eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszyniec › Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2018/2019 - Gmina Myszyniec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-07-12



Ogłoszenie nr 587219-N-2018 z dnia 2018-07-12 r.

Gmina Myszyniec: Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2018/2019 - Gmina Myszyniec
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszyniec, krajowy numer identyfikacyjny 54660900000, ul. Plac Wolności  60 , 07430   Myszyniec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 721 141, e-mail urzad@myszyniec.nowoczesnagmina.pl, faks 297 721 141.
Adres strony internetowej (URL): myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
myszyniec.nowoczesnagmina.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
myszyniec.nowoczesnagmina.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pomocą operatora pocztowego / kuriera
Adres:
Urząd Miejski, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, pokój nr 7


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2018/2019 - Gmina Myszyniec
Numer referencyjny: GAPO.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie usługi przewozu uczniów do/ z Publicznych Szkół Podstawowych w: Myszyńcu, Wolkowych, Wykrocie, Krysiakach, Olszynach i Wydmusach - na terenie Gminy Myszyniec wykonywana w dniach, w których w ww. szkołach realizowane są zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w okresie od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. Zamówienie składa się z 10 części, w tym: ? w okresie od 03 września 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. - część 1 (10.217 km), część 2 (10.454 km), część 3 (8.163 km), część 4 (8.953 km) i w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r. - część 6 (13.538 km), część 7 (13.856 km), część 8 (10.782 km) i część 9 (11.842 km) to świadczenie usług przewozu uczniów do/ ze szkół podstawowych z włączonymi klasami gimnazjum, prowadzonych przez Gminę Myszyniec oraz na zawody sportowe i konkursy; ? w okresie od 03 września 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. - część 5 i w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r. - część 10 to świadczenie usług przewozu wraz z zakupem biletów szkolnych miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych z włączonymi klasami gimnazjum, prowadzonych przez Gminę Myszyniec w ramach utworzonych przez Wykonawcę przewozów regularnych, w cenach ustalonych w niniejszym postępowaniu. Zakup biletów obejmuje dowożenie w granicach administracyjnych Gminy Myszyniec. Liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi około 35. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą być zmienione w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega, że obniżenie liczby uczniów objętych dowożeniem o 5 osób, nie skutkuje roszczeniem Wykonawcy o rekompensatę, nie powoduje to również zmiany Umowy. Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu. Zakup biletów miesięcznych dokonywany będzie w oparciu o art. 5a ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 295 ze zm.), na przewóz uczniów do placówek oświatowych. We wszystkich częściach zamówienia, tj. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom i młodzieży: właściwą opiekę poprzez nadzór osoby zapewnionej przez Wykonawcę, posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe oraz niezbędne warunki bezpieczeństwa i higieny, a także ponosi odpowiedzialność za koordynację, organizację i ogólny dozór podczas przewozu. Każdy z usługodawców może zapoznać się z poszczególnymi trasami zamieszczonymi w załącznikach od 1 do 5 niniejszej specyfikacji dla skalkulowania kosztów poszczególnych tras. Świadczenie usługi przewozu uczniów z placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Myszyniec, na zawody sportowe i konkursy w miejsca rozgrywek zawodów sportowych i konkursów, znajdujące się poza terenem Gminy Myszyniec, odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem zawodów sportowych i konkursów. Dowozy na zawody sportowe i konkursy najczęściej odbywają się w dniach wolnych od zajęć szkolnych. Opiekę nad uczniami podczas dowozów na zawody sportowe i konkursy sprawują nauczyciele szkół. Przewozy odbywać się będą według projektu dowozu uczniów stanowiącego załącznik nr 1, 2, 3, 4 i 5 do niniejszej SIWZ. Trasy dowozu, czas przyjazdu i odjazdu autobusów oraz przybliżoną ilość biletów miesięcznych w przypadku Trasy nr 5 określa załącznik nr 5, według którego realizowane będzie zamówienie. Dane zawarte w załączniku mogą ulec zmianom w związku z rozpoczęciem roku szkolnego i zmianą ilości uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Myszyńcu i Wydmusach, dowożonych z poszczególnych miejscowości. Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów na zajęcia edukacyjne, godzin przyjazdu, odjazdu autobusów zostaną dokonane po rozpoczęciu roku szkolnego wspólnie z Dyrektorami szkół i Wykonawcą. Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów na zawody sportowe oraz konkursy, godzin przyjazdu, odjazdu autobusów będą dokonywane każdorazowo przez Gminną Administrację Placówek Oświatowych w Myszyńcu nie później niż 3 dni przed planowanym wyjazdem. Kierowca musi wykazywać się odpornością psychiczną na często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, aby nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej. Opiekunem dowożonych dzieci może być jedynie osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia kwalifikacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ukończony kurs "Opiekun dzieci dowożonych do szkół" oraz aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia. Opiekun musi wykazywać się odpornością psychiczną na często głośne zachowanie dzieci, być odpowiedzialny, radzić sobie z opieką nad dziećmi podczas dowozów, a także zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania do/ z autobusu. Pojazdy przeznaczone do wykonywania usługi muszą być zarejestrowane, ubezpieczone, sprawne technicznie (posiadające sprawne ogrzewanie), właściwie oznakowane, w tym posiadające drzwi zdalnie sterowane z miejsca kierowcy (wymogu nie stosuje się do drzwi tylnych), posiadające możliwość zablokowania ich otwarcia od wewnątrz z miejsca kierowcy, posiadające wewnątrz pojazdu stałe miejsce z przodu i z tyłu przeznaczone na umieszczenie tablicy "AUTOBUS SZKOLNY", stałe miejsce z przodu i z tyłu po lewej stronie pojazdu na umieszczenie tablicy ze znakiem "STOP", stałe miejsce z przodu i z tyłu po lewej stronie pojazdu przeznaczone na umieszczenie kwadratowej tablicy barwy żółtej z symbolem dzieci - barwy czarnej określonej w przepisach. W trakcie wykonywania usługi Wykonawca będzie stosował przepisy "Regulaminu dowozu i odwozu uczniów do szkół, przedszkoli i oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Myszyniec oraz sprawowania opieki w czasie przewozu" stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, ilość części zamówienia: 10. Przebieg tras składających się na poszczególne części zamówienia przedstawione są w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na jedną, wybraną przez siebie część zamówienia, jak i na więcej części, jeżeli spełnia odpowiednio warunki wymienione w części V niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część/części zamówienia (np. trasy, kursy), której/których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca będzie odpowiadał za działania i / lub zaniechania podwykonawców, jak za działania i / lub zaniechania własne. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych): Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następujące czynności: - kierowanie autobusami powinny być zatrudnione po stronie Wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia, jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-03   lub zakończenia: 2019-06-21

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolność techniczna: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym w pełni sprawnym autobusem do przewozu osób, posiadającym aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie OC i NNW, na każdą z części: * część nr 1 - Trasa nr 1 Wykrot - autobus z co najmniej 30 miejscami siedzącymi, * część nr 2 - Trasa nr 2 Wolkowe - autobus z co najmniej 40 miejscami siedzącymi, * część nr 3 - Trasa nr 3 Myszyniec - autobus z co najmniej 30 miejscami siedzącymi, * część nr 4 - Trasa nr 4 Olszyny - autobus z co najmniej 30 miejscami siedzącymi, * część nr 5 - Trasa nr 5 Wydmusy, Zalesie - autobus z co najmniej 19 miejscami siedzącymi; * część nr 6 - Trasa nr 1 Wykrot - autobus z co najmniej 30 miejscami siedzącymi, * część nr 7 - Trasa nr 2 Wolkowe - autobus z co najmniej 40 miejscami siedzącymi, * część nr 8 - Trasa nr 3 Myszyniec - autobus z co najmniej 30 miejscami siedzącymi, * część nr 9 - Trasa nr 4 Olszyny - autobus z co najmniej 30 miejscami siedzącymi, * część nr 10 - Trasa nr 5 Wydmusy, Zalesie - autobus z co najmniej 19 miejscami siedzącymi; przy czym, warunek ten musi być spełniony w stosunku do każdej części niniejszego postępowania odrębnie, w sytuacji gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część. Zdolność zawodowa: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t. j.: * co najmniej jednym kierowcą na każdą z tras, posiadającym aktualne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, * co najmniej jedną osobą do opieki nad dziećmi podczas dowozu uczniów do szkół, posiadającą wykształcenie co najmniej podstawowe, ukończony kurs "Opiekun dzieci dowożonych do szkół" oraz aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia (dot. wszystkich części zamówienia); przy czym, warunek ten musi być spełniony w stosunku do każdej części niniejszego postępowania odrębnie, w sytuacji gdy Wykonawca składa ofertę na więcej, niż jedną część.