Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Toruń: Dostawa sukcesywna tuszy, tonerów, taśm do drukarek i faxów do jednostek
Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
Numer ogłoszenia: 58255 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Szosa Okrężna 56, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114573, 6114582, fax 056 6114913; 6114686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sukcesywna tuszy, tonerów, taśm do drukarek i faxów do jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: tusze, tonery, taśmy do drukarek i faxów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 20000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej objętej zakresem zamówienia - oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie wymaganego dokumentu wskazanego w Części III pkt 1 lit. a. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie wymaganych dokumentów wskazanych w Części III pkt 2 lit. a i b oraz oświadczenia Wykonawcy. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wskazanego w Części III pkt 3 oraz oświadczenia Wykonawcy. 4.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 cyt. ustawy - oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wskazanego w Części III pkt 1 lit. b. oraz oświadczenia Wykonawcy. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty w systemie - spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne, uznane zostaną zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 3.Wykaz 3 dostaw wykonanych z należyta starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( wykazane dostawy muszą stanowić co najmniej 70% wartości oferty każda) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; 4.Dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 5.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Oświadczenie: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia warunki z art. 22 ust 1 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umk.pl/oferty/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dział Zaopatrzenia i Transportu , ul. Szosa Okrężna 56 pok. nr 4, 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dział Zaopatrzenia i Transportu , ul. Szosa Okrężna 56 pok. nr 4, 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont łazienek uczniowskich w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. S.B. Lindego w Toruniu 6 łazienek - 3 łazienki damskie i 3 męskie.
- Remont pomieszczeń w budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Jacewskiej 73 w Inowrocławiu
- Dostawa separatora komórkowego z oprogramowaniem
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Badanie ewaluacyjne oszacowanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy 6 m po opuszczeniu programu w ramach RPO WK-P 2014-2020
- Wykonanie prac, związanych z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych budynków K-PSOS-W Nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabosłyszącej i Niesłyszącej im. Gen. Stanisława Maczka w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.