eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › zorganizowanie letniego wypoczynku dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2009



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Gdynia: zorganizowanie letniego wypoczynku dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2009
Numer ogłoszenia: 59097 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień , ul. Reja 2A, 81-441 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 621 61 35, faks 0-58 621 61 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opitu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie letniego wypoczynku dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie letniego wypoczynku dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2009 w miejscowość usytuowanej w odległości nie przekraczającej 150 km od miasta Gdyni. 2. Szacowana przez Zamawiającego, łączna ilość uczestników letniego wypoczynku: 84 osoby -50% dorośli , 50% dzieci . Szacunkowa liczba uczestników wypoczynku w poszczególnych turnusach : I turnus - 42 osoby - 50% dzieci , 50% dorośli - , w tym : 41 osób z rodzin objętych pomocą OPITU oraz 1 wolontariusz skierowany przez OPiTU II turnus - 42 osoby - 50% dzieci , 50% dorośli - , w tym : 41 osób z rodzin objętych pomocą OPITU oraz 1 wolontariusz skierowany przez OPiTU . Rzeczywista liczba uczestników wypoczynku zostanie ustalona przez Zamawiającego nie później niż w terminie 14 dni przed datą rozpoczęcia każdego z turnusów i przekazana -w formie pisemnej-Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego . UWAGA : 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników letniego wypoczynku - nie więcej niż 10% - w stosunku do łącznej ilości uczestników wskazanej wyżej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo - w przypadku braku chętnych do wyjazdu na wypoczynek - do niezorganizowania wypoczynku . 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące bazy noclegowej . Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom wypoczynku następującej bazy noclegowej : a) pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny przeznaczony wyłącznie dla uczestników wypoczynku , b) pokoje estetyczne, wyłącznie 2 , 3 lub 4 osobowe , c) każdy z pokoi wyposażony w pełny węzeł sanitarny , d) każdy z pokoi wyposażony dodatkowo w: czajnik bezprzewodowy , naczynia niezbędne do przygotowania gorących napoi -kawa , herbata , itp.-, radio, lampki nocne , e) na terenie obiektu- pensjonatu lub murowanego ośrodka kolonijnego- musi znajdować się boisko sportowe oraz miejsce przeznaczone na zorganizowanie ogniska , f) obiekt - pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny- wyposażony w: dwa pomieszczenia - podczas każdego z turnusów - przeznaczone do prowadzenia zajęć terapeutycznych dla 25 osób w każdym pomieszczeniu oraz salę dyskotekową UWAGA : w czasie trwania każdego z turnusów na terenie całego - budynku i terenu- : pensjonatu lub ośrodka kolonijnego musi obowiązywać bezwzględny zakaz sprzedaży i dystrybucji napojów alkoholowych , 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy i rekreacyjny. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom wypoczynku następującego sprzętu sportowego i rekreacyjnego : a) stół do ping-ponga - łącznie z siatką , rakietkami - minimum 4 oraz piłeczkami - minimum 10 sztuk- , b) badminton - minimum 4 komplety łącznie z lotkami - minimum 10 sztuk , c) piłki do gry: w siatkówkę oraz nożną - minimum - po 2 sztuki - , d) gry zręcznościowe - np. piłkarzyki - minimum 1 sztuka . Wskazane było także zapewnienie przez Wykonawcę bilardu stołowego - łącznie z kijami - minimum 4 oraz kompletem bil, 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące wyżywienia uczestników wypoczynku . Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia czterech posiłków dziennie -dla dzieci- oraz trzech posiłków dziennie -dla dorosłych. Łączna, dobowa, kaloryczność posiłków nie może być mniejsza od 2 400 kcal na osobę, z czego co najmniej 40% - 960 kcal-musi przypadać na dwudaniowy obiad. 6. Wymagania Zamawiającego dotyczące opieki lekarskiej i pielęgniarskiej . Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia uczestnikom wypoczynku opieki medycznej - lekarz -natychmiastowy transport do odpowiedniego zakładu opieki zdrowotnej- oraz pielęgniarka -całodobowo-, podstawowych leków oraz podstawowych środków higienicznych . 7. Wymagania Zamawiającego dotyczące programu rekreacyjnego uczestników wypoczynku . Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania minimum -w odniesieniu do każdego z turnusów- : a) jednej , jednodniowej wycieczki autokarowej dla uczestników wypoczynku -wraz z okryciem ewentualnych biletów wstępu- , b) jednego ogniska - połączonego z pieczeniem kiełbasek . 8. