To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 57963 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Olsztyn: Dostawa testów diagnostycznych, preparatów, odczynników, krążków do antybiogramów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39491-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, krajowy numer identyfikacyjny
000092663, ul.
ul. Szarych Szeregów
7,
10-072
Olsztyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
+48895241450, faks
+48895241477, e-mail
kbialek@olsztyn.wiw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.olsztyn.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów diagnostycznych, preparatów, odczynników, krążków do antybiogramów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIW.A.AGZ.272.1.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów diagnostycznych, preparatów, odczynników, krążków do antybiogramów, zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do wzoru umowy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące przedmiotu oraz ilości zostały wyszczególnione w tabeli, w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych: Zadanie nr 1 -Testy immunoenzymatyczne do wykrywania obecności przeciwciał dla wirusa enzootycznej białaczki bydła (BLV) w surowicy Zadanie nr 2-Testy Elisa do diagnostyki chorób drobiu, trzody chlewnej i bydła Zadanie nr 3-Testy do badania żywności i zestawy do wytwarzania środowisk gazowych Zadanie nr 4-Preparaty do diagnostyki brucelozy oraz pozostałe preparaty i koniugaty Zadanie nr 5 -Delvotest Zadanie nr 6 -Szybki test do badania mleka Zadanie nr 7 -Odczynniki i standardy wg Sigma -Aldrich Zadanie nr 8 -Krążki do antybiogramów 4.Zamawiający nie dopuszcza podziału ustalonych zadań na mniejsze podzadania. 5.Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny związany z zakupem dodatkowej ilości, której wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych. W formularzu cenowym zostały wskazane Ilości podstawowe (kolumna D) i Ilości opcja (w kolumnie E).Opcją jest dostarczanie do Zamawiającego ilości przedmiotu zamówienia na wezwanie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w terminie trwania umowy, po cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym. 6.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zadaniach 1-8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przywołanie nazwy i numeru katalogowego jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Równoważny przedmiot zamówienia musi posiadać takie same parametry techniczne i nie gorsze parametry jakościowe jak towar wskazanych producentów. Wykonawca oferujący towary równoważne zobowiązany jest do dołączenia do oferty wiarygodnych dokumentów potwierdzających jednoznacznie spełnienie określonych wymagań równoważności np. specyfikacja techniczna, karta katalogowa. Z załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że oferowany towar spełnia postawione wymagania. 7.Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z rozładunkiem do magazynu Zamawiającego. 8.Towar musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia. 9.Każdy produkt sterylny (jałowy, aseptyczny) musi posiadać certyfikat (świadectwo) jakości zgodny z etykietą na produkcie (nr partii, data produkcji lub data ważności). 10.Każde opakowanie oferowanego towaru musi być oznaczone datą produkcji lub/i okresem przydatności do użytku oraz numerem serii(dotyczy produktów jałowych i aseptycznych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Testy immunoenzymatyczne do wykrywania obecności przeciwciał dla wirusa enzootycznej białaczki bydła (BLV) w surowicy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15100 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18573 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Testy Elisa do diagnostyki chorób drobiu, trzody chlewnej i bydła |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ze względu na fakt, iż "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu (...)". W przedmiotowym postępowaniu w/w zadaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 16.03.2017r. godz. 9.00 nie wpłynęły żadne oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Testy do badania żywności i zestawy do wytwarzania środowisk gazowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ze względu na fakt, iż "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu (...)". W przedmiotowym postępowaniu w/w zadaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 16.03.2017r. godz. 9.00 nie wpłynęły żadne oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Preparaty do diagnostyki brucelozy oraz pozostałe preparaty i koniugaty |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ze względu na fakt, iż "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu (...)". W przedmiotowym postępowaniu w/w zadaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 16.03.2017r. godz. 9.00 nie wpłynęły żadne oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Delvotest |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8073 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10073.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Szybki test do badania mleka |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT38070 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 46826.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Odczynniki i standardy wg Sigma -Aldrich |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10588.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14643,15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Krążki do antybiogramów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Pzp ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ze względu na fakt, iż "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu (...)". W przedmiotowym postępowaniu w/w zadaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 16.03.2017r. godz. 9.00 nie wpłynęły żadne oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa rollup'ów, ścianek oraz innych materiałów promocyjnych
- Dostawa artykułów biurowych
- Renowacja elewacji Warmińsko-Mazurskiego Centrum Chorób Płuc w Olsztynie
- "Dostosowanie istniejących pomieszczeń do wymagań stosowania nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej w Warmińsko-Mazurskim Centrum Chorób Płuc w Olsztynie"
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024"
- Przebudowa Biblioteki Uniwersyteckiej UWM przy ul. Oczapowskiego 12B w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.