Ogłoszenie z dnia 2009-04-06
Gdynia: zorganizowanie letniego wypoczynku dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2009
Numer ogłoszenia: 59097 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień , ul. Reja 2A, 81-441 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 621 61 35, faks 0-58 621 61 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opitu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie letniego wypoczynku dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie letniego wypoczynku dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2009 w miejscowość usytuowanej w odległości nie przekraczającej 150 km od miasta Gdyni. 2. Szacowana przez Zamawiającego, łączna ilość uczestników letniego wypoczynku: 84 osoby -50% dorośli , 50% dzieci . Szacunkowa liczba uczestników wypoczynku w poszczególnych turnusach : I turnus - 42 osoby - 50% dzieci , 50% dorośli - , w tym : 41 osób z rodzin objętych pomocą OPITU oraz 1 wolontariusz skierowany przez OPiTU II turnus - 42 osoby - 50% dzieci , 50% dorośli - , w tym : 41 osób z rodzin objętych pomocą OPITU oraz 1 wolontariusz skierowany przez OPiTU . Rzeczywista liczba uczestników wypoczynku zostanie ustalona przez Zamawiającego nie później niż w terminie 14 dni przed datą rozpoczęcia każdego z turnusów i przekazana -w formie pisemnej-Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego . UWAGA : 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników letniego wypoczynku - nie więcej niż 10% - w stosunku do łącznej ilości uczestników wskazanej wyżej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo - w przypadku braku chętnych do wyjazdu na wypoczynek - do niezorganizowania wypoczynku . 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące bazy noclegowej . Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom wypoczynku następującej bazy noclegowej : a) pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny przeznaczony wyłącznie dla uczestników wypoczynku , b) pokoje estetyczne, wyłącznie 2 , 3 lub 4 osobowe , c) każdy z pokoi wyposażony w pełny węzeł sanitarny , d) każdy z pokoi wyposażony dodatkowo w: czajnik bezprzewodowy , naczynia niezbędne do przygotowania gorących napoi -kawa , herbata , itp.-, radio, lampki nocne , e) na terenie obiektu- pensjonatu lub murowanego ośrodka kolonijnego- musi znajdować się boisko sportowe oraz miejsce przeznaczone na zorganizowanie ogniska , f) obiekt - pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny- wyposażony w: dwa pomieszczenia - podczas każdego z turnusów - przeznaczone do prowadzenia zajęć terapeutycznych dla 25 osób w każdym pomieszczeniu oraz salę dyskotekową UWAGA : w czasie trwania każdego z turnusów na terenie całego - budynku i terenu- : pensjonatu lub ośrodka kolonijnego musi obowiązywać bezwzględny zakaz sprzedaży i dystrybucji napojów alkoholowych , 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy i rekreacyjny. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom wypoczynku następującego sprzętu sportowego i rekreacyjnego : a) stół do ping-ponga - łącznie z siatką , rakietkami - minimum 4 oraz piłeczkami - minimum 10 sztuk- , b) badminton - minimum 4 komplety łącznie z lotkami - minimum 10 sztuk , c) piłki do gry: w siatkówkę oraz nożną - minimum - po 2 sztuki - , d) gry zręcznościowe - np. piłkarzyki - minimum 1 sztuka . Wskazane było także zapewnienie przez Wykonawcę bilardu stołowego - łącznie z kijami - minimum 4 oraz kompletem bil, 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące wyżywienia uczestników wypoczynku . Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia czterech posiłków dziennie -dla dzieci- oraz trzech posiłków dziennie -dla dorosłych. Łączna, dobowa, kaloryczność posiłków nie może być mniejsza od 2 400 kcal na osobę, z czego co najmniej 40% - 960 kcal-musi przypadać na dwudaniowy obiad. 6. Wymagania Zamawiającego dotyczące opieki lekarskiej i pielęgniarskiej . Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia uczestnikom wypoczynku opieki medycznej - lekarz -natychmiastowy transport do odpowiedniego zakładu opieki zdrowotnej- oraz pielęgniarka -całodobowo-, podstawowych leków oraz podstawowych środków higienicznych . 7. Wymagania Zamawiającego dotyczące programu rekreacyjnego uczestników wypoczynku . Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania minimum -w odniesieniu do każdego z turnusów- : a) jednej , jednodniowej wycieczki autokarowej dla uczestników wypoczynku -wraz z okryciem ewentualnych biletów wstępu- , b) jednego ogniska - połączonego z pieczeniem kiełbasek . 8. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników wypoczynku w czasie jego trwania -NW- minimum 10 000 zł - w odniesieniu do każdego uczestnika )- - przez cały okres trwania każdego z turnusów -od zbiórki uczestników wypoczynku przed wyjazdem do powrotu uczestników z wypoczynku . 9. Wykonawca będzie zobowiązany do dowozu uczestników wypoczynku do miejsce pobytu i z powrotem ubezpieczonymi autokarami-autokarem -OC i NNW pasażerów - z miejsca i do miejsca: Gdynia, ul.Reja 2A. Zamawiający wyklucza dowóz i powrót uczestników wypoczynku w godzinach nocnych -tj. pomiędzy 22.00 - 6.00. Wyjazd uczestników wypoczynku nastąpi nie później niż do godz.10.00 rano pierwszego dnia , powrót -wyjazd z miejsca pobytu - nie wcześniej niż o godz.15.00 ostatniego dnia . 