Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-09-28
Ogłoszenie nr 590395-N-2020 z dnia 2020-09-28 r.
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu: Wykonywanie badań próbek wyrobów budowlanych przez Wykonawców posiadających akredytację laboratorium badawczego, niebędących jednocześnie akredytowaną jednostką własną producenta
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
53150262100000, ul.
ul. Ozimska
,
45-057
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 414 415, e-mail
informatyk@winb.opole.pl, faks
774 414 416.
Adres strony internetowej (URL): https://winbopole.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
https://winbopole.bip.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://winbopole.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://winbopole.bip.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w Wojewódzkim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Opolu
Adres:
ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie badań próbek wyrobów budowlanych przez Wykonawców posiadających akredytację laboratorium badawczego, niebędących jednocześnie akredytowaną jednostką własną producenta
Numer referencyjny:
BOP.272.3.13.2020.AR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej/umów ramowych na wykonywanie badań próbek wyrobów budowlanych. 2. Zamówienie składa się z 17 następujących części: Część 1 - Wyroby do zbrojenia betonu; Część 2 - Wyroby do izolacji cieplnej; Część 3 - Elementy drobnowymiarowe murowe (ceramiczne i silikatowe); Część 4 - Elementy drobnowymiarowe murowe (z betonu komórkowego), Część 5 - Elementy drobnowymiarowe drogowe; Część 6 - Zaprawy murarskie i tynkarskie; Część 7 - Okna; Część 8 - Geotekstylia, geomembrany; Część 9 - Cementy; Część 10 - Drzwi przeciwpożarowe; Część 11 - Grzejniki i konwektory; Część 12 - Kleje cementowe do płytek; Część 13 - Kruszywa; Część 14 - Wyroby wodochronne; Część 15 - Kanały odwadniające nawierzchnię; Część 16 - Rury i kształtki z betonu; Część 17 - Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych.
II.5) Główny kod CPV: 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2023-12-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku z tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku z tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku z tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, która stanowi formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ): 1) pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy, 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ; wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA: Wykonawca składa oświadczenie w odniesieniu do wszystkich wykonawców, którzy złożyli odrębne oferty częściowe (niezależnie od tego, w zakresie których części zamówienia złożyli oni oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Tak
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
10
Informacje dodatkowe:
Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i niepodlegających wykluczeniu, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu w zakresie danej części, będzie większa niż 10 - Zamawiający zawrze umowy ramowe z tymi 10 wykonawcami, których oferty zostały najwyżej ocenione (otrzymały najwyższą liczbę punktów w kryterium oceny ofert, określonym w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ); w przypadku, w którym, ze względu na równą liczbę punktów na ostatnim sklasyfikowanym miejscu, liczba wykonawców będzie większa niż 10, Zamawiający zawrze umowę ramową / umowy ramowe ze wszystkimi tymi wykonawcami.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian warunków zawartej umowy ramowej w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia: 1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1342), 5) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy - przy pomocy którego Wykonawca wykonuje badania wyrobu budowlanego, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 6) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres wykonania badania wyrobu budowlanego. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, 2, 3 lub 4, istotna zmiana postanowień umowy ramowej może polegać na zmianie wysokości cen jednostkowych badań o wartość wynikającą odpowiednio ze zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, zmian przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, a także zmian przepisów zmieniających zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. 3. Zmiana wysokości cen jednostkowych badań w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2, 3 lub 4, będzie obejmować wyłącznie część cen jednostkowych badań, w odniesieniu do których nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zmian przepisów zmieniających zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. W takim przypadku ceny jednostkowe badań ulegną zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy w związku: 1) ze zmianą wysokości wynagrodzeń pracowników wykonujących badania wyrobów budowlanych do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia, 2) z wypłatą wynagrodzenia pracownikom wykonującym badania wyrobów budowlanych. 4. W celu dokonania zmiany umowy ramowej w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, 3 lub 4, Wykonawca wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości cen jednostkowych badań, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką ceny jednostkowe badań powinny ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania badań wyrobów budowlanych. Wraz z wnioskiem, o którym mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca przedkłada Zamawiającemu dokumenty, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania badań wyrobów budowlanych, w szczególności zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) pracowników wykonujących badania wyrobów budowlanych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski. Ofertę wraz z dokumentami należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Wyroby do zbrojenia betonu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Wyroby do izolacji cieplnej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Elementy drobnowymiarowe murowe (ceramiczne i silikatowe) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Elementy drobnowymiarowe murowe (z betonu komórkowego) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Elementy drobnowymiarowe drogowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zaprawy murarskie i tynkarskie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Okna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Geotekstylia, geomembrany |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Cementy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Drzwi przeciwpożarowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Grzejniki i konwektory |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Kleje cementowe do płytek |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Kruszywa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Wyroby wodochronne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Kanały odwadniające nawierzchnię |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Rury i kształtki z betonu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73111000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup, dostawa i montaż stołu operacyjnego dla potrzeb Bloku Operacyjnego.
- Zakup i dostawa żywienia medycznego.
- "Usługi przesyłu danych sygnału emitowanego do nadajników"
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Usługa w zakresie transportu sanitarnego na terenie miasta Opola oraz poza granicami miasta Opola
- TP.U.LN.03.24_Kompleksowe usługi prania, dezynfekcji i reparacji bielizny szpitalnej przez okres 12 m-cy, w tym ...
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sekwencjonowania metodą nowej generacji NGS (Next Generation Sequencing) na platformie Illumina
- Sekwencjonowanie bibliotek cDNA wygenerowanych z pojedynczych komórek
- Sukcesywna usługa sekwencjonowania metodą nowej generacji (NGS) (Next Generation Sequencing) na platformie Illumina (usługa ujęta w 2 pakietach)
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: Laboratoryjne usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.