eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Wieczorka w Pyskowicach - działki przy ul. Kazimierza Wielkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-18

Pyskowice: Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Wieczorka w Pyskowicach - działki przy ul. Kazimierza Wielkiego
Numer ogłoszenia: 59463 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 032 3326000, faks 032 3326002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Wieczorka w Pyskowicach - działki przy ul. Kazimierza Wielkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku - 102,97 m3, roboty ziemne wykonywane koparkami na odkład - 641,00 m3, roboty ziemne wykonywane ręcznie na odkład - 8,09 m3, podłoże pod kanały z materiału sypkiego - piasek - 73,97 m3, zasypka wykopów - 649,09 m3, sieć wodociągowa z rur PE 100 SDR - 11 dn. 110x10,0mm - 62,00 m, sieć kanalizacji sanitarnej z rur kielichowych PVC - U, ze ścianką litą, klasy S ( SDR 34;SN 8), dn.200x5,9 mm - 83,40 m, sieć kanalizacji deszczowej z rur kielichowych PVC - U, ze ścianką litą, klasy S ( SDR 34;SN 8) dn. 315x9,2 mm - 53,00m, sieć kanalizacji deszczowej z rur kielichowych PVC - U, ze ścianką litą, klasy S ( SDR 34;SN 8) dn. 200x5,9 mm - 30,00m studnie kanalizacyjne dn.1200 z kręgów żelbetowych z betonu B-40 - 4,00kpl, Wskazane w dokumentacji nazwy materiałów lub producentów służą tylko i wyłącznie do określenia, że użyty przez Wykonawcę  materiał nie może być gorszy niż wskazany w dokumentacji projektowej (tzn. lub równoważny). Szczegółowy zakres precyzują załączone do SIWZ przedmiar robót załącznik nr 5 oraz dokumentacja techniczna załącznik nr 7 . Integralną częścią SIWZ jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 8. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przed rozpoczęciem robót plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie z wymogami ustawowymi).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane z zakresu: budowy sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej o wartości co najmniej 75 000,00 zł brutto - Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace zrealizowane (zakończone i odebrane protokołem końcowym) w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej wartości min. 75 000,00 zł brutto ). - Jako dokumenty dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat Zamawiający uzna te dokumenty, które zostały zrealizowane w okresie od kwietnia 2005 r. do kwietnia 2010 r. Uwaga: W wykazie robót musi być podany rodzaj robót, długości, średnice i rodzaj materiałów z których jest wykonana kanalizacja lub wodociąg, oraz (data rozpoczęcia i zakończenia robót) i miejsce wykonania. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 7 wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje potencjałem kadrowym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kierownikiem budowy . Kierownik budowy: osoba z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych. W/w osoba musi mieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności jak wyżej, musi być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i musi być ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 7 wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który przedłoży opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna kwota ubezpieczenia to 75 000,00 zł, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, łączna kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 75 000,00 zł. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 7 wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Kosztorys ofertowy szczegółowy wraz z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu wykonany na podstawie Przedmiaru robót - Załącznik nr 5 do SIWZ; - Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; - Dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w art.23 ustawy Pzp. - Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, powinien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. UWAGA Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy: powołującego się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolnościach finansowych innych osób, przedkładania informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, dotyczącej podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającej wysokość posiadanych przez ten pomiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, o której mowa w III.4.1)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki dokonania zmian umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 PYSKOWICE, pok 301..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, pok. nr 107 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.