eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Przebudowa - zmianę sposobu użytkowania budynku byłej licznikowni na budynek mieszkalny wielorodzinny w Barcinie - Gmina Kępice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-21

Kępice: Przebudowa - zmianę sposobu użytkowania budynku byłej licznikowni na budynek mieszkalny wielorodzinny w Barcinie - Gmina Kępice
Numer ogłoszenia: 22996 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice , ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 59 8576621, faks 59 8576624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa - zmianę sposobu użytkowania budynku byłej licznikowni na budynek mieszkalny wielorodzinny w Barcinie - Gmina Kępice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa - zmiana sposobu użytkowania budynku byłej licznikowni na budynek mieszkalny wielorodzinny w Barcinie - Gmina Kępice. 2. Prace zewnętrzne: 1) Rozebranie ścianek zewnętrznych starych komór na elewacji tylnej i utylizacja materiałów rozbiórkowych, 2) Odkopanie ścian fundamentowych adoptowanej części budynku i wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, ocieplenie ścian fundamentowych z zabezpieczeniem przeciwwodnym z zewnątrz, zasypanie z zagęszczeniem odkrytych ścian fundamentowych gruntem zadającym się do zasypania, 3) Wykonanie fundamentu pod ściany wiatrołapu, 4) Wykonanie fundamentu pod podjazdy dla niepełnosprawnych, 5) Wymurowanie ścian wiatrołapu, 6) Wykonanie konstrukcji dachowej wiatrołapu, 7) Wykonanie pokrycia dachowego wiatrołapu, 8) Docieplenie ścian zewnętrznych (zgodnie z projektem architektonicznym), 9) Zdjęcie pokrycia dachowego z dachu głównego i utylizacja materiałów rozbiórkowych, 10) Zdjęcie pokrycia dachowego z dachu przybudówki i utylizacja materiałów rozbiórkowych, 11) Wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki na dachu głównym i ocieplonego styropapą na przybudówce, 12) Wymurowanie kominów wraz z okładziną zewnętrzną kominów ponad połać dachową, 13) Wykonanie podjazdów dla niepełnosprawnych z balustradami, 14) Montaż nowych rynien i rur spustowych, 15) Wykonanie nowej opaski betonowej w obrębie adoptowanej części, 16) Wymiana okien na PCV z zachowaniem starego podziału oraz wyposażone w mikrowentylację, 17) Montaż nowych drzwi zewnętrznych z PCV do budynku i wiatrołapu (szyby bezpieczne, samozamykacze, odbojniki). 3. Prace wewnętrzne: 1) Wykonanie prac rozbiórkowych zgodnie z rysunkiem -zakres prac rozbiórkowych-, wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych, 2) Postawienie ścian pomiędzy lokalami a korytarzem oraz pomiędzy lokalami mieszkalnymi z bloczków gazobetonowych grubości 24 cm, 3) Postawienie ścian działowych z bloczków gazobetonowych grubości 12 cm, 4) Zaślepienie szybu windowego płyta stropową, 5) Poszerzenie otworów drzwiowych, 6) Wykonanie nowych otworów drzwiowych zgodnie z rysunkiem -zakres prac budowlanych, 7) Zaślepienie istniejących otworów drzwiowych zgodnie z rysunkiem -zakres prac budowlanych-, 8) Wykonanie nowych tynków cementowo - wapiennych lub gipsowych (w zależności od rodzaju pomieszczenia), 9) Wypoziomowanie posadzek, 10) Wykonanie sufitów podwieszonych w wysokich pomieszczeniach, 11) Malowanie pomieszczeń, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia), 12) Wykonanie nowej kotłowni (technologia), 13) Wykonanie instalacji wodnej, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia), 14) Wykonanie instalacji elektrycznej, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia), 15) Wykonanie instalacji kanalizacyjnej, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia), 16) Wykonanie instalacji wentylacyjnej, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia). 4. Roboty w zakresie dostosowania części wspólnych: 1) Wykonanie okładzin podłogowych (płytki gres antypoślizgowe) na podłodze w częściach wspólnych parteru oraz pietra, zamontować wycieraczkę skrzynkowa na wejściu do wiatrołapu, 2) Naprawa tynków ścian oraz sufitów z tynku gipsowego lub cementowo - wapiennego, 3) Prace malarskie ścian i sufitów, 4) Wykonanie lamperii z farby olejnej na wysokość 150 cm, (klatka schodowa, kotłownia), 5. Roboty w zakresie dostosowania pomieszczeń mieszkalnych: 1) Drzwi z korytarza stalowe - wewnątrzklatkowe, zaopatrzone w klamkę i zamek patentowy szt. 2, 2) Drzwi wewnętrzne - płycinowe w okleinie drewnopodobnej z ościeżnicą regulowaną, zaopatrzone w klamkę i zamknięcia do pomieszczenia sanitarnego, 3) W kuchni podłączyć zlewozmywak z baterią dwukomorowy na szafce, 4) Okna - wymienić wszystkie okna na PCV zachowując kształt i podział. Okna pietra przy dachu przybudówki podmurować gazobetonem. W oknach zamontować nawietrzaki okienne, 5) Łazienki i ubikacje: posadzki obłożyć terakotą, w obrębie umywalek i wanny lub prysznica wykonać fartuch z glazury, wykonać biały montaż, 6) Łazienki i ubikacje dla osób niepełnosprawnych: ściany i podłogi wyłożyć płytkami ceramicznymi, zamontować umywalkę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, kabinę wykonać z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych (bez brodzika z niezbędnymi izolacjami przeciwwodnymi posadzki i ścian), zamocować niezbędne uchwyty przy misce ustępowej oraz umywalce, 7) Wykonanie instalacji wodnej, 8) Wykonanie instalacji elektrycznej, 9) Wykonanie instalacji kanalizacyjnej, 10) Wykonanie instalacji wentylacyjnej, 11) Położenie i uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych lub o podwyższonej wilgotności, 12) Położenie i uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych lub gipsowych w pomieszczeniach ogólnych, 13) Wypoziomowanie posadzek, 14) Wykonanie sufitów podwieszonych w wysokich pomieszczeniach, 15) Malowanie pomieszczeń. 