Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Kraków: Dostawa, drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer ogłoszenia: 59103 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.krakow.pl [Administracja - Zamówienia Publiczne- Aktualne Postępowania]
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-4, 33.14.00.00-3, 19.52.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz Oferta 2.Wypełniony Formularz Cenowy 3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a)dla osoby,osób podpisującej (cych) ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z odpisu z właściwego rejestru).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ur.krakow.pl [Administracja- Zamówienia Publiczne- Aktualne Postępowania]
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza nr 21, pok. nr 37 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku głównym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza nr 21, pok. nr 37 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szklane i plastikowe wyroby laboratoryjne, oraz drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szklane i plastikowe wyroby laboratoryjne, oraz drobny sprzęt laboratoryjny. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3, 19.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt medyczny stosowany w laboratoriach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny stosowany w laboratoriach. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pipety i mikropipety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety i mikropipety. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalistyczny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny sprzęt laboratoryjny. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Bibuły i sączki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bibuły i sączki. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Filtry strzykawkowe i inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry strzykawkowe i inne. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kolumienki polipropylenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumienki polipropylenowe. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drobne wyroby laboratoryjne do HCPL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobne wyroby laboratoryjne do HCPL. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Drobne wyroby laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobne wyroby laboratoryjne. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Drobne wyroby laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobne wyroby laboratoryjne. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pierścienie do izolacji klonów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierścienie do izolacji klonów. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kuwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuwety. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Tester.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tester. Szczegółowy opis szkła i sprzętu laboratoryjnego co do ilości i asortymentu w zakresie poszczególnych zadań stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ - Formularz Cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- Remont sanitariatów damskich w XII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Kolorowe 29a
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt i materiały medyczne jednorazowego użytku
- Dostawa rękawic, asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawy materiałów do aparatu Multifiltrate PRO i CICA
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie III
- Dostawa elektrod neutralnych
- Dostawa butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą aparatu do hodowli dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
więcej: Produkty z polistyrenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.