To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-05
Ogłoszenie nr 59090 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.
Kraków: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego zlokalizowanego przy ul . Czapskich 4 w Krakowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49675
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, krajowy numer identyfikacyjny
---, ul.
ul. Gołębia
24,
31-007
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
124 324 450, faks
124 324 451, e-mail
bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uj.edu.pl
Adres profilu: http://przetargi.adm.uj.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego zlokalizowanego przy ul . Czapskich 4 w Krakowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):80.272.71.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia meblowego wraz z transportem, wniesieniem, montażem (złożeniem, scaleniem, zawieszeniem) i ustawieniem mebli we wskazanych przez zamawiającego miejscach w pomieszczeniach budynku UJ, przy ul. Czapskich 4 w Krakowie oraz usługi gwarancyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem zamawianych mebli, jego specyfikacją techniczną, szczegółowymi zasadami jego realizacji, rysunkami aranżacji wnętrz oraz specyfikację ilościową zawiera załącznik A do SIWZ oraz załącznik 3 do formularza oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
39121100-7,
39121000-6,
39131000-9,
39141300-5,
39141000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż na podstawie zapisów art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dalej: ustawa PZP), przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione. W terminie składania ofert do siedziby Zamawiającego wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę Kinnarps Polska Sp. z o.o., ul. Puławska 354/356, 02-819 Warszawa. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z załącznikiem A do SIWZ Wykonawca w swojej ofercie winien zaoferować: 1. dla etapu I dodatkowe wyposażenie aneksu kuchennego, tj. - lodówkę (chłodziarkę) do zabudowy o pojemności netto chłodziarki 264 l i pojemności netto zamrażarki 32 l ( lub bez zamrażarki), - zmywarkę do zabudowy o pojemności 13 kpl., liczbie programów 5 oraz zużyciu wody 7,5 l na cykl, - kuchenkę mikrofalową o wymiarach wys.27,5/szer.48,9/gł.32,5 cm. 2. dla etapu II dodatkowe wyposażenie aneksu socjalnego: - lodówkę (chłodziarkę) do zabudowy pod blatową o wymiarach w zabudowie 820/wys. 600/szer. 550/gł. mm oraz całkowitej pojemności netto chłodziarki 130 l. Podane parametry z tolerancją +/- 5%. W złożonej ofercie Wykonawca zaoferował niżej wymienione sprzęty, które nie spełniły wskazanych wyżej parametrów: 1. dla etapu I: - lodówkę Whirlpool ART6500A o pojemności netto chłodziarki: 195 l i pojemności netto zamrażarki 80 l, - zmywarkę Whirlpool WIC3C26F o pojemności 14 kpl., liczbie programów 8 oraz zużyciu wody 9 l na cykl, - kuchenkę mikrofalową Zelmer 29Z021 o wymiarach zewn. wys. 45,2/szer.26,2/gł.35,2 cm. 2. dla etapu II: - lodówkę Whirlpool ART6500A o wymiarach 1770/wys. 540/szer. 608/gł. mm oraz całkowitej pojemności netto chłodziarki 195 l i pojemności netto zamrażarki 80 l. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT715506.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.