6. Kotłownia: 1) Postawienie nowych ścian, 2) Naprawa tynków ścian istniejących, 3) Położenie nowych tynków cementowo - wapiennych na ścianach nowoprojektowanych, 4) Wypoziomowanie posadzek, 5) Na podłodze ułożyć kafle ze spadkiem w kierunku kratki ściekowej, 6) Wykonanie nowej kotłowni (technologia), 7) Wykonanie instalacji elektrycznej, 8) Wykonanie instalacji grzewczej, 9) Wykonanie instalacji wodnej, 10) Wykonanie instalacji wentylacyjnej, 11) Prace malarskie na ścianach i sufitach (na ścianach farba zmywalna), 12) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej zgodnej z przeznaczeniem pomieszczenia. 7. Dodatkowe informacje: 1) Wyposażenie budynku w gaśnice zgodnie z opisem technicznym, 2) Na obecnym etapie Zamawiający nie przewiduje wykonania prac związanych z zagospodarowaniem terenu. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie pełnej dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej dla każdej z branż: projekty budowlane i przedmiary robót (stanowiące materiał pomocniczy), która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 15 000, 00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 10 9315 1043 0040 3768 2000 0030. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Kępicach, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice w kasie Urzędu (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 14. W przypadku wniesienia odwołania po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. UWAGA! Ze względu na posiadany rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Ustce, który bezpośrednio współpracuje z Bankiem Wielkopolskim przepływ środków pieniężnych może zostać wydłużony z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Należy pamiętać, że to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wniesienia wadium do wyznaczonego terminu w taki sposób, aby Zamawiający miał możliwość jego pełnej dyspozycji. W związku z tym zaleca się Wykonawcom wnoszenie wadium w formie pieniężnej z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadanie lub dysponowanie wiedzą i doświadczeniem w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj.: wykonanie w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych (odrębne umowy lub zlecenia, itp.) w zakresie budowy, przebudowy lub remontu kubaturowych obiektów budowlanych, każda o wartości brutto co najmniej 700 000,00 zł (siedemset tysięcy złotych), w których wystąpiły jednocześnie prace w zakresie branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 2. Obowiązek złożenia dowodów potwierdzających należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego; b) osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego; c) osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego; d) osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 2. Złożenie stosownych oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej dwóch robót budowlanych (odrębne umowy lub zlecenia, itp.) w zakresie budowy, przebudowy lub remontu kubaturowych obiektów budowlanych, każda o wartości brutto co najmniej 700 000,00 zł (siedemset tysięcy złotych), w których wystąpiły jednocześnie prace w zakresie branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zamawiający nie żąda wykazu robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy: 1) w zakresie zmiany terminu wykonania w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej (zgodnie z § 2 wzoru umowy - zał. nr 9 do SIWZ), b) opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego, c) wad i braków w dokumentach dotyczących budowy, d) wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, e) potrzeby wykonania robót dodatkowych, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, f) zmian przedmiotu zamówienia wynikającego z inicjatywy Zamawiającego, lub okoliczności które uniemożliwiają należyte wykonanie przedmiotu umowy, g) zawieszenia robót przez Zamawiającego, h) niewypałów i niewybuchów, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, i) w uzasadnionych przypadkach zmianę wysokości zaliczkowania płatności, o której mowa w § 9 ust. 6 umowy, za faktycznie zrealizowany zakres robót, j) w uzasadnionych przypadkach zmianę terminu rozpoczęcia robót. 2) zmianę (zmniejszenie) wynagrodzenia: a) w przypadku zmian technologicznych korzystnych dla Zamawiającego lub zastosowania przez Wykonawcę preferencji cenowych, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, c) sytuacji określonej w pkt 15.4 SIWZ, 3) możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, że zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę, 4) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, 5) zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom z zastrzeżeniem § 9 wzoru umowy. 2. W zakresie zmiany wynagrodzenia dotyczącego robót zamiennych Zamawiający dopuszcza taką możliwość jeżeli wartość tych robót nie przekroczy ceny zaoferowanej przez Wykonawcę i ujętej w umowie. W przypadku potrzeby zrealizowania robót zamiennych znacznie przekraczających po zmianach cenę zamówienia Zamawiający ograniczy pierwotny zakres prac podlegający zmianom wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia. Natomiast nowe (zamienne) prace zleci w ramach robót dodatkowych, które będą realizowane odrębnym zamówieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kepice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Urzędzie Miejskim w Kępicach, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Urzędzie Miejskim w Kępicach, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem dofinansowywanym ze środków Banku Gospodarstwa Krajowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.