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Posiadanie licencji zezwalającej na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wykaz pojazdów przeznaczonych do wykonywania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (wzór wg Załącznika nr 11 do SIWZ) oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (wzór wg Załącznika nr 10 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz ofertowy (wzór wg Załącznika nr 6 do SIWZ). Zobowiązanie do udostępnienia zasobów (wzór wg Załącznika nr 12 SIWZ) - opcjonalnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na zasadach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-23, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Trasa Wykrot
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług przewozu dzieci i uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych w Myszyńcu i w Wykrocie wraz z zapewnieniem właściwej opieki podczas dowozu do szkół i odwozu po zajęciach poprzez nadzór osoby posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe. Usługi transportowe: 1) zapewnią udział uczniów w tych formach działalności dydaktyczno-wychowawczej szkół, które związane są z realizacją przez dzieci i uczniów obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego, odpowiednio; 2) będą świadczone w dni, w które zgodnie z organizacją tygodnia pracy w szkołach realizowane są obowiązkowe zajęcia edukacyjne; 3) będą wykonywane z uwzględnieniem tygodniowych rozkładów zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w szkołach. Łączna długość wszystkich kursów składających się na Trasę Wykrot wynosi 123 km dziennie; 4) dodatkowo należy zapewnić dowóz i odwóz uczniom biorącym udział w zawodach sportowych oraz konkursach. Uczniowie będą zabierani z terenu szkół: PSP Krysiaki, PSP Olszyny, PSP Wydmusy, PSP Zalesie, PSP Myszyniec, PSP Wolkowe, PSP Wykrot. Po zakończonych zawodach i konkursach uczniów należy odwieźć do danej szkoły. Wyjazdy na zawody sportowe i konkursy będą wykonywane również w soboty i niedziele na terenie Gminy Myszyniec oraz poza teren. Wykonawca winien dysponować autobusem z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 30. Przewidywana liczba kilometrów w 2018 roku to 10.217: w tym dowóz uczniów do szkół - 9.717, zawody sportowe i konkursy - 500, z zastrzeżeniem, że niewykorzystane kilometry przeznaczone na zawody sportowe i konkursy z 2018 roku zostaną/ mogą być przesunięte na rok 2019.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Trasa Wolkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług przewozu dzieci i uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych w Krysiakach, w Myszyńcu i w Wolkowych wraz z zapewnieniem właściwej opieki podczas dowozu do szkół i odwozu po zajęciach poprzez nadzór osoby posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe. Usługi transportowe: 1) zapewnią udział uczniów w tych formach działalności dydaktyczno-wychowawczej szkół, które związane są z realizacją przez dzieci i uczniów obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego, odpowiednio; 2) będą świadczone w dni, w które zgodnie z organizacją tygodnia pracy w szkołach realizowane są obowiązkowe zajęcia edukacyjne; 3) będą wykonywane z uwzględnieniem tygodniowych rozkładów zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w szkołach. Łączna długość wszystkich kursów składających się na Trasę Wolkowe wynosi 126 km dziennie; 4) dodatkowo należy zapewnić dowóz i odwóz uczniom biorącym udział w zawodach sportowych oraz konkursach. Uczniowie będą zabierani z terenu szkół: PSP Krysiaki, PSP Olszyny, PSP Wydmusy, PSP Zalesie, PSP Myszyniec, PSP Wolkowe, PSP Wykrot. Po zakończonych zawodach i konkursach uczniów należy odwieźć do danej szkoły. Wyjazdy na zawody sportowe i konkursy będą wykonywane również w soboty i niedziele na terenie Gminy Myszyniec oraz poza teren. Wykonawca winien dysponować autobusem z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 40. Przewidywana liczba kilometrów w 2018 roku to 10.454: w tym dowóz uczniów do szkół - 9.954, zawody sportowe i konkursy - 500, z zastrzeżeniem, że niewykorzystane kilometry przeznaczone na zawody sportowe i konkursy z 2018 roku zostaną/ mogą być przesunięte na rok 2019.