eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kampinos › "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Komorów, Kampinos i Rzęszyce"



Ogłoszenie z dnia 2018-08-03



Ogłoszenie nr 599008-N-2018 z dnia 2018-08-03 r.

Urząd Gminy Kampinos: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Komorów, Kampinos i Rzęszyce"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kampinos, krajowy numer identyfikacyjny 53639600000, ul. ul. Niepokalanowska  3 , 05085   Kampinos, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 725-00-40, e-mail inwestycje@kampinos.pl, faks 0-22 725-04-44.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kampinos.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.kampinos.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.kampinos.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier
Adres:
Urząd Gminy Kampinos, ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Komorów, Kampinos i Rzęszyce"
Numer referencyjny: FZ.271.83.2018.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Kampinos. Zamówienie zostanie udzielone w dwóch częściach, tj. : CZĘŚĆ I - "Budowa odcinka wodociągu łączącego sieci wodociągowe w miejscowościach Komorów i Kampinos" Na niniejszą część składa się budowa odcinka sieci wodociągowej z rur O160 PE w pasie drogi wojewódzkiej nr 580 - inwestycja na działce nr ew. 97/2 obr. Kampinos oraz w działkach prywatnych wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 580 - inwestycja na działce nr. ew. 2, 99/2, 102/1, 103, 104/2, 106/1, 107, 108, 109/2, 110, 120/2, 121/4, 122/2, 123/6, 526, 528, 126, obręb Kampinos, gm. Kampinos. Celem budowy wodociągu jest połączenie istniejących wodociągów w miejscowości Komorów oraz Kampinos w celu zapewnienia prawidłowych warunków hydraulicznych pracy wodociągu gminnego oraz zaopatrzenie w wodę działek znajdujących się wzdłuż budowanego odcinka sieci. Sieć wodociągowa przewidziana jest z rur ciśnieniowych (PN 10) PE 100 SDR 17,0 O 160 * 9,5mm oraz rur dwuwarstwowych PE RC z płaszczem ochronnym z PE lub PP SDR17 O 160* 9,5mm. Odgałęzienia do hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych na ciśnienie 10 bar wykonać należy w technologii rur z żeliwa sferoidalnego O 80 mm, z łącznikami i kształtkami PE. Rury PE łączone będą ze sobą metodą zgrzewania oraz przy użyciu kształtek elektrooporowych lub łączników mechanicznych. Połączenia w węzłach na sieci PE o średnicy O 160mm należy wykonać z kształtek i armatury żeliwnej kołnierzowej. Sieć wodociągowa uzbrojona będzie w nadziemne hydranty O 80mm montowane na trójniku oraz zasuwy liniowe odcinające. Odległość miedzy hydrantami na terenie zabudowanym max 150m. Każdą zasuwę, hydrant ze skrzynką do zasuw należy obłożyć płytkami betonowymi, oznakować tabliczkami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Łączna długość budowanej sieci wodociągowej wynosi 955,5m. Zamawiający jest w posiadaniu dwóch decyzji (pozwoleń na budowę): Decyzja nr 1706/2016 z dnia 15 grudnia 2016 roku wydana przez Starostę Warszawskiego Zachodniego oraz Decyzja 434/II/2016 z dnia 29 listopada 2016 roku wydana przez Wojewodę Mazowieckiego dotycząca budowy sieci wodociągowej w pasie drogi wojewódzkiej nr 580 w miejscowości Kampinos. Źródłem wody dla projektowanej inwestycji będzie istniejąca na dz. nr 97/2 na wysokości działki 501 oraz na dz. nr. ew. 98 obr. Kampinos sieć wodociągowa O160 i O 110 PCV. Zadanie inwestycyjne opracowane jest w dwóch projektach budowlanych, obejmujących prace w drodze wojewódzkiej nr 580 dz. nr ewid. 97/2 obręb Kampinos i w pasie działek prywatnych wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 580 w m. Kampinos, gm. Kampinos. Zakres robót budowlanych obejmuje: - wytyczenie trasy wodociągowej, - wykonanie odkrywek istniejącego uzbrojenia, - wykonanie wykopów lub wykonanie komory pod przewiert, - ułożenie projektowanej sieci w wykopach wraz z ułożeniem taśmy