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników wypoczynku w czasie jego trwania -NW- minimum 10 000 zł - w odniesieniu do każdego uczestnika )- - przez cały okres trwania każdego z turnusów -od zbiórki uczestników wypoczynku przed wyjazdem do powrotu uczestników z wypoczynku . 9. Wykonawca będzie zobowiązany do dowozu uczestników wypoczynku do miejsce pobytu i z powrotem ubezpieczonymi autokarami-autokarem -OC i NNW pasażerów - z miejsca i do miejsca: Gdynia, ul.Reja 2A. Zamawiający wyklucza dowóz i powrót uczestników wypoczynku w godzinach nocnych -tj. pomiędzy 22.00 - 6.00. Wyjazd uczestników wypoczynku nastąpi nie później niż do godz.10.00 rano pierwszego dnia , powrót -wyjazd z miejsca pobytu - nie wcześniej niż o godz.15.00 ostatniego dnia . 10. W terminie poprzedzającym podpisanie umowy - Wykonawca , którego zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu : a) poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii polisy ubezpieczeniowej w pełnym pakiecie na autokar-autokary -OC i NNW pasażerów-, którym dokonywany będzie transport uczestników wypoczynku oraz b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii polisy ubezpieczeniowej NNW uczestników wypoczynku na okres trwania każdego z turnusów . 11. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - dwa turnusy, każdy 14 dniowy - 13 nocy, 14 dni - w okresie od 22 czerwca 2009 roku do dnia do 10 sierpnia 2009 roku ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga: 1/ wniesienia wadium w wysokości 2 200 zł 2/ wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - wysokości 3% (słownie: trzy procent) ceny brutto pomnożonej przez 84

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia - Wykonawca jest zobowiązany do złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą od 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert. d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nastąpi na podstawie informacji ( danych ) zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamwiajacego ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy są zobowiązanie do złożenia : a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d/aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e/ oświadczenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f/ wypełnionego załącznika DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU, g/ wypełnionego załącznika DANE DOTYCZĄCE SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU, h/ pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w załączniku do SIWZ (DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU ) lub/i w załączniku do SIWZ (DANE DOTYCZĄCE SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU) - wskazał narzędzie i urządzenia , którymi będzie dysponował , i/ oświadczenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, j/ informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą od 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( informacje o których mowa wyżej , określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert), k/ oświadczenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . II.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : - zamiast dokumentów wskazanych w pkt.I ppkt.a,c,d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - zamiast dokumentu wskazanego w pkt.I ppkt.b- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. I ppkt.a,b,c,d - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . III.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.I ppkt.a,b,c,d Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . UWAGA : jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów . Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , w szczególności ,powinna zawierać : strony umowy z oznaczeniem lidera, cel zawarcia umowy, okres obowiązywania umowy (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia), solidarną odpowiedzialność każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu umowy , wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia, nakaz powiadamiania Zamawiającego o dokonywanych zmianach w umowie w formie pisemnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opitu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień ul.Reja 2A 81-441 Gdynia I piętro , pok. nr 10 dokument nieodpłatny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 14:30, miejsce: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień ul.Reja 2A 81-441 Gdynia I piętro , pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej , 2/ Zamawiający nie dopuszcza elektronicznej formy porozumiewania się z Wykonawcami , 3/ znak postępowania : OPiTU/ZP/N/1/09, 4/ każdy z Wykonawców będzie zowbowiązany do złożenia : formularza oferty , JADŁOSPISU DLA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU , SZCZEGÓŁOWEGO PROGRAMU REKREACYJNEGO , zdjęć (czytelnych) : bazy noclegowej (obiektu), pokoi (wybranych) przeznaczonych przez Wykonawcę dla uczestników wypoczynku, sali dyskotekowej ,.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.