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Trasa Myszyniec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług przewozu dzieci i uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych w Myszyńcu i w Wolkowych wraz z zapewnieniem właściwej opieki podczas dowozu do szkół i odwozu po zajęciach poprzez nadzór osoby posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe. Usługi transportowe: 1) zapewnią udział uczniów w tych formach działalności dydaktyczno-wychowawczej szkół, które związane są z realizacją przez dzieci i uczniów obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego, odpowiednio; 2) będą świadczone w dni, w które zgodnie z organizacją tygodnia pracy w szkołach realizowane są obowiązkowe zajęcia edukacyjne; 3) będą wykonywane z uwzględnieniem tygodniowych rozkładów zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w szkołach. Łączna długość wszystkich kursów składających się na Trasę Myszyniec wynosi 97 km dziennie; 4) dodatkowo należy zapewnić dowóz i odwóz uczniom biorącym udział w zawodach sportowych oraz konkursach. Uczniowie będą zabierani z terenu szkół: PSP Krysiaki, PSP Olszyny, PSP Wydmusy, PSP Zalesie, PSP Myszyniec, PSP Wolkowe, PSP Wykrot. Po zakończonych zawodach i konkursach uczniów należy odwieźć do danej szkoły. Wyjazdy na zawody sportowe i konkursy będą wykonywane również w soboty i niedziele na terenie Gminy Myszyniec oraz poza teren. Wykonawca winien dysponować autobusem z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 30. Przewidywana liczba kilometrów w 2018 roku to 8.163: w tym dowóz uczniów do szkół - 7.663, zawody sportowe i konkursy - 500, z zastrzeżeniem, że niewykorzystane kilometry przeznaczone na zawody sportowe i konkursy z 2018 roku zostaną/ mogą być przesunięte na rok 2019.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Trasa Olszyny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług przewozu dzieci i uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych w Olszynach i w Myszyńcu wraz z zapewnieniem właściwej opieki podczas dowozu do szkół i odwozu po zajęciach poprzez nadzór osoby posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe. Usługi transportowe: 1) zapewnią udział uczniów w tych formach działalności dydaktyczno-wychowawczej szkół, które związane są z realizacją przez dzieci i uczniów obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego, odpowiednio; 2) będą świadczone w dni, w które zgodnie z organizacją tygodnia pracy w szkołach realizowane są obowiązkowe zajęcia edukacyjne; 3) będą wykonywane z uwzględnieniem tygodniowych rozkładów zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w szkołach. Łączna długość wszystkich kursów składających się na Trasę Olszyny wynosi 107 km dziennie; 4) dodatkowo należy zapewnić dowóz i odwóz uczniom biorącym udział w zawodach sportowych oraz konkursach. Uczniowie będą zabierani z terenu szkół: PSP Krysiaki, PSP Olszyny, PSP Wydmusy, PSP Zalesie, PSP Myszyniec, PSP Wolkowe, PSP Wykrot. Po zakończonych zawodach i konkursach uczniów należy odwieźć do danej szkoły. Wyjazdy na zawody sportowe i konkursy będą wykonywane również w soboty i niedziele na terenie Gminy Myszyniec oraz poza teren. Wykonawca winien dysponować autobusem z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 30. Przewidywana liczba kilometrów w 2018 roku to 8.953: w tym dowóz uczniów do szkół - 8.453, zawody sportowe i konkursy - 500, z zastrzeżeniem, że niewykorzystane kilometry przeznaczone na zawody sportowe i konkursy z 2018 roku zostaną/ mogą być przesunięte na rok 2019.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Trasa Wydmusy, Zalesie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług przewozu wraz z zakupem biletów szkolnych miesięcznych w ramach utworzonych przez Wykonawcę przewozów regularnych. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług z miejscowości: Zalesie, Wydmusyi Zdunek do Publicznych Szkół Podstawowych w Wydmusach i w Myszyńcu wraz z zapewnieniem właściwej opieki podczas dowozu do szkół i odwozu po zajęciach poprzez nadzór osoby posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe. Usługi transportowe: 1) zapewnią udział uczniów w tych formach działalności dydaktyczno-wychowawczej szkół, które związane są z realizacją przez dzieci i uczniów obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego, odpowiednio; 2) będą świadczone w dni, w które zgodnie z organizacją tygodnia pracy w szkołach realizowane są obowiązkowe zajęcia edukacyjne; 3) będą wykonywane z uwzględnieniem tygodniowych rozkładów zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w szkołach. Przewidywana liczba biletów miesięcznych w 2018 roku wynosi 140 sztuk (35 biletów x 4 miesiące). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczniom właściwą opiekę poprzez nadzór osoby zapewnionej przez Wykonawcę, posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe oraz niezbędne warunki bezpieczeństwa i higieny, a także ponosi odpowiedzialność za koordynację, organizację i ogólny dozór podczas przewozu. Wykonawca winien dysponować autobusem z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Trasa Wykrot
