eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego Nr 2 w Przemyślu ul. Herburtów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Przemyśl: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego Nr 2 w Przemyślu ul. Herburtów
Numer ogłoszenia: 5906 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "INWEST-ROL" Sp. z o.o. , ul. Klasztorna 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6703817, faks 016 6703817.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwestrol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego Nr 2 w Przemyślu ul. Herburtów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa trzykondygnacyjnego, dwuklatkowego, całkowicie podpiwniczonego z pomieszczeniami gospodarczymi z nieużytkowym poddaszem budynku mieszkalnego o 26 mieszkaniach, kubaturze 4748 m3, powierzchni zabudowy 423,28 m2, powierzchni użytkowej mieszkań 879,26 m2 oraz urządzeń i instalacji budowlanych budynku. przyłączy wod.kan., parkingu, drogi, chodnika i elementów małej architektury oraz zagospodarowania terenów zielonych przy ul.Herburtów w Przemyślu na działce nr 372/1 Wartość zamówienia przekracza 14000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 60000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy : 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizowali roboty budowlane o łącznej wartości minimum 2000000 zł. brutto odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym minimum jedno zamówienie w zakresie budowy budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego o wartości nie mniejszej niż 2000000 zł. brutto, udokumentowane pisemnym potwierdzeniem inwestora lub uprawnionego organu, 3/ posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. a w szczególności deskowanie wielkowymiarowe w ilości min 300 m2, 4/dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności : a)konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ( kierownik budowy) b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ( kierownik robót) c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót) d) drogowej (kierownik robót) e) zatrudniają nie mniej niż 20 osób - pracowników fizycznych Każda z osób pełniących funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1/6 wartości ceny ofertowej 6/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowe i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 300000 zł. 7/ udzielą 5 letniej gwarancji na wykonane prace 8/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 9/ zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedłożyć : 1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia wraz z informacją o przynależności tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 3/aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5/ aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6/ informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat 7/ wykazu niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca 8/ wykazu osób które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 9/wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych o łącznej wartości co najmniej 2000000 zł. brutto odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie należy przedstawić co najmniej jeden wykonany budynek mieszkalny lub mieszkalno-usługowy o wartości co najmniej 2000000 zł. brutto 10/ sprawozdania finansowego składającego się z bilansu, rachunku zysku i strat oraz informacji dodatkowej, a jeżeli podlega on badaniu to wraz z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku wykonawców nie zobowiazanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe 11/ informacji banku potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 1/6 wartości oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 12/ polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą niż 300000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestrol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wersja papierowa wraz z projektem budowlanym do wglądu w siedzibie PPU INWEST-ROL Sp. z o.o 37-700 Przemyśl ul. Klasztorna 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 09:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe INWEST-ROL Sp. z o.o 37-700 Przemyśl ul. Klasztorna 1 pokój Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.