eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wykonanie przeglądu i aktualizacji MZP i MRP od strony morza w tym morskich wód wewnętrznych we właściwości Urzędu Morskiego w Słupsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-19



Ogłoszenie nr 590332-N-2017 z dnia 2017-09-19 r.

Urząd Morski w Słupsku: Wykonanie przeglądu i aktualizacji MZP i MRP od strony morza w tym morskich wód wewnętrznych we właściwości Urzędu Morskiego w Słupsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pt. "Przegląd i aktualizacja map zagrożenia powodziowego od strony morza w tym morskich wód wewnętrznych we właściwości Urzędu Morskiego w Słupsku", finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Oś priorytetowa II: Ochrona Środowiska w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.1. Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny 14502300000, ul. Al. Sienkiewicza  18 , 76200   Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 428 406, e-mail zp@umsl.gov.pl, faks 059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (URL): www.umsl.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.umsl.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.umsl.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Morki w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pokój nr 20- sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądu i aktualizacji MZP i MRP od strony morza w tym morskich wód wewnętrznych we właściwości Urzędu Morskiego w Słupsku
Numer referencyjny: ZP 3510/I/38/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu i aktualizacji MZP i MRP od strony morza w tym morskich wód wewnętrznych we właściwości Urzędu Morskiego w Słupsku, w II cyklu planistycznym, zwanym dalej przeglądem i aktualizacją MZP i MRP od strony morza. 2.Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pt. "Przegląd i aktualizacja map zagrożenia powodziowego od strony morza w tym morskich wód wewnętrznych we właściwości Urzędu Morskiego w Słupsku", finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Oś priorytetowa II: Ochrona Środowiska w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.1. Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska. 3.Przegląd i aktualizacja MZP i MRP od strony morza jest obowiązkiem wynikającym z art. 171 ust. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo Wodne (Dz.U. z 2017 r., poz. 1566), zwanej dalej "ustawą Prawo wodne" i są niezbędne dla wykonania postanowień art. 14 Dyrektywy 2007/60/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. w sprawie oceny ryzyka powodziowego i zarządzania nim, zwanej dalej "Dyrektywą Powodziową". 4.Zakres i wymagania dotyczące opracowania MZP i MRP wskazane są w art. 169 ust. 1-4 oraz art. 170 ust. 1 i 2 ustawy Prawo wodne oraz rozporządzeniu Ministra Środowiska, Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie opracowania map zagrożenia powodziowego oraz map ryzyka powodziowego (Dz.U. 2013, poz. 104), zwanym dalej rozporządzeniem. 5.Zgodnie z art. 171 ust. 2 ustawy Prawo wodne oraz w związku z art. 11 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o zmianie ustawy Prawo wodne oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011 r., nr 32, poz. 159) Dyrektor Urzędu Morskiego dokona przeglądu oraz w razie potrzeby pierwszej aktualizacji map zagrożenia powodziowego i map ryzyka powodziowego w terminie do dnia 22 czerwca 2019 r. 6.Projekty MZP i MRP od strony morza, w tym morskich wód wewnętrznych przekazywane są Państwowemu Gospodarstwu Wodnemu Wody Polskie, zwanemu dalej Wody Polskie, zgodnie z zasadami określonymi w art. 171 ust. 2 ustawy Prawo wodne. Projekty MZP i MRP od strony morza stanowią integralny element projektów MZP i MRP sporządzanych przez Wody Polskie. 7.Mapy zagrożenia powodziowego (MZP) sporządza się dla obszarów narażonych na niebezpieczeństwo powodzi, wskazanych we wstępnej ocenie ryzyka powodziowego (WORP). Mapy ryzyka powodziowego (MRP) sporządza się dla obszarów, o których mowa w art. 169 ust. 2 ustawy Prawo wodne wskazanych na mapach zagrożenia powodziowego. 8.Przeglądem oraz aktualizacją należy objąć MZP i MRP od strony morza, w tym morskich wód wewnętrznych opracowane w I cyklu planistycznym. Szczegółowy opis i zakres MZP i MRP opracowanych w I cyklu planistycznym dostępny jest w raporcie z wykonania MZP i MRP wraz z załącznikami, który stanowi załącznik nr 2 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ). W ramach aktualizacji należy również opracować nowe MZP i MRP dla obszarów narażonych na niebezpieczeństwo powodzi, które nie zostały uwzględnione w I cyklu planistycznym. 