eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-01



Ogłoszenie nr 591938-N-2020 z dnia 2020-10-01 r.

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, krajowy numer identyfikacyjny 73093482600000, ul. ul. Łęczycka  16 , 99-200  Poddębice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 678 78 00, e-mail zamowienia_publiczne@poddebicki.pl, faks 436 782 701.
Adres strony internetowej (URL): www.poddebicki.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/poddebicki
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/poddebicki


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/poddebicki


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/poddebicki


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, zgodnie z opisem zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ulica: Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, kancelaria parter budynku


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021
Numer referencyjny: FS.272.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z zimowym utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021- do 15 kwietnia 2021 r. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr 1 nr 1 - Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pługopiaskarka CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania, 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń Opis: Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 do dnia 15 kwietnia 2021 r. przy użyciu pługopiaskarki. Zakres robót będzie obejmował zwalczanie śliskości na odcinkach dróg wyznaczonych do posypywania, przy użyciu materiału uszorstniającego (tj. mieszanki piasku 80% i soli 20%) Zamawiającego oraz odśnieżanie na drogach powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Załadunek piaskarek leży w gestii Zamawiającego. Planowana ilość km pracy dla: - praca pługopiaskarki przy zwalczaniu śliskości/odśnieżanie)- 3 200,00 km - praca bierna - 9 600,00 km. Zadanie częściowe nr 2 - Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pługopiaskarka CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania, 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń Opis: Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021do dnia 15 kwietnia 2021 r. przy użyciu pługopiaskarki. Zakres robót będzie obejmował zwalczanie śliskości na odcinkach dróg wyznaczonych do posypywania, przy użyciu materiału uszorstniającego (tj. mieszanki piasku 80% i soli 20%) Zamawiającego oraz odśnieżanie na drogach powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Załadunek piaskarek leży w gestii Zamawiającego. Planowana ilość km pracy dla: - praca pługopiaskarki przy zwalczaniu śliskości/odśnieżanie)- 3 200,00 km - praca bierna - 9 600,00 km. Zadanie częściowe nr 3 - Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pług średni na nośniku samochodowym CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 przy użyciu pługa średniego na nośniku samochodowym. Zakres robót będzie polegał na odśnieżaniu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Planowana ilość km: -praca pługa - 3 000,00 km. Zadanie częściowe nr 4 - Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pług średni na nośniku samochodowym CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 przy użyciu pługa średniego na nośniku samochodowym. Zakres robót będzie polegał na odśnieżaniu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Planowana ilość km: -praca pługa - 3 000,00 km. Zadanie częściowe nr 5 - Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021- równiarka CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 przy użyciu równiarki. Zakres robót będzie polegał na odśnieżaniu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Planowana ilość godzin - praca równiarki - 200,00 godz. Zadanie częściowe nr 6 - Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - spycharka CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 przy użyciu spycharki. Zakres robót będzie polegał na odśnieżaniu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Planowana ilość godzin: - praca spycharki - 200,00 godz. Zadanie częściowe nr 7 - Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pług wirnikowy CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 przy użyciu pługa wirnikowego. Zakres robót będzie polegał na odśnieżaniu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Planowana ilość godzin: - praca pługa wirnikowego - 150,00 godz.