10. W terminie poprzedzającym podpisanie umowy - Wykonawca , którego zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu : a) poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii polisy ubezpieczeniowej w pełnym pakiecie na autokar-autokary -OC i NNW pasażerów-, którym dokonywany będzie transport uczestników wypoczynku oraz b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii polisy ubezpieczeniowej NNW uczestników wypoczynku na okres trwania każdego z turnusów . 11. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - dwa turnusy, każdy 14 dniowy - 13 nocy, 14 dni - w okresie od 22 czerwca 2009 roku do dnia do 10 sierpnia 2009 roku ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga: 1/ wniesienia wadium w wysokości 2 200 zł 2/ wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - wysokości 3% (słownie: trzy procent) ceny brutto pomnożonej przez 84III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia - Wykonawca jest zobowiązany do złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą od 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert. d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nastąpi na podstawie informacji ( danych ) zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamwiajacego ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy są zobowiązanie do złożenia : a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d/aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e/ oświadczenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f/ wypełnionego załącznika DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU, g/ wypełnionego załącznika DANE DOTYCZĄCE SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU, h/ pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w załączniku do SIWZ (DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU ) lub/i w załączniku do SIWZ (DANE DOTYCZĄCE SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU) - wskazał narzędzie i urządzenia , którymi będzie dysponował , i/ oświadczenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, j/ informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą od 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( informacje o których mowa wyżej , określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert), k/ oświadczenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . II.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : - zamiast dokumentów wskazanych w pkt.I ppkt.a,c,d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - zamiast dokumentu wskazanego w pkt.I ppkt.b- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. I ppkt.a,b,c,d - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . III.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.I ppkt.a,b,c,d Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . UWAGA : jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów . Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , w szczególności ,powinna zawierać : strony umowy z oznaczeniem lidera, cel zawarcia umowy, okres obowiązywania umowy (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia), solidarną odpowiedzialność każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu umowy , wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia, nakaz powiadamiania Zamawiającego o dokonywanych zmianach w umowie w formie pisemnej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Atrakcyjność programu rekreacyjnego - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opitu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień
ul.Reja 2A
81-441 Gdynia
I piętro , pok. nr 10
dokument nieodpłatny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 14:30, miejsce: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień ul.Reja 2A 81-441 Gdynia I piętro , pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej , 2/ Zamawiający nie dopuszcza elektronicznej formy porozumiewania się z Wykonawcami , 3/ znak postępowania : OPiTU/ZP/N/1/09, 4/ każdy z Wykonawców będzie zowbowiązany do złożenia : formularza oferty , JADŁOSPISU DLA UCZESTNIKÓW WYPOCZYNKU , SZCZEGÓŁOWEGO PROGRAMU REKREACYJNEGO , zdjęć (czytelnych) : bazy noclegowej (obiektu), pokoi (wybranych) przeznaczonych przez Wykonawcę dla uczestników wypoczynku, sali dyskotekowej ,.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę zewnętrznego oświetlenia boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 13 przy ul. Halickiej 8 w dzielnicy Mały Kack w Gdyni
- Zorganizowanie i przeprowadzenie ,,Szkolenia z nauki języka polskiego jako języka obcego na poziomie komunikatywnym (poziom: A2 - B1)''
- Wykonanie naprawy hydrograficznej echosondy wielowiązkowej firmy R2Sonic, model 2026, dla Wydziału Pomiarów Morskich Urzędu Morskiego w Gdyni
- Roboty remontowe drogi dojazdowej do kompleksu 5322 Demptowo
- Dostawa samochodu osobowego finansowanego w formie leasingu
- Dostawa lamp i urządzeń oznakowania nawigacyjnego dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Organizacja wycieczki na Podlasie dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
- Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych do Korei Południowej i Portugalii
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.