Ogłoszenie nr 587219-N-2018 z dnia 2018-07-12 r.
Gmina Myszyniec: Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2018/2019 - Gmina Myszyniec
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Myszyniec, krajowy numer identyfikacyjny
54660900000, ul.
Plac Wolności
60
,
07430
Myszyniec, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
297 721 141, e-mail
urzad@myszyniec.nowoczesnagmina.pl, faks
297 721 141.
Adres strony internetowej (URL): myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pomocą operatora pocztowego / kuriera
Adres:
Urząd Miejski, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, pokój nr 7
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2018/2019 - Gmina Myszyniec
Numer referencyjny:
GAPO.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie usługi przewozu uczniów do/ z Publicznych Szkół Podstawowych w: Myszyńcu, Wolkowych, Wykrocie, Krysiakach, Olszynach i Wydmusach - na terenie Gminy Myszyniec wykonywana w dniach, w których w ww. szkołach realizowane są zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w okresie od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. Zamówienie składa się z 10 części, w tym: ? w okresie od 03 września 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. - część 1 (10.217 km), część 2 (10.454 km), część 3 (8.163 km), część 4 (8.953 km) i w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r. - część 6 (13.538 km), część 7 (13.856 km), część 8 (10.782 km) i część 9 (11.842 km) to świadczenie usług przewozu uczniów do/ ze szkół podstawowych z włączonymi klasami gimnazjum, prowadzonych przez Gminę Myszyniec oraz na zawody sportowe i konkursy; ? w okresie od 03 września 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. - część 5 i w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r. - część 10 to świadczenie usług przewozu wraz z zakupem biletów szkolnych miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych z włączonymi klasami gimnazjum, prowadzonych przez Gminę Myszyniec w ramach utworzonych przez Wykonawcę przewozów regularnych, w cenach ustalonych w niniejszym postępowaniu. Zakup biletów obejmuje dowożenie w granicach administracyjnych Gminy Myszyniec. Liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi około 35. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą być zmienione w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega, że obniżenie liczby uczniów objętych dowożeniem o 5 osób, nie skutkuje roszczeniem Wykonawcy o rekompensatę, nie powoduje to również zmiany Umowy. Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu. Zakup biletów miesięcznych dokonywany będzie w oparciu o art. 5a ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 295 ze zm.), na przewóz uczniów do placówek oświatowych. We wszystkich częściach zamówienia, tj. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom i młodzieży: właściwą opiekę poprzez nadzór osoby zapewnionej przez Wykonawcę, posiadającej wykształcenie co najmniej podstawowe oraz niezbędne warunki bezpieczeństwa i higieny, a także ponosi odpowiedzialność za koordynację, organizację i ogólny dozór podczas przewozu. Każdy z usługodawców może zapoznać się z poszczególnymi trasami zamieszczonymi w załącznikach od 1 do 5 niniejszej specyfikacji dla skalkulowania kosztów poszczególnych tras. Świadczenie usługi przewozu uczniów z placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Myszyniec, na zawody sportowe i konkursy w miejsca rozgrywek zawodów sportowych i konkursów, znajdujące się poza terenem Gminy Myszyniec, odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem zawodów sportowych i konkursów. Dowozy na zawody sportowe i konkursy najczęściej odbywają się w dniach wolnych od zajęć szkolnych. Opiekę nad uczniami podczas dowozów na zawody sportowe i konkursy sprawują nauczyciele szkół. Przewozy odbywać się będą według projektu dowozu uczniów stanowiącego załącznik nr 1, 2, 3, 4 i 5 do niniejszej SIWZ. Trasy dowozu, czas przyjazdu i odjazdu autobusów oraz przybliżoną ilość biletów miesięcznych w przypadku Trasy nr 5 określa załącznik nr 5, według którego realizowane będzie zamówienie. Dane zawarte w załączniku mogą ulec zmianom w związku z rozpoczęciem roku szkolnego i zmianą ilości uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Myszyńcu i Wydmusach, dowożonych z poszczególnych miejscowości. Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów na zajęcia edukacyjne, godzin przyjazdu, odjazdu autobusów zostaną dokonane po rozpoczęciu roku szkolnego wspólnie z Dyrektorami szkół i Wykonawcą. Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów na zawody sportowe oraz konkursy, godzin przyjazdu, odjazdu autobusów będą dokonywane każdorazowo przez Gminną Administrację Placówek Oświatowych w Myszyńcu nie później niż 3 dni przed planowanym wyjazdem. Kierowca musi wykazywać się odpornością psychiczną na często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny, aby nie powodować u dzieci choroby lokomocyjnej. Opiekunem dowożonych dzieci może być jedynie osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia kwalifikacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ukończony kurs "Opiekun dzieci dowożonych do szkół" oraz aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia. Opiekun musi wykazywać się odpornością psychiczną na często głośne zachowanie dzieci, być odpowiedzialny, radzić sobie z opieką nad dziećmi podczas dowozów, a także zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania do/ z autobusu. Pojazdy przeznaczone do wykonywania usługi muszą być