sygnalizacyjno - ostrzegawczej, drutu wskaźnikowego i elementów towarzyszących oraz wykonanie odcinków sieci w technologii bezwykopowej, - wykonanie uzbrojenia sieci wodociągowej, zasuw i nadziemnych hydrantów przeciwpożarowych, - zasypywanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu, - przywrócenie terenu do należytego stanu (dokonanie wymiany gruntu w niezbędnym zakresie, zagęszczenie i odtworzenie nawierzchni). Na zajecie pasa drogowego wykonawca winien uzyskać zezwolenie właściciela drogi oraz opracować projekt organizacji ruchu uzgodniony z właściwymi na danym terenie jednostkami (Zarządca drogi, Policja). Dla ruchu kołowego i pieszego należy umieścić w odpowiednich miejscach znaki drogowe. Po wykonaniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu mapę geodezyjną powykonawczą zadania inwestycyjnego wykonaną przez uprawnionego geodetę i zatwierdzoną przez Powiatowy Ośrodek Geodezji i Kartografii w Ożarowie Mazowieckim oraz komplet dokumentów, które są wymagane do zgłoszenia o zakończeniu prac w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. CZĘŚĆ II - "Budowa odcinka wodociągu przez miejscowość Rzęszyce łączącego sieci wodociągowe w miejscowościach Strojec i Wola Pasikońska" Na niniejszą część składa się budowa odcinka sieci wodociągowej z rur O 110 PE w pasie działek wzdłuż drogi powiatowej nr 3805W, dz. nr ewid. 39, obręb Rzęszyce, gm. Kampinos - inwestycja na działce nr. ew. 38/2, 39, 52/3, 50, 37, 36, 33/3, 32/2, 32/3, 32/5, 31, 28/2, 27, 26, 23, 22, 200 obr. Rzęszyce. Celem budowy wodociągu jest połączenie istniejących wodociągów w miejscowości Wola Pasikońska (wodociąg O 160 PVC) oraz Rzęszyce (wodociąg O 110 PVC) w celu zapewnienia prawidłowych warunków hydraulicznych pracy wodociągu gminnego oraz w celu zapewnienia zaopatrzenia w wodę działek znajdujących się wzdłuż budowanego odcinka sieci. Źródłem zaopatrzenia w wodę przedmiotowego odcinka sieci będzie sieć wodociągowa O 160 PVC na działce nr ewid. 38/2 oraz O 110 PVC na działce nr ewid. 200 obręb Rzęszyce. Zakres robót budowlanych obejmuje: - wytyczenie trasy wodociągowej, - wykonanie wykopów, - ułożenie projektowanej sieci w wykopach lub metodą przewiertu sterowanego wraz z ułożeniem taśmy sygnalizacyjno - ostrzegawczej i elementów towarzyszących, - wykonanie uzbrojenia sieci wodociągowej, zasuw i hydrantów przeciwpożarowych, - zasypywanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu, - przywrócenie terenu do należytego stanu (dokonanie wymiany gruntu w niezbędnym zakresie, zagęszczenie i odtworzenie nawierzchni). Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej O 110 PE/PE RC L=530,0 m uzbrojonej w hydranty nadziemne antyzłamaniowe DN80 z zasuwami odcinającymi. Zamawiający jest w posiadaniu decyzji - pozwolenia na budowę: Decyzja nr 113/2017 z dnia 27 stycznia 2017 roku wydana przez Starostę Warszawskiego Zachodniego. Na zajęcie pasa drogowego wykonawca winien uzyskać zezwolenie właściciela drogi oraz opracować projekt organizacji ruchu uzgodniony z właściwymi na danym terenie jednostkami (Zarządca drogi, Policja). Dla ruchu kołowego i pieszego należy umieścić w odpowiednich miejscach znaki drogowe. Po wykonaniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu mapę geodezyjną powykonawczą zadania inwestycyjnego wykonaną przez uprawnionego geodetę i zatwierdzoną przez Powiatowy Ośrodek Geodezji i Kartografii w Ożarowie Mazowieckim oraz komplet dokumentów, które są wymagane do zgłoszenia o zakończeniu prac w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych )
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde (słownie: dwieście tysięcy złotych) polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty b) dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w tym minimum: - 1 osobę (kierownik budowy ) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, - 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.)

