Ogłoszenie z dnia 2010-03-04
Lublin: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I KSEROKOPIAREK .
Numer ogłoszenia: 59262 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, faks 081 5359164.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I KSEROKOPIAREK ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie przez okres 12 miesięcy. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być : - oryginalne zgodne z podanym symbolem w opisie przedmiotu zamówienia , - kompatybilne do wskazanego typu urządzenia, - posiadać parametry wskazane przez producenta urządzenia, - zapewniać prawidłową eksploatacje urządzeń, - zapewniać wydajność nie mniejszą niż tonery oferowane przez producentów danych urządzeń. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zaświadczenie/certyfikat - potwierdzające równoważność oferowanych materiałów wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, to zaświadczenie wydane przez podmiot trzeci uprawniony do kontroli jakości oferowanego wyrobu będącego przedmiotem dostawy. Podmiot zewnętrzny uprawniony do kontroli jakości powinien posiadać stosowną akredytację, pod kątem wymogów normy ISO/IEC 19752. Dostawca udziela gwarancji na dostarczany towar. Odpowiedzialność gwarancyjna obejmuje cały okres użytkowania do momentu wyczerpania ładunku barwiącego . Dostawca odbiera od zamawiającego zużyte materiały eksploatacyjne a ich wartość uwzględnia w ustalaniu cen jednostkowych produktów dostarczanych. Ilość towaru objęta zamówieniem, może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy w granicach 20 % wartości brutto bez wymogu odrębnej akceptacji ze strony wykonawcy. Głównym powodem, który może mieć wpływ na ewentualne zmniejszenie ilości zamawianego towaru jest prowadzenie przez zamawiającego polityki oszczędnościowej, która zmierza do efektywniejszego wykorzystania przez podległych pracowników powierzonych materiałów, które stanowią przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu dokładnie ten towar, który wymieniony jest w zamówieniu. Dostawy realizowane będą w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych), zgodnie z dyspozycją (zamówieniem) zamawiającego (zazwyczaj jeden raz w miesiącu). W zapotrzebowaniu określony będzie wymagany termin realizacji dostawy cząstkowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zapotrzebowania dwa dni przed terminem realizacji. Wykonawca dostarczał będzie towar do magazynu Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43 w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym. Koszty transportu dostarczania towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywa na wykonawcy. Za wszelkie szkody, wady ukryte i uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi wykonawca, który zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego towaru na wolny od wad. W momencie dostarczenia towaru do magazynu sądu będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 4 dni roboczych. Braki ilościowe lub pomyłki stwierdzone w dostawie wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 429605 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 308826
Oferta z najniższą ceną: 308826 / Oferta z najwyższą ceną: 381108,16
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W myśl przepisu art. 10 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Pzp, zapytanie o cenę jest szczególnym trybem przewidzianym w przywołanej ustawie do udzielania zamówień publicznych. Oznacza to, iż w odróżnieniu od trybów podstawowych, tj. przetargu nieograniczonego oraz ograniczonego (art. 10 ust. 1 Pzp) dopuszczalność jego zastosowania została ograniczona do ściśle określonych przepisami sytuacji. Stosownie do art. 70 Pzp zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. W świetle zacytowanego przepisu zamawiający może posłużyć się tym trybem wyłącznie w sytuacji, gdy spełnione są dwie wymienione w nim i interpretowane ściśle przesłanki, tj. przedmiotem mogą być tylko dostawy lub usługi powszechnie dostępne na rynku o znormalizowanych standardach, których wartość jest mniejsza niż równowartość wyrażonej w złotych kwoty 125 tys. euro. Rzeczy i usługi powszechnie dostępne to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Nie należą więc do nich przede wszystkim wszelkie nietypowe usługi, wymagające szczególnych kwalifikacji (np. z zakresu konserwacji starodruków, eksperckie) bądź usługi wyjątkowego zastosowania (np. usługi detektywistyczne). Ustalone standardy, natomiast to powtarzalne parametry jakościowe (trwałość, funkcjonalność, gabaryty itd.) przedmiotu świadczenia. Tryb zapytania o cenę charakteryzuje się przede wszystkim tym, iż zamawiający w myśl art. 71 ust. 1 Pzp wszczyna postępowanie w tym trybie, zapraszając do składania ofert taką liczbę wykonawców świadczących w ramach prowadzonej działalności dostawy lub usługi będące przedmiotem zamówienia, która zapewnia konkurencję oraz wybór oferty najkorzystniejszej, nie mniejszej jednak niż 5. Należy również podkreślić, iż do trybu zapytania o cenę mają zastosowanie wszystkie zasady oraz instytucje przewidziane dla trybów podstawowych. Stosowanie tego trybu musi uwzględniać m.in. zasady równego traktowania, zachowania uczciwej konkurencji, jawności, udzielenia zamówienia wyłącznie wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Pzp, zapewnienia przygotowania i prowadzenia postępowania przez osoby gwarantujące bezstronność oraz obiektywizm. Zamawiający jest zobowiązany w szczególności do prowadzenia protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, który wraz z załącznikami jest jawny oraz podlega udostępnieniu każdemu zainteresowanemu bez konieczności wykazywania jakiegokolwiek interesu w zakresie zwrócenia się z takim żądaniem. Po wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający informuje o tym fakcie na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie. Natomiast niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia po przeprowadzeniu postępowania w trybie zapytania o cenę zamawiający - analogicznie jak w przypadku wszystkich innych trybów - zamieszcza ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. W związku z powyższym należy podkreślić, iż w omawianym trybie obowiązuje zasada jawności w sposób analogiczny, jak ma to miejsce w innych trybach, w szczególności podstawowych, tj. przetargu nieograniczonym oraz ograniczonym. Postępowanie dotyczące dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek spełnia ww. przesłanki.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa asortymentu potrzebnego do zabiegów elektrochirurgicznych i innych (diatermia)
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulicy Arnsztajnowej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Alojzego Grochowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Sulisławicką i ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.