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług przewozu dzieci i uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych w Myszyńcu i w Wykrocie wraz z zapewnieniem właściwej opieki podczas dowozu do szkół i odwozu po zajęciach poprzez nadzór osoby posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe. Usługi transportowe: 1) zapewnią udział uczniów w tych formach działalności dydaktyczno-wychowawczej szkół, które związane są z realizacją przez dzieci i uczniów obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego, odpowiednio; 2) będą świadczone w dni, w które zgodnie z organizacją tygodnia pracy w szkołach realizowane są obowiązkowe zajęcia edukacyjne; 3) będą wykonywane z uwzględnieniem tygodniowych rozkładów zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w szkołach. Łączna długość wszystkich kursów składających się na Trasę Wykrot wynosi 123 km dziennie; 4) dodatkowo należy zapewnić dowóz i odwóz uczniom biorącym udział w zawodach sportowych oraz konkursach. Uczniowie będą zabierani z terenu szkół: PSP Krysiaki, PSP Olszyny, PSP Wydmusy, PSP Zalesie, PSP Myszyniec, PSP Wolkowe, PSP Wykrot. Po zakończonych zawodach i konkursach uczniów należy odwieźć do danej szkoły. Wyjazdy na zawody sportowe i konkursy będą wykonywane również w soboty i niedziele na terenie Gminy Myszyniec oraz poza teren. Wykonawca winien dysponować autobusem z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 30. Przewidywana liczba kilometrów w 2019 roku to 13.538: w tym dowóz uczniów do szkół - 13.038, zawody sportowe i konkursy - 500, z zastrzeżeniem, że niewykorzystane kilometry przeznaczone na zawody sportowe i konkursy z 2018 roku zostaną/ mogą być przesunięte na rok 2019.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Trasa Wolkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług przewozu dzieci i uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych w Krysiakach, w Myszyńcu i w Wolkowych wraz z zapewnieniem właściwej opieki podczas dowozu do szkół i odwozu po zajęciach poprzez nadzór osoby posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe. Usługi transportowe: 1) zapewnią udział uczniów w tych formach działalności dydaktyczno-wychowawczej szkół, które związane są z realizacją przez dzieci i uczniów obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego, odpowiednio; 2) będą świadczone w dni, w które zgodnie z organizacją tygodnia pracy w szkołach realizowane są obowiązkowe zajęcia edukacyjne; 3) będą wykonywane z uwzględnieniem tygodniowych rozkładów zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w szkołach. Łączna długość wszystkich kursów składających się na Trasę Wolkowe wynosi 126 km dziennie; 4) dodatkowo należy zapewnić dowóz i odwóz uczniom biorącym udział w zawodach sportowych oraz konkursach. Uczniowie będą zabierani z terenu szkół: PSP Krysiaki, PSP Olszyny, PSP Wydmusy, PSP Zalesie, PSP Myszyniec, PSP Wolkowe, PSP Wykrot. Po zakończonych zawodach i konkursach uczniów należy odwieźć do danej szkoły. Wyjazdy na zawody sportowe i konkursy będą wykonywane również w soboty i niedziele na terenie Gminy Myszyniec oraz poza teren. Wykonawca winien dysponować autobusem z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 40. Przewidywana liczba kilometrów w 2019 roku to 13.856: w tym dowóz uczniów do szkół - 13.356, zawody sportowe i konkursy - 500, z zastrzeżeniem, że niewykorzystane kilometry przeznaczone na zawody sportowe i konkursy z 2018 roku zostaną/ mogą być przesunięte na rok 2019.