Ogłoszenie z dnia 2005-11-03
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: wykonanie i dystrubucja formularzy i broszur informacyjnych związanych z rozliczeniem rocznym podatników podatku dochodowego za 2005 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Finansów, do kontaktów: Katarzyna Zielińska - procedura zamówienia; Anita Maksymiuk, Ewa Kantor-Pielak - przedmiot zamówienia, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, tel. 022 6943424, 6943960, fax 022 6943331, 6944552, e-mail: Anita.Maksymiuk@mofnet.gov.pl, Ewa.Kantor-Pielak@mofnet.gov.pl, Katarzyna.Zielinska@mofnet.gov.pl, www.mf.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.82.20.00 - Formularze urzędowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.82.20.00 - Formularze urzędowe Oryginalny kod CPV: 22.15.00.00 - Broszury Kod CPV wg słownika 2008: 22.15.00.00 - Broszury Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dystrubucja formularzy i broszur informacyjnych związanych z rozliczeniem rocznym podatników podatku dochodowego za 2005 r. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (z własnych materiałów wykonawcy) i dystrubucja wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do wskazanego przez odbiorców magazynu (34 odbiorców) 25 rodzajów formularzy, zabezpieczających potrzeby urzędów skarbowych, związanych z rozliczeniem rocznym podatników podatku dochodowego za 2005 r. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 6 000 000 zł
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: - MF/R/B/05/78/PB Samindruk sp. z o.o., do kontaktów: Agnieszka Kowarska-Bersz, ul. gen. Sikorskiego 37, 87-300 Brodnica, tel. 056 4930511, fax 056 4984533, e-mail: biuro.bzowa@samindruk.pl, www.samindruk.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 3 069 088,70 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MF/R/B/05/78/PB. 3) Data udzielenia zamówienia: 30.09.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 6 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 77 - 74435 z dnia 20.04.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 03.10.2005
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ I
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Postomino oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sławnie wraz ze sprawowaniem opieki realizowany na podstawie biletów miesięcznych
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy II
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2024/2025
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
więcej: Broszury »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.