eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Materiały konferencyjne, seminaryjne, wydruk materiałów promocyjnych dla uczestników konferencji projektów Zawodowiec - Przyszłościowiec. Strategia modernizacji kształcenia zawodowego w Rybniku oraz Dodajcie nam skrzyde.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-26

Rybnik: Materiały konferencyjne, seminaryjne, wydruk materiałów promocyjnych dla uczestników konferencji projektów Zawodowiec - Przyszłościowiec. Strategia modernizacji kształcenia zawodowego w Rybniku oraz Dodajcie nam skrzyde.
Numer ogłoszenia: 17213 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały konferencyjne, seminaryjne, wydruk materiałów promocyjnych dla uczestników konferencji projektów Zawodowiec - Przyszłościowiec. Strategia modernizacji kształcenia zawodowego w Rybniku oraz Dodajcie nam skrzyde..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk i publikacja materiałów konferencyjnych, seminaryjnych, promocyjnych w ramach projektów: Zawodowiec-Przyszłościowiec. Strategia modernizacji kształcenia zawodowego w Rybniku oraz Dodajcie nam skrzydeł 1. Teczka ofertowa: rozmiar A4 rozkładana, opcjonalnie z grzbietem 4mm lub bez grzbietu, ze skrzydłem zaginanym do środka, miejsce na wizytówkę, druk dwustronny kolorowy, drukowane na kartonie kredowanym, biały środek, papier karton usztywniany 280g. W opcji uszlachetnianie lakierem UV lub folią błyszczącą bądź matową - 400 sztuk 2. Notes; rozmiar A5, B5 z nadrukiem, kolorowa okładka, środek z nadrukowanym tłem, perforowane kartki na brzegu z możliwością odrywania - opcjonalnie A5/B5 400 sztuk3. Listownik: format A4, papier offsetowy 90g - 130 sztuk 4. Długopis automatyczny: metalowy lub plastikowy z metalową końcówką, przycisk wysuwający i wsuwający wkład długopisu, kolorowy z nadrukiem: loga UE, POKL, tytuł projektu - 500 sztuk5. Torby papierowe: nadruk pełny kolor, wymiary: A4, 500x300mm, dno: 8-15 cm, wysokość: 22-46,5 cm, grubość folii: 0,05 mikrona, rodzaje papieru: kraft (gładki, prążkowany, biały,szary) rodzaje uchwytów: wycinane, bawełniane, sznurkowe, papierowe płaskie i skręcane - 200 sztuk6. Plakat: papier kredowany błyszczący lub matowy, pełny kolor, drukowany jednostronnie, rozmiar B1, A1, A2, A3, gramatura 150g/m2-180g/m2 120 sztuk rozmiar A2 30 sztuk rozmiar A1 70 sztuk rozmiar B1 40 sztuk rozmiar A37. Ulotka: składana, drukowana wielostronnie, bigowana, pełny kolor, rozmiar A5 składana w harmonijkę, gramatura 135g/m2- 170g/m2, papier kredowany błyszczący lub matowy - 500 sztuk rozmiar A5 8. Druk publikacji pełny kolor, rozmiar A4, B5, zszywane opcjonalnie bindowane, okładka papier karton usztywniony kreda. rozmiar B5 - 3 x 100 sztuk = 300 sztuk x 50 stron rozmiar A4 - 25 sztuk x 100 stron w opcji uszlachetnianie lakierem UV lub folią błyszczącą bądź matowąCzas realizacji poszczególnych zleceń ustala się na 5 dni od dnia złożenia zamówienia ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp.2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty:a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2,b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt 1b - składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.