eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wykonanie przeglądu i aktualizacji MZP i MRP od strony morza w tym morskich wód wewnętrznych we właściwości Urzędu Morskiego w Słupsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-29

Ogłoszenie nr 500066729-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.

Urząd Morski w Słupsku: Wykonanie przeglądu i aktualizacji MZP i MRP od strony morza w tym morskich wód wewnętrznych we właściwości Urzędu Morskiego w Słupsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pt. "Przegląd i aktualizacja map zagrożenia powodziowego od strony morza w tym morskich wód wewnętrznych we właściwości Urzędu Morskiego w Słupsku", finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Oś priorytetowa II: Ochrona Środowiska w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.1. Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590332-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500034830-N-2017; 500037008-N-2017; 500039780-N-2017;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Morski w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 14502300000, ul. Al. Sienkiewicza 18, 76200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 428 406, e-mail zp@umsl.gov.pl, faks 059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (url): www.umsl.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie przeglądu i aktualizacji MZP i MRP od strony morza w tym morskich wód wewnętrznych we właściwości Urzędu Morskiego w Słupsku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 3510/I/38/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu i aktualizacji MZP i MRP od strony morza w tym morskich wód wewnętrznych we właściwości Urzędu Morskiego w Słupsku, w II cyklu planistycznym, zwanym dalej przeglądem i aktualizacją MZP i MRP od strony morza. 2.Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pt. "Przegląd i aktualizacja map zagrożenia powodziowego od strony morza w tym morskich wód wewnętrznych we właściwości Urzędu Morskiego w Słupsku", finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Oś priorytetowa II: Ochrona Środowiska w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.1. Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska. 3.Przegląd i aktualizacja MZP i MRP od strony morza jest obowiązkiem wynikającym z art. 171 ust. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo Wodne (Dz.U. z 2017 r., poz. 1566), zwanej dalej "ustawą Prawo wodne" i są niezbędne dla wykonania postanowień art. 14 Dyrektywy 2007/60/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. w sprawie oceny ryzyka powodziowego i zarządzania nim, zwanej dalej "Dyrektywą Powodziową". 4.Zakres i wymagania dotyczące opracowania MZP i MRP wskazane są w art. 169 ust. 1-4 oraz art. 170 ust. 1 i 2 ustawy Prawo wodne oraz rozporządzeniu Ministra Środowiska, Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie opracowania map zagrożenia powodziowego oraz map ryzyka powodziowego (Dz.U. 2013, poz. 104), zwanym dalej rozporządzeniem. 5.Zgodnie z art. 171 ust. 2 ustawy Prawo wodne oraz w związku z art. 11 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o zmianie ustawy Prawo wodne oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011 r., nr 32, poz. 159) Dyrektor Urzędu Morskiego dokona przeglądu oraz w razie potrzeby pierwszej aktualizacji map zagrożenia powodziowego i map ryzyka powodziowego w terminie do dnia 22 czerwca 2019 r. 6.Projekty MZP i MRP od strony morza, w tym morskich wód wewnętrznych przekazywane są Państwowemu Gospodarstwu Wodnemu Wody Polskie, zwanemu dalej Wody Polskie, zgodnie z zasadami określonymi w art. 171 ust. 2 ustawy Prawo wodne. Projekty MZP i MRP od strony morza stanowią integralny element projektów MZP i MRP sporządzanych przez Wody Polskie. 7.Mapy zagrożenia powodziowego (MZP) sporządza się dla obszarów narażonych na niebezpieczeństwo powodzi, wskazanych we wstępnej ocenie ryzyka powodziowego (WORP). Mapy ryzyka powodziowego (MRP) sporządza się dla obszarów, o których mowa w art. 169 ust. 2 ustawy Prawo wodne wskazanych na mapach zagrożenia powodziowego. 8.Przeglądem oraz aktualizacją należy objąć MZP i MRP od strony morza, w tym morskich wód wewnętrznych opracowane w I cyklu planistycznym. Szczegółowy opis i zakres MZP i MRP opracowanych w I cyklu planistycznym dostępny jest w raporcie z wykonania MZP i MRP wraz z załącznikami, który stanowi załącznik nr 2 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ). W ramach aktualizacji należy również opracować nowe MZP i MRP dla obszarów narażonych na niebezpieczeństwo powodzi, które nie zostały uwzględnione w I cyklu planistycznym. 9.W ramach zamówienia należy dokonać przeglądu oraz aktualizacji MZP i MRP od strony morza, w tym morskich wód wewnętrznych, obejmujących swym zasięgiem zakres terytorialny działania Dyrektora Urzędu Morskiego w Słupsku . Mapa obrazująca orientacyjny obszar przeglądu i aktualizacji MZP i MRP od strony morza stanowi załącznik nr 3 do SOPZ. Wykaz odcinków wybrzeża oraz rzek objętych przeglądem i aktualizacją MZP i MRP od strony morza stanowi załącznik nr 4 do SOPZ. Ostateczny zasięg obszarowy przeglądu i aktualizacji MZP oraz MRP od strony morza zostanie ustalony na etapie realizacji zamówienia co wynika z jego specyfiki. Zakres ten będzie wynikał ze wstępnej oceny ryzyka powodziowego (WORP) od strony morza w II cyklu planistycznym, która będzie wykonana przez Ministra ds. Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w czerwcu 2018 r. 10.Zamówienie należy wykonać zgodnie z "Metodyką opracowania map zagrożenia powodziowego i map ryzyka powodziowego od strony morza, w tym morskich wód wewnętrznych w II cyklu planistycznym" zwaną dalej "Metodyką opracowana MZP i MRP od strony morza", stanowiącą załącznik nr 1 do SOPZ. W ramach przeglądu należy przeanalizować wszystkie scenariusze powodziowe MZP i MRP, a także zidentyfikować istotne zmiany zagrożenia powodziowego i ryzyka powodziowego określone w I cyklu planistycznym. 11.Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie animacji przedstawiających symulację procesu zalewania wodami morskimi obszarów zagrożonych powodzią wskazanych jako HOT-SPOT w planach zarządzania ryzykiem powodziowym dla wskazanych w ofercie obszarów problemowych, jeżeli Wykonawca zaoferował jej wykonanie w złożonej ofercie (kryterium oceny ofert). Animację należy przeprowadzić dla poziomów ryzyka umiarkowany, wysoki i bardzo wysoki w obszarze objętym zagrożeniem powodzi od strony morza. Animacja musi wskazywać postęp powodzi na tle ortofotomapy z zaznaczonym kilometrażem wybrzeża. Dodatkowo animacja musi zawierać aktualną informację o rzędnej zwierciadła wody morskiej oraz co najmniej trzy punkty z aktualną rzędną na zalanym terenie. Razem z animacją powodzi ma być aktualizowany wykres pokazujący rzędną zwierciadła wody morskiej względem czasu. Animację należy wykonać w postaci cyfrowej w formacie MP4 (H.264 video, AAC audio) zgodnym z przeglądarkami internetowymi Chrome oraz Firefox. Animacje należy oddać wraz z opracowaniem końcowym, tj. do dnia 31 maja 2019 r. 12.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres i sposób przygotowania opracowania i jego założenia, jak również terminy częściowe na wykonanie opracowania oraz podział zamówienia na zadania został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w załącznikach nr 9-14 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71354000-4


Dodatkowe kody CPV: 71340000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 509594
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Multiconsult Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bonifraterska 17
Kod pocztowy: 00-203
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 306000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 306000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 504300
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.