9.W ramach zamówienia należy dokonać przeglądu oraz aktualizacji MZP i MRP od strony morza, w tym morskich wód wewnętrznych, obejmujących swym zasięgiem zakres terytorialny działania Dyrektora Urzędu Morskiego w Słupsku . Mapa obrazująca orientacyjny obszar przeglądu i aktualizacji MZP i MRP od strony morza stanowi załącznik nr 3 do SOPZ. Wykaz odcinków wybrzeża oraz rzek objętych przeglądem i aktualizacją MZP i MRP od strony morza stanowi załącznik nr 4 do SOPZ. Ostateczny zasięg obszarowy przeglądu i aktualizacji MZP oraz MRP od strony morza zostanie ustalony na etapie realizacji zamówienia co wynika z jego specyfiki. Zakres ten będzie wynikał ze wstępnej oceny ryzyka powodziowego (WORP) od strony morza w II cyklu planistycznym, która będzie wykonana przez Ministra ds. Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w czerwcu 2018 r. 10.Zamówienie należy wykonać zgodnie z "Metodyką opracowania map zagrożenia powodziowego i map ryzyka powodziowego od strony morza, w tym morskich wód wewnętrznych w II cyklu planistycznym" zwaną dalej "Metodyką opracowana MZP i MRP od strony morza", stanowiącą załącznik nr 1 do SOPZ. W ramach przeglądu należy przeanalizować wszystkie scenariusze powodziowe MZP i MRP, a także zidentyfikować istotne zmiany zagrożenia powodziowego i ryzyka powodziowego określone w I cyklu planistycznym. 11.Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie animacji przedstawiających symulację procesu zalewania wodami morskimi obszarów zagrożonych powodzią wskazanych jako HOT-SPOT w planach zarządzania ryzykiem powodziowym dla wskazanych w ofercie obszarów problemowych, jeżeli Wykonawca zaoferował jej wykonanie w złożonej ofercie (kryterium oceny ofert). Animację należy przeprowadzić dla poziomów ryzyka umiarkowany, wysoki i bardzo wysoki w obszarze objętym zagrożeniem powodzi od strony morza. Animacja musi wskazywać postęp powodzi na tle ortofotomapy z zaznaczonym kilometrażem wybrzeża. Dodatkowo animacja musi zawierać aktualną informację o rzędnej zwierciadła wody morskiej oraz co najmniej trzy punkty z aktualną rzędną na zalanym terenie. Razem z animacją powodzi ma być aktualizowany wykres pokazujący rzędną zwierciadła wody morskiej względem czasu. Animację należy wykonać w postaci cyfrowej w formacie MP4 (H.264 video, AAC audio) zgodnym z przeglądarkami internetowymi Chrome oraz Firefox. Animacje należy oddać wraz z opracowaniem końcowym, tj. do dnia 31 maja 2019 r. 12.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres i sposób przygotowania opracowania i jego założenia, jak również terminy częściowe na wykonanie opracowania oraz podział zamówienia na zadania został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załącznikach nr 9-12 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71354000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71340000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 509594,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-31

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy zakończenia poszczególnych etapów prac zawarto w Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej w następującym zakresie: 1.wykonali w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)co najmniej jedną usługę w zakresie wyznaczania obszarów zagrożenia powodziowego z wykorzystaniem jednowymiarowego lub dwuwymiarowego modelu hydraulicznego, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), lub b)co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu cyfrowych opracowań kartograficznych z wykorzystaniem informatycznych systemów informacji geograficznej GIS, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda; 2.skierują do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby: a)jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika projektu, posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub geografii lub oceoanografii, i co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w zarządzaniu minimum 1 projektem polegającym na opracowaniu map zagrożenia powodziowego lub zarządzaniu minimum 1 projektem polegającym na wykonaniu cyfrowych opracowań kartograficznych z wykorzystaniem informatycznych systemów informacji geograficznej GIS lub zarządzaniu minimum 1 projektem związanym z gospodarką wodną i ochroną środowiska; b)dwie osoby, które