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Trasa Myszyniec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług przewozu dzieci i uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych w Myszyńcu i w Wolkowych wraz z zapewnieniem właściwej opieki podczas dowozu do szkół i odwozu po zajęciach poprzez nadzór osoby posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe. Usługi transportowe: 1) zapewnią udział uczniów w tych formach działalności dydaktyczno-wychowawczej szkół, które związane są z realizacją przez dzieci i uczniów obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego, odpowiednio; 2) będą świadczone w dni, w które zgodnie z organizacją tygodnia pracy w szkołach realizowane są obowiązkowe zajęcia edukacyjne; 3) będą wykonywane z uwzględnieniem tygodniowych rozkładów zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w szkołach. Łączna długość wszystkich kursów składających się na Trasę Myszyniec wynosi 97 km dziennie; 4) dodatkowo należy zapewnić dowóz i odwóz uczniom biorącym udział w zawodach sportowych oraz konkursach. Uczniowie będą zabierani z terenu szkół: PSP Krysiaki, PSP Olszyny, PSP Wydmusy, PSP Zalesie, PSP Myszyniec, PSP Wolkowe, PSP Wykrot. Po zakończonych zawodach i konkursach uczniów należy odwieźć do danej szkoły. Wyjazdy na zawody sportowe i konkursy będą wykonywane również w soboty i niedziele na terenie Gminy Myszyniec oraz poza teren. Wykonawca winien dysponować autobusem z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 30. Przewidywana liczba kilometrów w 2019 roku to 10.782: w tym dowóz uczniów do szkół - 10.282, zawody sportowe i konkursy - 500, z zastrzeżeniem, że niewykorzystane kilometry przeznaczone na zawody sportowe i konkursy z 2018 roku zostaną/ mogą być przesunięte na rok 2019.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Trasa Olszyny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług przewozu dzieci i uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych w Olszynach i w Myszyńcu wraz z zapewnieniem właściwej opieki podczas dowozu do szkół i odwozu po zajęciach poprzez nadzór osoby posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe. Usługi transportowe: 1) zapewnią udział uczniów w tych formach działalności dydaktyczno-wychowawczej szkół, które związane są z realizacją przez dzieci i uczniów obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego, odpowiednio; 2) będą świadczone w dni, w które zgodnie z organizacją tygodnia pracy w szkołach realizowane są obowiązkowe zajęcia edukacyjne; 3) będą wykonywane z uwzględnieniem tygodniowych rozkładów zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w szkołach. Łączna długość wszystkich kursów składających się na Trasę Olszyny wynosi 107 km dziennie; 4) dodatkowo należy zapewnić dowóz i odwóz uczniom biorącym udział w zawodach sportowych oraz konkursach. Uczniowie będą zabierani z terenu szkół: PSP Krysiaki, PSP Olszyny, PSP Wydmusy, PSP Zalesie, PSP Myszyniec, PSP Wolkowe, PSP Wykrot. Po zakończonych zawodach i konkursach uczniów należy odwieźć do danej szkoły. Wyjazdy na zawody sportowe i konkursy będą wykonywane również w soboty i niedziele na terenie Gminy Myszyniec oraz poza teren. Wykonawca winien dysponować autobusem z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 30. Przewidywana liczba kilometrów w 2019 roku to 11.842: w tym dowóz uczniów do szkół - 11.342, zawody sportowe i konkursy - 500, z zastrzeżeniem, że niewykorzystane kilometry przeznaczone na zawody sportowe i konkursy z 2018 roku zostaną/ mogą być przesunięte na rok 2019.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Trasa Wydmusy, Zalesie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług przewozu wraz z zakupem biletów szkolnych miesięcznych w ramach utworzonych przez Wykonawcę przewozów regularnych. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług z miejscowości: Zalesie, Wydmusy i Zdunek do Publicznych Szkół Podstawowych w Wydmusach i w Myszyńcu wraz z zapewnieniem właściwej opieki podczas dowozu do szkół i odwozu po zajęciach poprzez nadzór osoby posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe. Usługi transportowe: 1) zapewnią udział uczniów w tych formach działalności dydaktyczno-wychowawczej szkół, które związane są z realizacją przez dzieci i uczniów obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązku szkolnego, odpowiednio; 2) będą świadczone w dni, w które zgodnie z organizacją tygodnia pracy w szkołach realizowane są obowiązkowe zajęcia edukacyjne; 3) będą wykonywane z uwzględnieniem tygodniowych rozkładów zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w szkołach. Przewidywana liczba biletów miesięcznych w 2019 roku wynosi 210 sztuk (35 biletów x 6 miesięcy). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczniom właściwą opiekę poprzez nadzór osoby zapewnionej przez Wykonawcę, posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe oraz niezbędne warunki bezpieczeństwa i higieny, a także ponosi odpowiedzialność za koordynację, organizację i ogólny dozór podczas przewozu. Wykonawca winien dysponować autobusem z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.