eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › Kompleksowa realizacja projektu pn. Informatyzacja Gminy Prusice jako sposób na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-17

Prusice: Kompleksowa realizacja projektu pn. Informatyzacja Gminy Prusice jako sposób na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -etap II
Numer ogłoszenia: 58080 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10780 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa realizacja projektu pn. Informatyzacja Gminy Prusice jako sposób na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. Kompleksowa realizacja projektu pn. Informatyzacja Gminy Prusice jako sposób na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -etap II, na którego wykonanie składają się 4 zadania: Zadanie 1 : (Budowa infrastruktury sieciowej): Przygotowanie dokumentacji projektowej, oraz budowa infrastruktury teletechnicznej i sieciowej, bezpośrednio związanej z udostępnieniem Internetu (sieci szerokopasmowej) w tym sprawowanie nadzoru autorskiego; Zadanie 2 : (Dostawa sprzętu komputerowego): Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla 78 gospodarstw domowych (Beneficjentów Ostatecznych) Zadanie 3 : (Szkolenia komputerowe): Przeprowadzenie szkoleń dla 78 uczestników projektu w zakresie podstaw obsługi komputera, programów biurowych i Internetu. Zadanie 4 : (Usługi serwisowe oraz wsparcia technicznego): Usługi gwarancyjno-serwisowe oraz utrzymania urządzeń sieci szerokopasmowej i usługi gwarancyjno-serwisowe oraz wsparcia technicznego dla BO. 2. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. 3. Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 9 do SIWZ - Program Funkcjonalno- Użytkowy (dalej PFU). 4. Zgodnie z powyższym, Przedmiotem zamówienia jest realizacja zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ i niniejszą umową, zadania obejmującego wybrane roboty budowlane oraz dostawy i usługi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Kompleksowa realizacja projektu pn. Informatyzacja Gminy Prusice jako sposób na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -etap II które obejmuje: 1) Zadanie 1: (Budowa infrastruktury sieciowej): a) Przygotowanie dokumentacji projektowej, harmonogramu prac oraz innej niezbędnej dokumentacji tj. -opracowanie koncepcji technicznej rozbudowy sieci, -opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy wież / masztów antenowych (wraz z branżami), oraz niezbędną dokumentacją związaną z uzyskaniem pozwolenia na budowę, -opracowanie projektu wykonawczego budowy sieci szerokopasmowej, -opracowanie szczegółowego harmonogramu prac, b) Budowa wież, masztów antenowych i innych konstrukcji wsporczych tj -budowa wież / masztów antenowych w miejscowościach Gminy Prusice w ilości wynikających z projektu, zapewniających wymagane pokrycie sygnałem, -instalacja szaf teletechnicznych umożliwiających całodobową obsługę oraz wykonanie instalacji okablowania sygnałowego i zasilającego pod potrzeby instalacji urządzeń radiowych i sieciowych, c) Budowa sieci szkieletowej -projekt radiowy sieci szkieletowej, -dostawa, instalacja oraz konfiguracja systemu radiolinii, d) Budowa sieci dostępowej (Węzłów Dostępowych oraz instalacja terminali odbiorczych) -projekt radiowy sieci dostępowej, -dostawa, instalacja i konfiguracja elementów oraz urządzeń stanowiących wyposażenie węzłów dostępowych, -dostawa, instalacja i konfiguracja przełączników sieciowych oraz UPS-ów, -dostawa i montaż szaf zewnętrznych, wsporników antenowych oraz przygotowanie infrastruktury kablowej w obiektach węzłów dostępowych, -dostawa i instalacja i konfiguracja urządzeń odbiorczych dla 78 BO, e) Integracja z infrastrukturą powstałą w etapie I - dostawa i instalacja wspólnego systemu zarządzania cyfrowymi liniami radiowymi etapu I i II zapewniającego pełną homogeniczność, -zakup i aktywacja licencji (m.in. do kontrolera sieci WLAN obsługującego sieć dostępową etapu I oraz licencji do zwiększenia transmisji na liniach radiowych zaprojektowanych w etapie I, które będą świadczyły usługę tranzytu do sieci wybudowanej w etapie II), -konfiguracja urządzeń i osprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Centrum zarządzania siecią (przełącznika szkieletowego, kontrolera sieci bezprzewodowej, urządzenia bezpieczeństwa, serwerów oraz implementacja systemów do zarządzania użytkownikami i usługami sieci) Zamawiający udostępni dane dostępowe do urządzeń sieci, umożliwi instalacje np. maszyny wirtualnej na wydzielonych zasobach z etapu I. f) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań funkcjonowania infrastruktury oraz przygotowanie dokumentów związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i rozpoczęciem eksploatacji sieci internetowej. -przeprowadzenie konfiguracji sieci, sprawdzenia jej funkcjonowania u każdego z BO, -przeprowadzenie testów dla urządzeń transmisyjnych warstwy szkieletowej, -przeprowadzenie demonstracji działania systemy monitoringu i zarządzanie siecią i użytkownikami zainstalowanymi w GWD i CZS, -przygotowanie protokołu odbioru wykonanych w ramach realizacji projektu robót, -przygotowanie dokumentacji powykonawczej, -przeprowadzenie szkolenia dla administratorów sieci ze strony Zamawiającego, 2) Zadanie 2 : (Dostawa sprzętu komputerowego): -dostawa i instalacja 78 zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz podłączenie ich do radiowych terminali odbiorczych u wybranych przez Zamawiającego 78 uczestników projektu znajdujących się na terenie objętym projektem w Gminie Prusice -przeprowadzenie podstawowych testów transmisyjnych (połączenie CPE - AP WiFi ) 3) Zadanie 3 : (Szkolenia komputerowe): -przeprowadzenie szkoleń dla 78 BO, min.5 grup po max. 16 osób, łącznie 12h na 1 osobę (min. 2 dni). w zakresie podstaw obsługi komputera, programów biurowych i Internetu. 4) Zadanie 4 : (Usługi serwisowe oraz wsparcia technicznego ): -serwis i utrzymywanie sprzętu komputerowego u BO (78 zestawów komputerowych z dostępem do wybudowanej sieci) wraz z wsparciem technicznym w okresie realizacji projektu , -serwis i utrzymanie wybudowanej infrastruktury sieci szerokopasmowej w okresie realizacji projektu, 5.W ramach dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania oraz uzyskania podstawowych elementów koniecznych dla sporządzenia wielobranżowego projektu budowlanego, w szczególności: 1) wykonania i przedstawienia do uzgodnienia Zamawiającemu projektu budowlanego przed wystąpieniem o wszelkiego rodzaju uzgodnienia, 2) uzyskania wszelkich wymaganych między innymi Prawem budowlanym, Prawem ochrony środowiska i prawem ochrony zabytków, uzgodnień formalno - prawnych, opinii, operatów, ekspertyz oraz decyzji na własny koszt (jeśli będą wymagane przepisami prawa) w tym m. in.: a) decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, b) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, wraz z raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko o ile taki raport będzie wymagany, c) pozwoleń wodno-prawnych, warunków dostawy mediów itd.) umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów objętych dokumentacją projektową, przy użyciu własnych środków i na własny koszt, d) wskazania i sporządzenie mapy do celów projektowych (z uzupełnieniem topografii przyległego terenu oraz drzewostanu), e) nadzory archeologiczne wykopów, 3) uzyskania ostatecznych decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych objętych sporządzoną dokumentacją projektową, 4) sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych dokumentacją projektową. 6.W zakres jednego kompletu dokumentacji projektowej wchodzą: 1) Projekt budowlany- opracowany zgodnie z: a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.); b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 ze zm.); c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.); d) niezbędnymi uzgodnieniami, - w ilości 2 egz. w formie papierowej (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę); 2) Projekty wykonawcze wszystkich branż z wskazanymi etapami realizacji robót budowlanych dla poszczególnych etapów realizacji robót budowlanych wynikających z projektu budowlanego, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072, ze zm.) - w ilości po 2 egz. w formie papierowej (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę); Projekty wykonawcze Wykonawca opracuje z pełnym uszczegółowieniem rozwiązań, jednoznacznym określeniem parametrów technicznych i standardów wykończenia, w sposób umożliwiający ryczałtową wycenę robót. Dokumentacja winna zawierać: a) Optymalne rozwiązania technologiczne, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne zestawienia, rysunki szczegółów i detali z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału, urządzenia, technologii; b) Rodzaj i ilość odpadów powstałych w związku z realizacją inwestycji (ilość w tonach); c) Informacje na temat zagrożeń występujących w trakcie prowadzenia robót oraz o konieczności opracowania planu BIOZ (art. 21a ust. 3 prawo budowlane). 3) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) - w ilości po 3 egz (nie wliczając w to egzemplarzy niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę). 4) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do w/w opracowań 1 egz. zapisane na nośniku elektronicznym CD w formacie umożliwiającym odczyt danych przez Zamawiającego przy użyciu powszechnie dostępnych programów komputerowych. 7. Gwarancja: 1) Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji. 2) Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 3) Warunki gwarancyjne zawarte w umowie mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 4) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane (materiały, wyposażenie i robociznę) wynosi 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru zadania 1. 5) Wymagany okres gwarancji na dostarczone zestawy komputerowe wynosi co najmniej 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru tego zadania 2. 8. Wymagania ogólne: 1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Oferowany przez Wykonawcę urządzenia i sprzęt komputerowy muszą być dopuszczone do obrotu i do używania, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. 2) Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 sierpnia 2007 r, w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2007 Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie bezpieczeństwa wyrobu CE (Conformité Européenne), potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 3) Dostarczone monitory muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 1998 nr 148 poz. 973 ). 4) Wykonawca dostarczy łącznie z dostawą dokumentację w języku polskim, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. 5) Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej, Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. 6) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i ich parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (tzn. powinien do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pełnym podaniem parametrów technicznych urządzeń i funkcjonalności proponowanego oprogramowania) oraz zapewnić, że zaproponowane równoważne urządzenia i oprogramowanie po instalacji i uruchomieniu oraz w czasie eksploatacji nie spowoduje utraty gwarancji oraz wsparcia producenta na urządzenia i oprogramowanie posiadane. 7) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy oraz wyprodukowany po 1 stycznia 2013 roku, chyba, że zapisy SIWZ dot. konkretnego sprzętu stanowią inaczej. 8) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. 9) W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany między innymi do: 1) przekazania Zamawiającemu szczegółowych: a) instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, b) certyfikatów lub deklaracji zgodności CE (Conformité Européenne), c) dokumentów gwarancyjnych w języku polskim, d) atestów i aprobat technicznych zainstalowanych aparatów, urządzeń, przewodów i kabli, 2) świadczenia gwarancji w systemie door to door - polegającej na odbiorze uszkodzonego sprzętu z miejsca, w jakim został zamontowany przez Wykonawcę a następnie dostarczenie sprawnego sprzętu Zamawiającemu na koszt Wykonawcy, zgodnie z umową gwarancyjną (miedzy Zamawiającym a Wykonawcą), lub innym dokumentem, 9. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym robót sporządzonym i uzgodnionym z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez roszczeń Wykonawcy z tego tytułu w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy w przypadku niewykonania umowy przez konsorcjum: ASSECO Poland Spółka Akcyjna i VIATELECOME Sp. zo.o., będące wykonawcą I etapu inwestycji pt. Informatyzacja Gminy Prusice, jako sposób na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu bez wykonania, której nie jest możliwa realizacja niniejszej umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.23.30 - Wznoszenie masztów antenowych 44.21.22.00 - Wieże, maszty kratowe, półmaszty i słupy stalowe 32.41.80.00 - Sieć radiowa 32.58.10.00 - Sprzęt do przesyłu danych 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.41.21.10 - Sieć internetowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.23.30 - Montaż anten radiowych 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 72.72.00.00 - Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Viatelecome Sp. z o.o. , ul. Skarbowców 23A, 53-025 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Ex.T. sp. Zo.o., Al. J. Mireckiego 22, 41-205 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 705621,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 864075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 864075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 864075,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.