będą pełniły funkcję specjalisty ds. GIS, posiadające wykształcenie wyższe z zakresu geodezji i kartografii lub geografii lub geoinformacji lub geoinformatyki lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub oceanografii, i co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w realizacji minimum 1 projektu, którego przedmiotem było projektowanie (lub tworzenie lub edycja) baz danych przestrzennych lub wykonywanie analiz przestrzennych lub opracowanie i redakcja kartograficzna map cyfrowych z użyciem systemu informacji przestrzennej GIS; c)dwie osoby, które będą pełniły funkcję konsultanta ds. modelowania hydraulicznego, posiadające wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub geografii lub oceonografii, i co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w realizacji minimum 1 projektu polegającego na modelowaniu hydraulicznym cieków naturalnych lub akwenów morskich lub ujściowych odcinków rzek będących pod wpływem morza; d)jednej osoby, która będzie pełniła funkcję konsultanta ds. hydrologii, posiadającej wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub geografii lub oceanografii, i co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie hydrologii i gospodarki wodnej, w tym doświadczenie w realizacji 1 projektu polegającego na opracowaniu danych hydrologicznych na potrzeby związane z określaniem zagrożenia powodziowego; e)jednej osoby, która będzie pełniła funkcję konsultanta ds. ochrony przeciwpowodziowej, posiadającą wykształcenie wyższe i co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie ochrony przeciwpowodziowej lub gospodarki wodnej, oraz uczestnictwo w realizacji przynajmniej 1 opracowania odpowiadającego swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, objętych problematyką dotyczącą ochrony przeciwpowodziowej i wyznaczania obszarów zagrożenia powodziowego; f)jednej osoby, która będzie pełniła funkcję konsultanta ds. wyceny strat posiadającej wykształcenie wyższe i co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w wykonaniu minimum 1 wyceny strat powodziowych lub w wykonaniu jednego szacowania strat w majątku i środowisku. Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie przez jedną osobę funkcji określonych w pkt. 2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia na wezwanie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 4.1.2. SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia na wezwanie: 1.1.wykazu wykonanych usług, o których mowa w pkt. 4.1.2.1. SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 1.2.wykazu osób, o których mowa w pkt. 4.1.2.2. SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie kierownika projektu30,00
wykonanie animacji dla hotspotów10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1.ceny brutto realizacji umowy na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym ceny netto są stałe przez cały okres obowiązywania umowy; 2. sposobu świadczenia stron w przypadku: a) zmian w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia, b) w przypadku zmiany dokumentacji metodycznej opracowania map zagrożenia powodziowego i map ryzyka powodziowego opracowanej przez Prezesa KZGW lub Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie w II cyklu planistycznym, c) w przypadku zmian przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1566) oraz wydanych do tej ustawy aktów prawnych wykonawczych mających wpływ na zakres przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku zmian rozporządzenia wydanego na podstawie art. 174 ust. 1 tej ustawy; 3. terminu realizacji umowy: a)jeżeli z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy postepowanie administracyjne zostanie przedłużone ponad terminy przewidziane przepisami dla tych postepowań termin może zostać przesunięty o termin przedłużonego postępowania; b)trwających lub przedłużających się procedur związanych z prowadzonymi w związku z wykonaniem niniejszej umowy postępowaniami administracyjnymi i innymi postępowaniami przed organami administracji publicznej oraz innymi podmiotami; 4. osób pełniących podczas realizacji przedmiotu zamówienia funkcje określone w pkt. 4.1.2.2. SIWZ, wskazanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie, przy czym nowo wskazane osoby muszą spełniać wymagania określone w pkt. 4.1.2.2. SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego. Dla swojej ważności nie wymaga się zawarcia aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.