eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Materiały konferencyjne, seminaryjne, wydruk materiałów promocyjnych dla uczestników konferencji projektów Zawodowiec - Przyszłościowiec. Strategia modernizacji kształcenia zawodowego w Rybniku oraz Dodajcie nam skrzydeł.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-17

Rybnik: Materiały konferencyjne, seminaryjne, wydruk materiałów promocyjnych dla uczestników konferencji projektów Zawodowiec - Przyszłościowiec. Strategia modernizacji kształcenia zawodowego w Rybniku oraz Dodajcie nam skrzydeł.
Numer ogłoszenia: 58095 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17213 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały konferencyjne, seminaryjne, wydruk materiałów promocyjnych dla uczestników konferencji projektów Zawodowiec - Przyszłościowiec. Strategia modernizacji kształcenia zawodowego w Rybniku oraz Dodajcie nam skrzydeł..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk i publikacja materiałów konferencyjnych, seminaryjnych, promocyjnych w ramach projektów: Zawodowiec-Przyszłościowiec. Strategia modernizacji kształcenia zawodowego w Rybniku oraz Dodajcie nam skrzydeł 1. Teczka ofertowa: rozmiar A4 rozkładana, opcjonalnie z grzbietem 4mm lub bez grzbietu, ze skrzydłem zaginanym do środka, miejsce na wizytówkę, druk dwustronny kolorowy, drukowane na kartonie kredowanym, biały środek, papier karton usztywniany 280g. W opcji uszlachetnianie lakierem UV lub folią błyszczącą bądź matową - 400 sztuk 2. Notes; rozmiar A5, B5 z nadrukiem, kolorowa okładka, środek z nadrukowanym tłem, perforowane kartki na brzegu z możliwością odrywania - opcjonalnie A5/B5 400 sztuk 3. Listownik: format A4, papier offsetowy 90g - 130 sztuk 4. Długopis automatyczny: metalowy lub plastikowy z metalową końcówką, przycisk wysuwający i wsuwający wkład długopisu, kolorowy z nadrukiem: loga UE, POKL, tytuł projektu - 500 sztuk 5. Torby papierowe: nadruk pełny kolor, wymiary: A4, 500x300mm, dno: 8-15 cm, wysokość: 22-46,5 cm, grubość folii: 0,05 mikrona, rodzaje papieru: kraft (gładki, prążkowany, biały,szary) rodzaje uchwytów: wycinane, bawełniane, sznurkowe, papierowe płaskie i skręcane - 200 sztuk 6. Plakat: papier kredowany błyszczący lub matowy, pełny kolor, drukowany jednostronnie, rozmiar B1, A1, A2, A3, gramatura 150g/m2-180g/m2 120 sztuk rozmiar A2 30 sztuk rozmiar A1 70 sztuk rozmiar B1 40 sztuk rozmiar A3 7. Ulotka: składana, drukowana wielostronnie, bigowana, pełny kolor, rozmiar A5 składana w harmonijkę, gramatura 135g/m2- 170g/m2, papier kredowany błyszczący lub matowy - 500 sztuk rozmiar A5 8. Druk publikacji pełny kolor, rozmiar A4, B5, zszywane opcjonalnie bindowane, okładka papier karton usztywniony kreda. rozmiar B5 - 3 x 100 sztuk = 300 sztuk x 50 stron rozmiar A4 - 25 sztuk x 100 stron w opcji uszlachetnianie lakierem UV lub folią błyszczącą bądź matową Czas realizacji poszczególnych zleceń ustala się na 5 dni od dnia złożenia zamówienia ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe ZAPOL Dmochowski, Sobczyk Sp. J., Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33770,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28316,20

  • Oferta z najniższą ceną: 22317,80 / Oferta z najwyższą ceną: 31549,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.