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). 2) Załącznik nr 5 - WYKAZ ROBÓT- Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, przedmiotu, powierzchni, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane należycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty budowlane miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 3) Załącznik nr 6 - WYKAZ OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert dla każdej części osobno w wysokości: Część I - 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych) Część II - 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Kampinos nr rachunku 91 8015 0004 1000 7315 2010 0003, z dopiskiem na przelewie: "Wadium w postępowaniu FZ.271.83.2018.PN pn. "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Komorów, Kampinos i Rzęszyce " Część ............. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Najniższa cena60,00
Doświadczenie kierownika budowy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Warunki zmiany umowy. 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: a) konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych dokonanych na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy), b) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, d) z powodu wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, e) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót, f) z powodu niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury, utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, g) z powodu wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, h) z powodu wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć , a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach, i) przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione, j) z powodu wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy ( nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę, k) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy pod warunkiem zaakceptowania przez Zamawiającego i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia wymaganego postanowieniami SIWZ, l) konieczności zmiany źródeł finansowania realizowanej inwestycji, m) wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego. 2) Zmiany wynagrodzenia w wyniku: a) robót dodatkowych - roboty te będą rozliczne na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego. Kosztorysy te będą opracowane w oparciu o następujące założenia: -ceny jednostkowe na roboty tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym zostaną ustalone w oparciu o zapisy przyjęte z kosztorysu złożonego przez Wykonawcę. -w przypadku robót niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, ale nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, ich ceny jednostkowe zostaną określone na podstawie czynników produkcji nie wyższych, niż średnie notowania krajowe z publikacji SECOCENBUD dla kwartału poprzedzającego wystąpienie konieczności wykonania tych robót. b) robót zamiennych i/lub zmiany technologii - roboty zamienne i/lub zmiana technologii rozliczane będą na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te będą opracowane w oparciu o następujące założenia: -ceny jednostkowe na roboty tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym zostaną ustalone w oparciu o zapisy przyjęte z kosztorysu złożonego przez Wykonawcę. c) ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający obniży wartość ryczałtową przedmiotu umowy o wartość danego zakresu określoną w kosztorysie ofertowym i według zawartych w nim parametrów cenowych, 2. Poza sytuacjami wskazanymi w ust. 1, zmiana niniejszej umowy może nastąpić w następujących przypadkach ( zmiany w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP ), tj.: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. c) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 15%wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1a i 1b ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku zmian o których mowa w ust. 2 podstawę zmiany umowy stanowić będzie protokół konieczności sporządzony przez Strony. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada wniosek Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 7. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: "Budowa odcinka wodociągu łączącego sieci wodociągowe w miejscowościach Komorów i Kampinos
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Na niniejszą część składa się budowa odcinka sieci wodociągowej z rur O160 PE w pasie drogi wojewódzkiej nr 580 - inwestycja na działce nr ew. 97/2 obr. Kampinos oraz w działkach prywatnych wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 580 - inwestycja na działce nr. ew. 2, 99/2, 102/1, 103, 104/2, 106/1, 107, 108, 109/2, 110, 120/2, 121/4, 122/2, 123/6, 526, 528, 126, obręb Kampinos, gm. Kampinos. Celem budowy wodociągu jest połączenie istniejących wodociągów w miejscowości Komorów oraz Kampinos w celu zapewnienia prawidłowych warunków hydraulicznych pracy wodociągu gminnego oraz zaopatrzenie w wodę działek znajdujących się wzdłuż budowanego odcinka sieci. Sieć wodociągowa przewidziana jest z rur ciśnieniowych (PN 10) PE 100 SDR 17,0 O 160 * 9,5mm oraz rur dwuwarstwowych PE RC z płaszczem ochronnym z PE lub PP SDR17 O 160* 9,5mm. Odgałęzienia do hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych na ciśnienie 10 bar wykonać należy w technologii rur z żeliwa sferoidalnego O 80 mm, z łącznikami i kształtkami PE. Rury PE łączone będą ze sobą metodą zgrzewania