eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Przebudowa - zmianę sposobu użytkowania budynku byłej licznikowni na budynek mieszkalny wielorodzinny w Barcinie - Gmina Kępice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Kępice: Przebudowa - zmianę sposobu użytkowania budynku byłej licznikowni na budynek mieszkalny wielorodzinny w Barcinie - Gmina Kępice
Numer ogłoszenia: 58838 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22996 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 59 8576621, faks 59 8576624.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa - zmianę sposobu użytkowania budynku byłej licznikowni na budynek mieszkalny wielorodzinny w Barcinie - Gmina Kępice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa - zmiana sposobu użytkowania budynku byłej licznikowni na budynek mieszkalny wielorodzinny w Barcinie - Gmina Kępice. 2. Prace zewnętrzne: 1) Rozebranie ścianek zewnętrznych starych komór na elewacji tylnej i utylizacja materiałów rozbiórkowych, 2) Odkopanie ścian fundamentowych adoptowanej części budynku i wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, ocieplenie ścian fundamentowych z zabezpieczeniem przeciwwodnym z zewnątrz, zasypanie z zagęszczeniem odkrytych ścian fundamentowych gruntem zadającym się do zasypania, 3) Wykonanie fundamentu pod ściany wiatrołapu, 4) Wykonanie fundamentu pod podjazdy dla niepełnosprawnych, 5) Wymurowanie ścian wiatrołapu, 6) Wykonanie konstrukcji dachowej wiatrołapu, 7) Wykonanie pokrycia dachowego wiatrołapu, 8) Docieplenie ścian zewnętrznych (zgodnie z projektem architektonicznym), 9) Zdjęcie pokrycia dachowego z dachu głównego i utylizacja materiałów rozbiórkowych, 10) Zdjęcie pokrycia dachowego z dachu przybudówki i utylizacja materiałów rozbiórkowych, 11) Wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki na dachu głównym i ocieplonego styropapą na przybudówce, 12) Wymurowanie kominów wraz z okładziną zewnętrzną kominów ponad połać dachową, 13) Wykonanie podjazdów dla niepełnosprawnych z balustradami, 14) Montaż nowych rynien i rur spustowych, 15) Wykonanie nowej opaski betonowej w obrębie adoptowanej części, 16) Wymiana okien na PCV z zachowaniem starego podziału oraz wyposażone w mikrowentylację, 17) Montaż nowych drzwi zewnętrznych z PCV do budynku i wiatrołapu (szyby bezpieczne, samozamykacze, odbojniki). 3. Prace wewnętrzne: 1) Wykonanie prac rozbiórkowych zgodnie z rysunkiem -zakres prac rozbiórkowych-, wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych, 2) Postawienie ścian pomiędzy lokalami a korytarzem oraz pomiędzy lokalami mieszkalnymi z bloczków gazobetonowych grubości 24 cm, 3) Postawienie ścian działowych z bloczków gazobetonowych grubości 12 cm, 4) Zaślepienie szybu windowego płyta stropową, 5) Poszerzenie otworów drzwiowych, 6) Wykonanie nowych otworów drzwiowych zgodnie z rysunkiem -zakres prac budowlanych, 7) Zaślepienie istniejących otworów drzwiowych zgodnie z rysunkiem -zakres prac budowlanych-, 8) Wykonanie nowych tynków cementowo - wapiennych lub gipsowych (w zależności od rodzaju pomieszczenia), 9) Wypoziomowanie posadzek, 10) Wykonanie sufitów podwieszonych w wysokich pomieszczeniach, 11) Malowanie pomieszczeń, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia), 12) Wykonanie nowej kotłowni (technologia), 13) Wykonanie instalacji wodnej, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia), 14) Wykonanie instalacji elektrycznej, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia), 15) Wykonanie instalacji kanalizacyjnej, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia), 16) Wykonanie instalacji wentylacyjnej, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia). 4. Roboty w zakresie dostosowania części wspólnych: 1) Wykonanie okładzin podłogowych (płytki gres antypoślizgowe) na podłodze w częściach wspólnych parteru oraz pietra, zamontować wycieraczkę skrzynkowa na wejściu do wiatrołapu, 2) Naprawa tynków ścian oraz sufitów z tynku gipsowego lub cementowo - wapiennego, 3) Prace malarskie ścian i sufitów, 4) Wykonanie lamperii z farby olejnej na wysokość 150 cm, (klatka schodowa, kotłownia), 5. Roboty w zakresie dostosowania pomieszczeń mieszkalnych: 1) Drzwi z korytarza stalowe - wewnątrzklatkowe, zaopatrzone w klamkę i zamek patentowy szt. 2, 2) Drzwi wewnętrzne - płycinowe w okleinie drewnopodobnej z ościeżnicą regulowaną, zaopatrzone w klamkę i zamknięcia do pomieszczenia sanitarnego, 3) W kuchni podłączyć zlewozmywak z baterią dwukomorowy na szafce, 4) Okna - wymienić wszystkie okna na PCV zachowując kształt i podział. Okna pietra przy dachu przybudówki podmurować gazobetonem. W oknach zamontować nawietrzaki okienne, 5) Łazienki i ubikacje: posadzki obłożyć terakotą, w obrębie umywalek i wanny lub prysznica wykonać fartuch z glazury, wykonać biały montaż, 6) Łazienki i ubikacje dla osób niepełnosprawnych: ściany i podłogi wyłożyć płytkami ceramicznymi, zamontować umywalkę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, kabinę wykonać z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych (bez brodzika z niezbędnymi izolacjami przeciwwodnymi posadzki i ścian), zamocować niezbędne uchwyty przy misce ustępowej oraz umywalce, 7) Wykonanie instalacji wodnej, 8) Wykonanie instalacji elektrycznej, 9) Wykonanie instalacji kanalizacyjnej, 10) Wykonanie instalacji wentylacyjnej, 11) Położenie i uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych lub o podwyższonej wilgotności, 12) Położenie i uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych lub gipsowych w pomieszczeniach ogólnych, 13) Wypoziomowanie posadzek, 14) Wykonanie sufitów podwieszonych w wysokich pomieszczeniach, 15) Malowanie pomieszczeń. 6. Kotłownia: 1) Postawienie nowych ścian, 2) Naprawa tynków ścian istniejących, 3) Położenie nowych tynków cementowo - wapiennych na ścianach nowoprojektowanych, 4) Wypoziomowanie posadzek, 5) Na podłodze ułożyć kafle ze spadkiem w kierunku kratki ściekowej, 6) Wykonanie nowej kotłowni (technologia), 7) Wykonanie instalacji elektrycznej, 8) Wykonanie instalacji grzewczej, 9) Wykonanie instalacji wodnej, 10) Wykonanie instalacji wentylacyjnej, 11) Prace malarskie na ścianach i sufitach (na ścianach farba zmywalna), 12) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej zgodnej z przeznaczeniem pomieszczenia. 7. Dodatkowe informacje: 1) Wyposażenie budynku w gaśnice zgodnie z opisem technicznym, 2) Na obecnym etapie Zamawiający nie przewiduje wykonania prac związanych z zagospodarowaniem terenu. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie pełnej dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej dla każdej z branż: projekty budowlane i przedmiary robót (stanowiące materiał pomocniczy), która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe KĘBUD, ul. Gen.Sikorskiego 8, 77-230 Kępice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 901753,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 577596,78

  • Oferta z najniższą ceną: 577596,78 / Oferta z najwyższą ceną: 890253,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.