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dostępny następujący sprzęt na poszczególne zadanie częściowe: Zadanie nr 1- w pełni sprawną jednostkę sprzętową tj. samochód ciężarowy o masie całkowitej min. > 8 t z napędem na dwie osie, z zamontowaną płytą czołową; - pługiem szer. min. 3,2 m , - piaskarką, solarką lub posypywarką, o poj. min. 4 m3; Zadanie nr 2 - w pełni sprawną jednostkę sprzętową tj. samochód ciężarowy o masie całkowitej min. > 8 t z napędem na dwie osie, z zamontowaną płytą czołową; - pługiem szer. min. 3,2 m , - piaskarką, solarką lub posypywarką, o poj. min. 4 m3; Zadanie nr 3- w pełni sprawną jednostką sprzętową tj. nośnikiem > 8 t - pługiem szer. min. 3,2 m - szt. 1 (szerokość odśnieżania - min. 2,7 m); Zadanie nr 4 - w pełni sprawną jednostką sprzętową tj. nośnikiem > 8 t - pługiem szer. min. 3,2 m - szt. 1 (szerokość odśnieżania - min. 2,7 m); Zadanie nr 5 - w pełni sprawną jednostką sprzętową tj. równiarką; Zadanie nr 6 - w pełni sprawną jednostką sprzętową tj. spycharką o mocy silnika 99-126 kW; Zadanie nr 7 - w pełni sprawną jednostką sprzętową tj. pługiem wirnikowym na nośniku samochodowym lub ciągniku o mocy powyżej 90 KM;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: I. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu wraz z ofertą Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, a których mowa w pkt 7 niniejszej SIWZ. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach o których mowa w pkt 8.2. SIWZ. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.6. ppkt 2 SIWZ. 8. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 9.1 SIWZ. II. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. 2. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w pkt 15 Formularza oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. III. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku w Formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie ponadto Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 Pzp, o których mowa w pkt 7 SIWZ, w tym celu każdy z nich musi złożyć Oświadczenie dotyczące przesyłek wykluczenia z postępowania - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6.2 SIWZ winien spełnić co najmniej jeden z tych Wykonawców. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 8.4. SIWZ składa każdy z Wykonawców.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich stanowi art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży na wezwanie : - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezębnych zasobów - dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, 3. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Czas reakcji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w sytuacjach: 1) gdy konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a w szczególności w przypadkach: 2) istotnej zmiany przepisów powszechnie obowiązujących; 3) istotnej, odbiegającej od normy zmiany warunków atmosferycznych. 4) wystąpienia okoliczności siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 5) wystąpienia zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, 6) przyjęcia Podwykonawców w trakcie realizacji umowy, 7) zmiany danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, osób kontaktowych itp. W przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych zmiana umowy może dotyczyć również zmiany Wykonawcy. Dotyczy to w szczególności przypadku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Zmiany postanowień umowy w żadnym wypadku nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących czynności operatora sprzętu do odśnieżania/zwalczania śliskości dróg. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuje, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Starosta Poddębicki z siedzibą: ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice/; - Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych w / Powiecie Poddębickim / z którym można się skontaktować pod adresem: iod@poddebicki.pl, tel. 43 678 78 33/ *; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego / Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego, w sezonie zimy 2018/2019, 2019/2020 - I etap - FS.272.1.2019 / prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _________________ ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pługopiaskarka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pługopiaskarka CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania, 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń Opis: Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 do dnia 15 kwietnia 2021 r. przy użyciu pługopiaskarki. Zakres robót będzie obejmował zwalczanie śliskości na odcinkach dróg wyznaczonych do posypywania, przy użyciu materiału uszorstniającego (tj. mieszanki piasku 80% i soli 20%) Zamawiającego oraz odśnieżanie na drogach powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Załadunek piaskarek leży w gestii Zamawiającego. Planowana ilość km pracy dla: - praca pługopiaskarki przy zwalczaniu śliskości/odśnieżanie)- 3 200,00 km - praca bierna - 9 600,00 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pługopiaskarka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pługopiaskarka CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania, 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń Opis: Przedmiotem zamówienia są prace polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021do dnia 15 kwietnia 2021 r. przy użyciu pługopiaskarki. Zakres robót będzie obejmował zwalczanie śliskości na odcinkach dróg wyznaczonych do posypywania, przy użyciu materiału uszorstniającego (tj. mieszanki piasku 80% i soli 20%) Zamawiającego oraz odśnieżanie na drogach powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Załadunek piaskarek leży w gestii Zamawiającego. Planowana ilość km pracy dla: - praca pługopiaskarki przy zwalczaniu śliskości/odśnieżanie)- 3 200,00 km - praca bierna - 9 600,00 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pług średni na nośniku samochodowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pług średni na nośniku samochodowym CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 przy użyciu pługa średniego na nośniku samochodowym. Zakres robót będzie polegał na odśnieżaniu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Planowana ilość km: -praca pługa - 3 000,00 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021- pług średni na nośniku samochodowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pług średni na nośniku samochodowym CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 przy użyciu pługa średniego na nośniku samochodowym. Zakres robót będzie polegał na odśnieżaniu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Planowana ilość km: -praca pługa - 3 000,00 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - równiarka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021- równiarka CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 przy użyciu równiarki. Zakres robót będzie polegał na odśnieżaniu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Planowana ilość godzin - praca równiarki - 200,00 godz
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - spycharka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - spycharka CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 przy użyciu spycharki. Zakres robót będzie polegał na odśnieżaniu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Planowana ilość godzin: - praca spycharki - 200,00 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pług wirnikowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych, będących w administrowaniu Powiatu Poddębickiego w sezonie zimy 2020/2021 - pług wirnikowy CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania Opis: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 przy użyciu pługa wirnikowego. Zakres robót będzie polegał na odśnieżaniu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Poddębickiego, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Planowana ilość godzin: - praca pługa wirnikowego - 150,00 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas reakcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.