eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › BUDOWA MIESZKAŃ SOCJALNYCH NA TERENI E MI ASTA MYSZKOWA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-04

Ogłoszenie nr 58220 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Myszków: BUDOWA MIESZKAŃ SOCJALNYCH NA TERENI E MI ASTA MYSZKOWA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22704


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 26487, 30928


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, krajowy numer identyfikacyjny 151398497, ul. Kościuszki  26, 42-300  Myszków, państwo Polska, woj. śląskie, tel. (34)3132682, faks (34)3135029, e-mail zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA MIESZKAŃ SOCJALNYCH NA TERENI E MI ASTA MYSZKOWA

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Budowa mieszkań socjalnych na terenie miasta Myszkowa, polegającego na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego (socjalnego) z instalacjami wewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu obejmującym: drogę dojazdową, miejsca postojowe, dojścia, miejsce gromadzenia odpadów stałych, wewnętrzną linię zasilającą, instalację oświetlenia zewnętrznego oraz przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie terenu pod inwestycję: a) uporządkowanie terenu, b) rozbiórka istniejących fundamentów kolidujących z projektowanym budynkiem, c) likwidacja trzech nieczynnych zbiorników na nieczystości ciekłe, d) wycinka drzew, e) niwelacja terenu wraz z rozbiórką istniejących nawierzchni utwardzonych; 2) budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi - budynek mieszkalny wielorodzinny (socjalny), niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny, na rzucie w kształcie litery "L", o ogólnych gabarytach 30,56x25,82 m, 3) budowę drogi dojazdowej wraz z miejscami postojowymi, 4) utwardzenie terenu pod miejsce gromadzenia odpadów stałych wraz z budową wiaty śmietnikowej, 5) utwardzenie terenu pod dojścia do budynku, 6) budowę wewnętrznej linii zasilającej obiekt (wlz), 7) budowę oświetlenia zewnętrznego, 8) budowę przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej, 9) remont nawierzchni istniejącego zjazdu z drogi gminnej, 10) urządzenie ternu przyległego wraz z elementami małej architektury. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ o tej samej nazwie. 4. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie zgodnie: 1) ze złożona ofertą; 2) z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ; 3) z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; 4) z uwarunkowaniami zawartymi w decyzji pozwolenie na budowę, która zostanie zamieszczona wraz ze SIWZ w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zakładce PRZETARGI/Ogłoszenia o przetargach. 5. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 6. Kody CPV: 1) Główny przedmiot: 45211200-1 Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia; 2) Dodatkowe przedmioty: 45211340-4 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45113000-2 Roboty na placu budowy, 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych, 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, 45112700-2 Roboty końcowe, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 7. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oraz systemy odniesienia norm, europejskich ocen technicznych , aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) techniczno-użytkowych gorszych od podanych przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 10. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące pod kierownictwem kierownika budowy roboty budowlane, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666) . 11. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert częściowych; 2) składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45211200-1
Dodatkowe kody CPV: 45211340-4, 45100000-8, 45113000-2, 45112210-0, 45200000-9, 45111300-1, 45111220-6, 45111200-0, 45400000-1, 45261100-5, 45261210-9, 45112700-2, 45111291-4, 45231000-5, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1733364.77
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane STEBUD Stefan Pustelnik,  biuro@stebud.pl,  Lusławice 70,  42-253,  Janów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1781786.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1630772.68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1944043.94
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.