacji Lubieszów - Studzieniec..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: a)przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1052F relacji Nowa Sól - Lubieszów - Studzieniec od km 2+700 do km 6+550 b)przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale VI Opis przedmiotu zamówienia. 1.Opis ogólny przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:Przebudowa drogi powiatowej nr 1052F relacji Lubieszów - Studzieniec. Zadanie jest finansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011 II edycja i budżetu Powiatu Nowosolskiego. 1.1.Zadanie obejmować będzie swym zakresem przebudowę odcinka istniejącej drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej poprzez jej poszerzenie, budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej oraz remont przepustu, i polegać będzie w szczególności na następujących działaniach: 1)wykonanie robót rozbiórkowych: - usunięcie wzdłuż drogi dwóch krawędzi na szerokości 30 cm, - odcinków jezdni nie spełniających warunków technicznych drogi - mechanicznie nawierzchnię mineralno-bitumiczną oraz podbudowę; - sfrezowanie górnej warstwy nawierzchni; 2)wykonanie robót ziemnych: - wykonanie koryta pod jezdnie w miejscach wymiany konstrukcji jezdni i poszerzeń - o średniej głębokości 12 cm , zjazdy - o średniej głębokości 15 cm 3)wykonanie warstw podbudowy: -pod nawierzchnię jezdni bitumicznej w miejscach jej wymiany i skrzyżowań - podłoże z gruntocementu grubości 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, podbudowa zasadnicza z BA 0-25mm grubości 10 cm, - pod nawierzchnię zjazdów - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm, - pod nawierzchnię bitumiczną ścieżek rowerowych - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm 4)wykonanie nawierzchni i ich elementów: - nawierzchnia jezdni bitumiczna na odcinkach wzmacnianych - sfrezowanie istniejącej nawierzchni grubości 2 cm, warstwa wyrównawcza z BA 0-20mm grubości min. 5 cm, warstwa ścieralna z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8mm - gr. 4 cm, - nawierzchnia jezdni bitumiczna w miejscach wymiany i skrzyżowań - warstwa wiążąca z BA 0-20mm grubości 5 cm, warstwa ścieralna z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8mm - gr. 4 cm, - nawierzchnia jezdni bitumiczna w miejscach poszerzenia - siatka z kompozytu np. Hatelit C40/17, warstwa wiążąca z BA 0-20mm grubości 5 cm, warstwa ścieralna z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8mm - gr. 4 cm, - nawierzchnia zjazdów - warstwa profilująca grubości 2 cm, warstwa ścieralna z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8mm - gr. 4 cm, - nawierzchnia ścieżki rowerowej - warstwa bitumiczna - gr. 3 cm, - ułożenie krawężnika betonowego na ławie betonowej z betonu B15, 5)wykonanie i remont przepustów o średnicy 500mm, 6)wykonaniu oznakowania pionowego zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami. 1.3.Charakterystyka podstawowych elementów przedmiotu zamówienia. 1.2.1.Konstrukcja jezdni na odcinkach wzmacnianych: warstwa ścieralna z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8mm - gr. 4 cm; warstwa wyrównawcza z BA 0-20mm grubości min. 5 cm; sfrezowanie istniejącej nawierzchni grubości 2 cm; 1.2.2. Konstrukcja jezdni bitumiczna w miejscach wymiany i skrzyżowań: warstwa ścieralna grubości 4 cm z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8 mm; warstwa wiążąca z BA 0-20mm grubości 5 cm; siatka z kompozytu np. Hatelit C40/17; podbudowa: - podbudowa zasadnicza z BA 0-25mm grubości 10 cm -podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, wg normy PN-S-06102:1996; dolna warstwa podbudowy podłoże z gruntocementu grubości 10 cm 1.2.3. Konstrukcja jezdni bitumiczna w miejscach poszerzenia : a) warstwa ścieralna grubości 4 cm z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8 mm; b) warstwa wiążąca z BA 0-20mm grubości 5 cm; podbudowa: - podbudowa zasadnicza z BA 0-25mm grubości 10 cm -podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, wg normy PN-S-06102:1996; d) dolna warstwa podbudowy podłoże z gruntocementu grubości 10 cm 1.2.4. Konstrukcja zjazdów: a) warstwa ścieralna z mieszanki SMA o uziarnieniu 0-12,8mm - gr. 4 cm; b) warstwa profilująca grubości 2 cm c) podbudowy zasadnicza grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm, wg normy PN-S-06102:1996, 1.2.5. Konstrukcja ścieżek rowerowych: a) nawierzchnia ścieżki rowerowej - warstwa bitumiczna - gr. 3 cm b) podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm 1.2.6. Oznakowanie pionowe zaprojektowano: a) na słupkach stalowych z rur ocynkowanych prostych oraz na słupkach z odgiętymi dwoma odcinkami o długości 1,0 m; b) tarcze znaków z blachy ocynkowanej z podwójnym zagięciem krawędzi na całym obwodzie z folii I lub II generacji w zależności od rodzaju znaku. 