oraz przy użyciu kształtek elektrooporowych lub łączników mechanicznych. Połączenia w węzłach na sieci PE o średnicy O 160mm należy wykonać z kształtek i armatury żeliwnej kołnierzowej. Sieć wodociągowa uzbrojona będzie w nadziemne hydranty O 80mm montowane na trójniku oraz zasuwy liniowe odcinające. Odległość miedzy hydrantami na terenie zabudowanym max 150m. Każdą zasuwę, hydrant ze skrzynką do zasuw należy obłożyć płytkami betonowymi, oznakować tabliczkami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Łączna długość budowanej sieci wodociągowej wynosi 955,5m. Zamawiający jest w posiadaniu dwóch decyzji (pozwoleń na budowę): Decyzja nr 1706/2016 z dnia 15 grudnia 2016 roku wydana przez Starostę Warszawskiego Zachodniego oraz Decyzja 434/II/2016 z dnia 29 listopada 2016 roku wydana przez Wojewodę Mazowieckiego dotycząca budowy sieci wodociągowej w pasie drogi wojewódzkiej nr 580 w miejscowości Kampinos. Źródłem wody dla projektowanej inwestycji będzie istniejąca na dz. nr 97/2 na wysokości działki 501 oraz na dz. nr. ew. 98 obr. Kampinos sieć wodociągowa O160 i O 110 PCV. Zadanie inwestycyjne opracowane jest w dwóch projektach budowlanych, obejmujących prace w drodze wojewódzkiej nr 580 dz. nr ewid. 97/2 obręb Kampinos i w pasie działek prywatnych wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 580 w m. Kampinos, gm. Kampinos. Zakres robót budowlanych obejmuje: - wytyczenie trasy wodociągowej, - wykonanie odkrywek istniejącego uzbrojenia, - wykonanie wykopów lub wykonanie komory pod przewiert, - ułożenie projektowanej sieci w wykopach wraz z ułożeniem taśmy sygnalizacyjno - ostrzegawczej, drutu wskaźnikowego i elementów towarzyszących oraz wykonanie odcinków sieci w technologii bezwykopowej, - wykonanie uzbrojenia sieci wodociągowej, zasuw i nadziemnych hydrantów przeciwpożarowych, - zasypywanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu, - przywrócenie terenu do należytego stanu (dokonanie wymiany gruntu w niezbędnym zakresie, zagęszczenie i odtworzenie nawierzchni). Na zajecie pasa drogowego wykonawca winien uzyskać zezwolenie właściciela drogi oraz opracować projekt organizacji ruchu uzgodniony z właściwymi na danym terenie jednostkami (Zarządca drogi, Policja). Dla ruchu kołowego i pieszego należy umieścić w odpowiednich miejscach znaki drogowe. Po wykonaniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu mapę geodezyjną powykonawczą zadania inwestycyjnego wykonaną przez uprawnionego geodetę i zatwierdzoną przez Powiatowy Ośrodek Geodezji i Kartografii w Ożarowie Mazowieckim oraz komplet dokumentów, które są wymagane do zgłoszenia o zakończeniu prac w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233200-1, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Doświadczenie kierownika budowy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: "Budowa odcinka wodociągu przez miejscowość Rzęszyce łączącego sieci wodociągowe w miejscowościach Strojec i Wola Pasikońska"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Na niniejszą część składa się budowa odcinka sieci wodociągowej z rur O 110 PE w pasie działek wzdłuż drogi powiatowej nr 3805W, dz. nr ewid. 39, obręb Rzęszyce, gm. Kampinos - inwestycja na działce nr. ew. 38/2, 39, 52/3, 50, 37, 36, 33/3, 32/2, 32/3, 32/5, 31, 28/2, 27, 26, 23, 22, 200 obr. Rzęszyce. Celem budowy wodociągu jest połączenie istniejących wodociągów w miejscowości Wola Pasikońska (wodociąg O 160 PVC) oraz Rzęszyce (wodociąg O 110 PVC) w celu zapewnienia prawidłowych warunków hydraulicznych pracy wodociągu gminnego oraz w celu zapewnienia zaopatrzenia w wodę działek znajdujących się wzdłuż budowanego odcinka sieci. Źródłem zaopatrzenia w wodę przedmiotowego odcinka sieci będzie sieć wodociągowa O 160 PVC na działce nr ewid. 38/2 oraz O 110 PVC na działce nr ewid. 200 obręb Rzęszyce. Zakres robót budowlanych obejmuje: - wytyczenie trasy wodociągowej, - wykonanie wykopów, - ułożenie projektowanej sieci w wykopach lub metodą przewiertu sterowanego wraz z ułożeniem taśmy sygnalizacyjno - ostrzegawczej i elementów towarzyszących, - wykonanie uzbrojenia sieci wodociągowej, zasuw i hydrantów przeciwpożarowych, - zasypywanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu, - przywrócenie terenu do należytego stanu (dokonanie wymiany gruntu w niezbędnym zakresie, zagęszczenie i odtworzenie nawierzchni). Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej O 110 PE/PE RC L=530,0 m uzbrojonej w hydranty nadziemne antyzłamaniowe DN80 z zasuwami odcinającymi. Zamawiający jest w posiadaniu decyzji - pozwolenia na budowę: Decyzja nr 113/2017 z dnia 27 stycznia 2017 roku wydana przez Starostę Warszawskiego Zachodniego. Na zajęcie pasa drogowego wykonawca winien uzyskać zezwolenie właściciela drogi oraz opracować projekt organizacji ruchu uzgodniony z właściwymi na danym terenie jednostkami (Zarządca drogi, Policja). Dla ruchu kołowego i pieszego należy umieścić w odpowiednich miejscach znaki drogowe. Po wykonaniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu mapę geodezyjną powykonawczą zadania inwestycyjnego wykonaną przez uprawnionego geodetę i zatwierdzoną przez Powiatowy Ośrodek Geodezji i Kartografii w Ożarowie Mazowieckim oraz komplet dokumentów, które są wymagane do zgłoszenia o zakończeniu prac w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233200-1, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najniższa cena60,00
Doświadczenie kierownika budowy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.