To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 58188 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa wejścia głównego do budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Dzierżoniowie wraz
z realizacją podjazdu dla osób niepełnosprawnych".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 12642-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 16350-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, krajowy numer identyfikacyjny
890717830, ul.
Rynek
1,
58-200
Dzierżoniów, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+48746450800, faks
+48746450801, e-mail
josak@um.dzierzoniow.pl,
przetargi@um.dzierzoniow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.dzierzoniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa wejścia głównego do budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Dzierżoniowie wraz z realizacją podjazdu dla osób niepełnosprawnych".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZIP.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa wejścia głównego do budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Dzierżoniowie wraz z realizacją podjazdu dla osób niepełnosprawnych". Przebudowa wejścia głównego, o którym mowa powyżej będzie dofinansowana w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze B likwidacji barier architektonicznych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące w szczególności: 1) wykonanie robót rozbiórkowych, w tym muru, części schodów i płyty stropowej (spocznika), i ścian konstrukcyjnych żelbetowych pod płytą stropową. Rozebrane poręcze ze stali nierdzewnej należy przekazać Szkole, 2) wykonanie robót ziemnych, fundamentów i ścian fundamentowych, 3) wykonanie płyty żelbetowej podjazdu, 4) dostawę i montaż balustrady wraz z jej wypełnieniem ze stali nierdzewnej, 5) wykonanie i montaż okładziny pochylni z granitu płomieniowanego, 6) przebudowa dojazdu i dojścia o nawierzchni z kostki betonowej. Roboty rozbiórkowe wykonywane od dnia przekazania placu budowy do 15.06.2017r., z uwagi na trwające zajęcia szkolne, należy wykonywać po godz. 1400. Użytkownik udostępni Wykonawcy przez cały okres realizacji zadania teren budowy do godz. 1900. W terminie do 23.06.2017r. roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie. 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt budowlany przebudowy wejścia głównego do Szkoły. Projektant: Autorska Pracownia Architektoniczna, Rafał Maciejewski, Pieszyce, b) projekt wykonawczy przebudowy wejścia głównego do Szkoły. Projektant: Autorska Pracownia Architektoniczna, Rafał Maciejewski, Pieszyce, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z realizacją podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony wejścia głównego do Szkoły Podstawowej nr 9 w Dzierżoniowie. Projektant: Autorska Pracownia Architektoniczna, Rafał Maciejewski, Pieszyce. 4. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. 3.2., zobowiązuje się do wypełnienia następujących obowiązków i poniesienia z tego tytułu kosztów : 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) stabilnego odgrodzenia terenu budowy od wejścia do szkoły, 3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 5) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 6) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość 12 km, i udokumentowania wywozu i złożenia na składowisku odpadów, 7) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na płycie CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ w formacie TIF), 8) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia, 10) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 7 dni od daty przekazania placu budowy, 11) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 12) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy, 13) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informacyjnie podaje się, że Urząd wdrożył normę m.in. środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004. 5. W przypadku, gdy w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza przy wykonywaniu robót budowlanych wykorzystanie technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że ich parametry techniczne i funkcjonalne będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Oferowane materiały i urządzenia równoważne muszą zagwarantować realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projektach budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany i ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu robót murarskich, żelbetowych przy realizacji zamówienia jeżeli te czynności polegają na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. 6.1.Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot umowy, o którym mowa w pkt. 3.6. będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014. Poz. 1502 z późn. zm.). 6.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.6. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.6. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6.4. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne określone w § 11 ust.1 lit. h projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 7. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych - roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45262300-4,
45262310-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT127469.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 101045.62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.