eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › usługa szkolenia p.n.Pracownik administracyjno - biurowy z elementami wizażu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Ełk: usługa szkolenia p.n.: Pracownik administracyjno - biurowy z elementami wizażu
Numer ogłoszenia: 58107 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59410 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku, ul. Suwalska 38, Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6290200, faks 087 6290204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkolenia p.n.: Pracownik administracyjno - biurowy z elementami wizażu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia p.n.: Pracownik administracyjno - biurowy z elementami wizażu dla 30 osób bezrobotnych. Planowane jest przeprowadzenie 2 edycji kursowych. Maksymalna liczba uczestników w 1 edycji kursowej : do 15 osób. Termin i warunki realizacji szkoleń : Rozpoczęcie szkolenia: 1.edycja nie później niż od 30.04.2009 r. 2.edycja nie później niż od 31.08.2009 r. Miejsce realizacji szkolenia: Ełk Szkolenie odbywa się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę , licząca średnio 15 minut, gdyż długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny). Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie poniedziałek - piątek, w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą odbywać się również w soboty. Liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Zajęcia szkoleniowe odbywają się w godzinach od 8 do 16, w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą trwać do godziny 18. Liczba godzin szkoleniowych: 120 godzin zegarowych dla każdej edycji. Wykonawca powinien zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia. Zapewnienie przerw kawowych dla uczestników szkolenia (ciasto, kawa, herbata, owoce) Konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem następujących certyfikatów : 1. Z zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych(Dz. U. Nr 31 poz. 216). 2. Zaświadczenie ukończenia kursu z logo EFS.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 21050 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Twoja szansa-Twój sukces współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego ramach poddziałania 6.1.3 Projekt jest realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Ełku w ramach umowy podpisanej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Olsztynie.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polska Giełda Pracy Sp. z o.o., ul. Poznańska 29, 20-731 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21050
  • Oferta z najniższą ceną: 21050 oferta z najwyższą ceną: 29493
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.