eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nag³owice › Sukcesywne dostawy ecogroszku dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i M³odzie¿y w Nag³owicach na 2020 rok

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-09-17



Og³oszenie nr 586492-N-2020 z dnia 2020-09-17 r.

Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i M³odzie¿y im. Ireny Mro¿ewskiej: Sukcesywne dostawy ecogroszku dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i M³odzie¿y w Nag³owicach na 2020 rok
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i M³odzie¿y im. Ireny Mro¿ewskiej, krajowy numer identyfikacyjny 26041118000000, ul. ul. Kacpra Walewskiego  6 , 28-362  Nag³owice, woj. ¶wiêtokrzyskie, pañstwo Polska, tel. 41 38 145 84, e-mail dom_naglowice@wp.pl, faks 41 38 145 84.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatjedrzejow.pl ¶cie¿ka dostêpu: Jednostki organizacyjne powiatu -Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i M³odzie¿y -Zamówienia publiczne- Dostawy
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.powiatjedrzejow.pl ¶cie¿ka dostêpu: Jednostki organizacyjne powiatu -Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i M³odzie¿y -Zamówienia publiczne- Dostawy


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.powiatjedrzejow.pl ¶cie¿ka dostêpu: Jednostki organizacyjne powiatu -Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i M³odzie¿y -Zamówienia publiczne- Dostawy


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiajacy wymaga aby oferta zosta³a z³o¿ona w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca lub kuriera
Adres:
Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i M³odzie¿y ul. Kacpra Walewskiego 6, 28-362 Nag³owice, sekretariat - pokój nr 1, parter.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywne dostawy ecogroszku dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i M³odzie¿y w Nag³owicach na 2020 rok
Numer referencyjny: CAP-ZP.341.1.2020.PN
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres dostawy obejmuje: ecogroszek - gat. I kaloryczno¶æ nie mniejsza ni¿ 26 000 kj/kg, zawarto¶æ siarki nie przekraczaj±ca 0,6%, zawarto¶æ popio³u nie przekraczaj±ca 6%, uziarnienie 5-31,5 mm (- zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Energii poz. 1890 z dnia 27 wrze¶nia 2018r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw sta³ych tabela Nr 4) - w ilo¶ci przewidywanej: min. 30 ton - max. 60 ton, Uwaga. Dostawa obejmuje dowóz sukcesywnie zamawianego towaru oraz jego roz³adunek do miejsca sk³adowania opa³u tj. kot³ownia CAPdDiM. Koszty dostawy i roz³adunku winny byæ wliczone w cenê. Sugerowane dostawy samochodem ciê¿arowym samowy³adowuj±cym o ³adowno¶ci nie przekraczaj±cej 10-15 ton ze wzglêdu na ograniczenia dojazdowe. Zamawiaj±cy zaleca przed sporz±dzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej mo¿liwo¶ci dojazdowych do obiektu oraz sposobu roz³adunku.

