eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawyZP- 271/26/2008

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-07

Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/26/2008
Numer ogłoszenia: 5787 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343753 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/26/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Usługi realizowane będą w następujących lokalizacjach: a) Kraków, ul. Mazowiecka 21 - powierzchnia 836 metrów kwadratowych b) Kraków, ul. Łobzowska 46 - powierzchnia 35 metrów kwadratowych c) Skawina, ul. Ogrody 14 - powierzchnia 243 metry kwadratowe d) Słomniki, ul. Kościuszki 64 - powierzchnia 248 metry kwadratowe 2. Opis czynności, które należy wykonać w obrębie każdej z lokalizacji: a) Kraków, ul. Mazowiecka 21 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: - odkurzania wykładzin dywanowych - zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina typu market) - usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, - przemywanie luster, drzwi - mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem - mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, pisuarów, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury - mycie okien PCV w ilości 90 sztuk oraz innych powierzchni przeszklonych - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka - uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników. b) ul. Łobzowska 46, Kraków - powierzchnia 35 metrów kwadratowych, sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toaleta zakresie: - zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) - usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, - przemywanie drzwi PCV - mycie i dezynfekcja umywalki, muszli klozetowej i deski sedesowej, ścian wokół umywalki oraz muszli klozetowej, armatury - mycie okna PCV w ilości 1 sztuki oraz innych powierzchni przeszklonych - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka - uzupełnianie mydła w dozowniku a także papieru toaletowego i ręczników papierowych. c) Skawina, ul. Ogrody 14 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: - odkurzania wykładzin dywanowych - zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) - usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, - przemywanie luster, drzwi - mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem - mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury - mycie okien PCV w ilości 14 sztuk oraz innych powierzchni przeszklonych - mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka - uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników d) Słomniki, ul. Kościuszki 64 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: - odkurzania wykładzin dywanowych - zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) - usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, - przemywanie luster, drzwi - mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem - mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury - mycie okien PCV w ilości 15 sztuk oraz innych powierzchni przeszklonych - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka - uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników - mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem 3. Pozostałe informacje a) Częstotliwość mycia okien - jeden raz w kwartale. b) Częstotliwość pozostałych opisanych w punkcie 2 czynności - codziennie. c) Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego zapewni, w obrębie każdej lokalizacji, pomieszczenie do przechowywania sprzętu służącego do sprzątania oraz urządzeń i środków czystości. d) Wykonawca - zleceniobiorca zapewni wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i środki. e) W obrębie każdej lokalizacji, usługi realizowane będą w dniach poniedziałek - piątek ( 5 dni w tygodniu) od godziny 14.00. f) Jakość materiałów czyszczących i higienicznych przewidzianych do realizacji usługi nie może być niższa od średniej jakości podobnych materiałów występujących na rynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.32.00 - Usługi czyszczenia rezerwuarów 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54804.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U. Clean Agencja Promocji Biznesu Partner 2000 Rafał Bogdan Stolarek, ul. Nad Sudołem 22/57, 31-228 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 54804.00
  • Oferta z najniższą ceną: 54804.00 oferta z najwyższą ceną: 69477.92
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.