1.2.7. Oznakowanie poziome zaprojektowano: a) w technologii grubowarstwowej 1.3. Charakterystyka podstawowych materiałów. 1.3.1. Podbudowa pomocnicza: a) kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm oraz wg normy 1.3.2. Krawężnik betonowy: a) typ uliczny szerokość 15 cm b) materiał: beton wibroprasowany klasy B - 35 c) rodzaje: - prostokątne ścięte 15 x 30 cm, - skośne lewe i prawe d) gatunek 1, e) dokumenty odniesienia: normy PN - EN 1340: 2004 1.3.3. Oznakowanie pionowe: 1. tarcze znaków: a) tarcze znaków i tablic należy wykonać z blachy ocynkowanej ogniowo grubości min. 1,5 mm b) tyły znaków powinny być zabezpieczone farbą w kolorze szarym nie powodującą refleksów świetlnych, c) przed naniesieniem powłoki lakierniczej podkłady tarcz znaków powinny być dodatkowo zabezpieczone warstwą antykorozyjną, d) wymagane jest malowanie proszkowe tarcz i tablic, e) krawędzie tarcz znaków winny być usztywnione na pełnym obwodzie poprzez ich podwójne zagięcie w sposób ciągły, f) nie dopuszcza się takich mocowań tarcz, w których następowałoby jakiekolwiek przewiercanie powierzchni tarcz na wylot, g) uchwyty do mocowania tarcz znaków i tablic należy wykonać z blach stalowych o grubości min. 4 mm zabezpieczonych antykorozyjnie metodą cynkowania ogniowego wg normy PN-93/ E-04500, h) elementy złączne powinny być zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie, i) tarcze znaków powinny mieć oznaczenia pozwalające na identyfikację producenta i daty produkcji, j) do wykonania znaków należy użyć folii odblaskowej posiadającej trwałe cechy identyfikujące producenta folii oraz rok produkcji, k) do wykonania znaków należy użyć folii odblaskowej: - dla znaków typu A-7; D-6; D-6a; D-6b; B-20 i B-2 - folii II generacji , - dla pozostałych znaków - folii I generacji, l) rozmiary znaków - grupa znaków średnich: -typ A - 900 mm -typ B i C - 800 mm, - typ D - 600 mm m) słupki do mocowania znaków: - materiał: rura ocynkowana o średnicy 2 - przewidziane są rury proste oraz z odgiętym dwoma odcinkami o długości 1,0 m (ramionami), odgięcie należy wykonać na zginarce do rur, - głębokość posadowienia rury - 80 cm poniżej poziomu terenu z zabezpieczeniem przeciwko obracaniu się, - każdy słupek należy zakończyć korkiem z tworzywa sztucznego, - zamocowanie słupków - w cokole betonowym z betonu B - 10 o wymiarach 30 x 30 x 100 cm, wykonanym bezpośrednio w gruncie. 1.3.4. Przepusty zaprojektowano z rur o śr. 500mm zbrojonych zgodnie z obowiązującą normą. 1.4. Rodzaj i ilość robót Rodzaj i ilość robót zaprojektowanych do wykonania przedmiotu zamówienia zostały podane w tabeli przedmiaru robót. 1.6. Uwagi 1.6.1. Zakres robót i elementów do wykonania przez wykonawcę określony jest w tabeli przedmiaru robót. 1.6.2. Wartość zaprojektowanych przez zamawiającego robót należy określić na podstawie Formularza kosztorysu ofertowego - rozdział V SIWZ. 1.6.3.Zamawiający założył, że wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. 1.6.4.Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne urządzeń, elementów, materiałów należy traktować jako przybliżenie ułatwiające ich dobór przez wykonawcę. Wykonawca może zaoferować urządzenia, elementy, materiały równoważne spełniające parametry, warunki określone w opisie i dokumentacji projektowej oraz posiadające wymagane aprobaty i certyfikaty.Zadanie jest finansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011 II edycja i budżetu Powiatu Nowosolskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe KONTRAKT Sp. z o.o., ul. Szosa Poznańska 17, 66-600 Krosno Odrzańskie, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5199655,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4172434,12

  • Oferta z najniższą ceną: 4172434,12 / Oferta z najwyższą ceną: 4770255,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.