II.5) G³ówny kod CPV: 09.11.10.00 - Wêgiel i paliwa na bazie wêgla
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ wystarczaj±cym jest z³o¿enie wraz z ofert± o¶wiadczenia wg za³±cznika nr 4 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ wystarczaj±cym jest z³o¿enie wraz z ofert± o¶wiadczenia wg za³±cznika nr 4 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e wykona³ a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje nale¿ycie, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedn±) dostawê polegaj±c± na dostawie ecogroszku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000,00 z³ brutto (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych brutto) w ramach jednej umowy. Przez jedn± dostawê nale¿y rozumieæ ³±czn± warto¶æ wszystkich dostaw realizowanych w ramach jednej umowy. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców w ca³o¶ci. W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na walutê polsk± na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, dla danej waluty, z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostêpnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 oraz art. 24 ust 5 pkt 1, w tym zakresie Wykonawca wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie wg za³±cznika nr 3 do SIWZ w zakresie braku przes³anek do wykluczenia z postêpowania. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia z postêpowania, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352). W przypadku wskazania w sk³adanym o¶wiadczeniu przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy Pzp, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: 1) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej -Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie wystarczaj±cym jest z³o¿enie wraz z ofert± o¶wiadczenia wg za³±cznika nr 4 do SIWZ 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie wystarczaj±cym jest z³o¿enie wraz z ofert± o¶wiadczenia wg za³±cznika nr 4 do SIWZ 3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - minimalny poziom zdolno¶ci: gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje nale¿ycie, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedn±) dostawê polegaj±c± na dostawie ecogroszku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000,00 z³ brutto (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych brutto) w ramach jednej umowy. Przez jedn± dostawê nale¿y rozumieæ ³±czn± warto¶æ wszystkich dostaw realizowanych w ramach jednej umowy. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców w ca³o¶ci. oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. Wykaz nale¿y z³o¿yæ w oryginale natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego, które nale¿y do³±czyæ do oferty: 1) Ofertê cenow± (za³±cznik nr 1) wraz ze szczegó³owym formularzem cenowym (za³±cznik nr 2), w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz oferty cenowej wraz ze szczegó³owym formularzem cenowym. Formularz oferty cenowej i szczegó³owy formularz cenowy nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 2) O¶wiadczenie dotycz±ce podstaw wykluczenia z postêpowania - za³±cznik nr 3 do SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 3)O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 4 do SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 4)Zobowi±zanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacjach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy Pzp (je¿eli dotyczy) - za³±cznik nr 6 do SIWZ. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 5)Pe³nomocnictwo zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upowa¿nionych do reprezentowania Wykonawcy w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów (dotyczy sytuacji okre¶lonych w SIWZ, pkt. XIII pkt. 3 ppkt. 1 lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej pkt. IX pkt. 23 ppkt. 2). 6)Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy w szczególno¶ci: - odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzaj±cy uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystêpuj±cego do postêpowania, je¶li z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika, wymagana forma - orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em. Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w formularzu oferty cenowej (za³±cznik nr 1 do SIWZ), wskaza³ czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podanie firm podwykonawców. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wed³ug za³±cznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu udzielenie zamówienia. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c (wraz z ofert±) zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - za³±cznik nr 6 do SIWZ. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 oraz 24 ust. 5 pkt 1. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w SIWZ, pkt VIII.3, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: 1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, o których mowa w SIWZ, pkt VIII.1.2) lit. c). Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w formularzu oferty cenowej (za³±cznik nr 1 do SIWZ), wskaza³ czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podanie firm podwykonawców. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia, Wykonawca obowi±zany jest zast±piæ tego podwykonawcê lub zrezygnowaæ z powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy. Przepisy SIWZ, pkt VIII. 9 stosuje siê wobec dalszych podwykonawców. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. Warunki udzia³u w postêpowaniu maj± na celu zweryfikowanie zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania udzielanego zamówienia. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków okre¶lonych w SIWZ wg formu³y "spe³nia - nie spe³nia", na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lonych w SIWZ. Niespe³nienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postêpowania. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia (SIWZ pkt IX.3.1 lit. a) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie natomiast o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (SIWZ pkt IX.3.1.lit. b) sk³ada pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacjê o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w SIWZ pkt IX.3.1). Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w SIWZ pkt IX.3.1) litera a). Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w SIWZ, pkt IX.4.1) litera a). Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w SIWZ, pkt IX.4.1) litera a), dotycz±cych podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy Pzp. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ, pkt IX.4.1) litera a) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 (sze¶æ) miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w SIWZ, pkt IX.4.5), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia przepisu SIWZ, pkt IX.4.5) stosuje siê. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp, mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e podjête przez niego ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody, wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s± odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom lub przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owemu postêpowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje siê, je¿eli wobec Wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du zakaz ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku okres obowi±zywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, je¿eli Zamawiaj±cy, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu Wykonawcy, uzna za wystarczaj±ce dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Ustawy Pzp. Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia z postêpowania, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352). W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy Pzp, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. W przypadku, o którym mowa w SIWZ, pkt IX.9, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów. O¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. dotycz±ce Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy Pzp oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa w SIWZ, pkt IX.12, sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., innych ni¿ o¶wiadczenia, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci, co do jej prawdziwo¶ci. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielania wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ wymaganych pe³nomocnictw albo z³o¿y³ wadliwe pe³nomocnictwa, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Zamawiaj±cy wzywa tak¿e, w wyznaczonym przez siebie terminie, do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Podczas redagowania umowy, Wykonawca nie mo¿e w niej umie¶ciæ ¿adnych zapisów, które by³yby niekorzystne dla Zamawiaj±cego oraz zapisów nie ujêtych postanowieniami SIWZ. Zamawiaj±cy wymaga uwzglêdnienia w tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego postanowieñ zawartych w za³±czniku nr 8 do SIWZ. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ na podstawie art.144 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiaj±cego, obejmuj±cych w szczególno¶ci wszystkie roszczenia odszkodowawcze Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego, w przypadku: zmian danych adresowych Zamawiaj±cego lub Wykonawcy w szczególno¶ci zmiana numeru rachunku bankowego, NIP, REGON. W razie zaniedbania przez Wykonawcê obowi±zku z³o¿enia informacji o zmianie siedziby, dorêczenie wszelkiej korespondencji pod znanym Zamawiaj±cemu adresem, ma skutek prawny, wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie sporz±dzenia oferty, a które s± niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia, np. zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego, wyst±pienia si³y wy¿szej, w szczególno¶ci: katastrofy, awarie, akty wandalizmu. Si³a wy¿sza stanowi zdarzenie nag³e, nieprzewidziane i niezale¿ne od woli Stron, lub te¿ takie, którego skutki s± niemo¿liwe do zapobie¿enia, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci, na sta³e lub na pewien czas, któremu nie mo¿na zapobiec ani przeciwdzia³aæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci. W przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej Strona dotkniêta jej dzia³aniem niezw³ocznie poinformuje pisemnie drug± stronê o jej zaistnieniu oraz, o ile bêdzie to mo¿liwe, przedstawi niebudz±ce w±tpliwo¶ci dokumenty potwierdzaj±ce jej wyst±pienie. Obie Strony niezw³ocznie od dnia otrzymania powy¿szej informacji uzgodni± tryb dalszego postêpowania. Strony nie ponosz± odpowiedzialno¶ci za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie przedmiotu umowy bêd±ce bezpo¶rednio nastêpstwem okoliczno¶ci, które stanowi± skutek dzia³ania si³y wy¿szej. Wyst±pienia wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia w terminie umownym. W przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie sk³adania ofert Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia umowy o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu. Termin realizacji przedmiotu umowy mo¿e ulec skróceniu lub przed³u¿eniu jedynie o czas trwania powy¿szych okoliczno¶ci. Wszystkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci z wy³±czeniem okoliczno¶ci okre¶lonych we wzorze umowy. Zamawiaj±cy zaznacza, ¿e jednostkowe ceny umowne, okre¶lone w ofercie, nie ulegn± zmianie przez okres obowi±zywania umowy, jedynie w przypadku: - ustawowej zmiany podatku od towarów i us³ug (Vat). Wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy podlegaæ bêdzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotê podatku Vat wynikaj±cej ze stawki tego podatku obowi±zuj±cej w chwili powstania obowi±zku podatkowego bez konieczno¶ci zawarcia aneksu do umowy, - zmiany okoliczno¶ci powoduj±cych obowi±zek p³acenia podatku akcyzowego. Wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy podlegaæ bêdzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotê tego podatku bez konieczno¶ci zawarcia aneksu do umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia (zgodnie z zastosowanym prawem opcji art. 34 ust. 5 PZP) w przypadku wyst±pienia warunków atmosferycznych powoduj±cych mniejsze zapotrzebowanie na opa³, w takim przypadku Wykonawca dostarczy mniejsz± ilo¶æ opa³u i nie bêdzie ro¶ci³ sobie z tego tytu³u ¿±dañ finansowych od Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i M³odzie¿y z siedzib± - ul. Kacpra Walewskiego 6, 28-362 Nag³owice tel 41 38 145 84 w imieniu którego dzia³a Dyrektor - Jaros³aw Stankiewicz. b) inspektorem ochrony danych osobowych w CAPdDiM w Nag³owicach jest Pan Rados³aw Adamiec, e-mail: r.ad@gazeta.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "Sukcesywne dostawy ecogroszku dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i M³odzie¿y w Nag³owicach na 2020 rok prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO art. 77. nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. **Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.