zarejestrowane, ubezpieczone, sprawne technicznie (posiadające sprawne ogrzewanie), właściwie oznakowane, w tym posiadające drzwi zdalnie sterowane z miejsca kierowcy (wymogu nie stosuje się do drzwi tylnych), posiadające możliwość zablokowania ich otwarcia od wewnątrz z miejsca kierowcy, posiadające wewnątrz pojazdu stałe miejsce z przodu i z tyłu przeznaczone na umieszczenie tablicy "AUTOBUS SZKOLNY", stałe miejsce z przodu i z tyłu po lewej stronie pojazdu na umieszczenie tablicy ze znakiem "STOP", stałe miejsce z przodu i z tyłu po lewej stronie pojazdu przeznaczone na umieszczenie kwadratowej tablicy barwy żółtej z symbolem dzieci - barwy czarnej określonej w przepisach. W trakcie wykonywania usługi Wykonawca będzie stosował przepisy "Regulaminu dowozu i odwozu uczniów do szkół, przedszkoli i oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Myszyniec oraz sprawowania opieki w czasie przewozu" stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, ilość części zamówienia: 10. Przebieg tras składających się na poszczególne części zamówienia przedstawione są w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na jedną, wybraną przez siebie część zamówienia, jak i na więcej części, jeżeli spełnia odpowiednio warunki wymienione w części V niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część/części zamówienia (np. trasy, kursy), której/których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca będzie odpowiadał za działania i / lub zaniechania podwykonawców, jak za działania i / lub zaniechania własne. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych): Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następujące czynności: - kierowanie autobusami powinny być zatrudnione po stronie Wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia, jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-03 lub zakończenia: 2019-06-21
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zdolność techniczna: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym w pełni sprawnym autobusem do przewozu osób, posiadającym aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie OC i NNW, na każdą z części:
* część nr 1 - Trasa nr 1 Wykrot - autobus z co najmniej 30 miejscami siedzącymi,
* część nr 2 - Trasa nr 2 Wolkowe - autobus z co najmniej 40 miejscami siedzącymi,
* część nr 3 - Trasa nr 3 Myszyniec - autobus z co najmniej 30 miejscami siedzącymi,
* część nr 4 - Trasa nr 4 Olszyny - autobus z co najmniej 30 miejscami siedzącymi,
* część nr 5 - Trasa nr 5 Wydmusy, Zalesie - autobus z co najmniej 19 miejscami siedzącymi;
* część nr 6 - Trasa nr 1 Wykrot - autobus z co najmniej 30 miejscami siedzącymi,
* część nr 7 - Trasa nr 2 Wolkowe - autobus z co najmniej 40 miejscami siedzącymi,
* część nr 8 - Trasa nr 3 Myszyniec - autobus z co najmniej 30 miejscami siedzącymi,
* część nr 9 - Trasa nr 4 Olszyny - autobus z co najmniej 30 miejscami siedzącymi,
* część nr 10 - Trasa nr 5 Wydmusy, Zalesie - autobus z co najmniej 19 miejscami siedzącymi;
przy czym, warunek ten musi być spełniony w stosunku do każdej części niniejszego postępowania odrębnie, w sytuacji gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część.
Zdolność zawodowa: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t. j.:
* co najmniej jednym kierowcą na każdą z tras, posiadającym aktualne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia,
* co najmniej jedną osobą do opieki nad dziećmi podczas dowozu uczniów do szkół, posiadającą wykształcenie co najmniej podstawowe, ukończony kurs "Opiekun dzieci dowożonych do szkół" oraz aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia (dot. wszystkich części zamówienia);
przy czym, warunek ten musi być spełniony w stosunku do każdej części niniejszego postępowania odrębnie, w sytuacji gdy Wykonawca składa ofertę na więcej, niż jedną część.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Posiadanie licencji zezwalającej na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wykaz pojazdów przeznaczonych do wykonywania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (wzór wg Załącznika nr 11 do SIWZ) oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (wzór wg Załącznika nr 10 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy (wzór wg Załącznika nr 6 do SIWZ). Zobowiązanie do udostępnienia zasobów (wzór wg Załącznika nr 12 SIWZ) - opcjonalnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na zasadach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-23, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Trasa Wykrot |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Trasa Wolkowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Trasa Myszyniec |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Trasa Olszyny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Trasa Wydmusy, Zalesie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Trasa Wykrot |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Trasa Wolkowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Trasa Myszyniec |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Trasa Olszyny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Trasa Wydmusy, Zalesie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI MYSZYNIEC
- Wykonanie dwóch studni głębinowych o wydajności 30m3/h każda, dwóch zbiorników naziemnych do magazynowania wody wraz z rurociągami oraz rozbiórkę istniejącego ujęcia wody.
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
więcej: przetargi MYSZYNIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.