To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-07
Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
znak sprawy: ZP- 271/26/2008
Numer ogłoszenia: 5787 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343753 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/26/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Usługi realizowane będą w następujących lokalizacjach: a) Kraków, ul. Mazowiecka 21 - powierzchnia 836 metrów kwadratowych b) Kraków, ul. Łobzowska 46 - powierzchnia 35 metrów kwadratowych c) Skawina, ul. Ogrody 14 - powierzchnia 243 metry kwadratowe d) Słomniki, ul. Kościuszki 64 - powierzchnia 248 metry kwadratowe 2. Opis czynności, które należy wykonać w obrębie każdej z lokalizacji: a) Kraków, ul. Mazowiecka 21 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: - odkurzania wykładzin dywanowych - zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina typu market) - usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, - przemywanie luster, drzwi - mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem - mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, pisuarów, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury - mycie okien PCV w ilości 90 sztuk oraz innych powierzchni przeszklonych - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka - uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników. b) ul. Łobzowska 46, Kraków - powierzchnia 35 metrów kwadratowych, sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toaleta zakresie: - zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) - usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, - przemywanie drzwi PCV - mycie i dezynfekcja umywalki, muszli klozetowej i deski sedesowej, ścian wokół umywalki oraz muszli klozetowej, armatury - mycie okna PCV w ilości 1 sztuki oraz innych powierzchni przeszklonych - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka - uzupełnianie mydła w dozowniku a także papieru toaletowego i ręczników papierowych. c) Skawina, ul. Ogrody 14 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: - odkurzania wykładzin dywanowych - zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) - usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, - przemywanie luster, drzwi - mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem - mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury - mycie okien PCV w ilości 14 sztuk oraz innych powierzchni przeszklonych - mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka - uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników d) Słomniki, ul. Kościuszki 64 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: - odkurzania wykładzin dywanowych - zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) - usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, - przemywanie luster, drzwi - mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem - mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury - mycie okien PCV w ilości 15 sztuk oraz innych powierzchni przeszklonych - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka - uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników - mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem 3. Pozostałe informacje a) Częstotliwość mycia okien - jeden raz w kwartale. b) Częstotliwość pozostałych opisanych w punkcie 2 czynności - codziennie. c) Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego zapewni, w obrębie każdej lokalizacji, pomieszczenie do przechowywania sprzętu służącego do sprzątania oraz urządzeń i środków czystości. d) Wykonawca - zleceniobiorca zapewni wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i środki. e) W obrębie każdej lokalizacji, usługi realizowane będą w dniach poniedziałek - piątek ( 5 dni w tygodniu) od godziny 14.00. f) Jakość materiałów czyszczących i higienicznych przewidzianych do realizacji usługi nie może być niższa od średniej jakości podobnych materiałów występujących na rynku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.32.00 - Usługi czyszczenia rezerwuarów 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54804.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CLEAN FIRMA USŁUGOWA RAFAŁ STOLAREK
jakie przetargi wygrała firma
CLEAN FIRMA USŁUGOWA RAFAŁ STOLAREK
- F.U. Clean Agencja Promocji Biznesu Partner 2000 Rafał Bogdan Stolarek, ul. Nad Sudołem 22/57, 31-228 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 54804.00
- Oferta z najniższą ceną: 54804.00 oferta z najwyższą ceną: 69477.92
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Usługa "Całodobowa ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- KR-01/05/KPO/24, Budowa budynku Centrum Akwakultury z wyposażeniem w wystawowe akwarium morskie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach k/Krakowa
- DFP.271.78.2024.AB - Dostawa ściereczek włókninowych jednorazowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - V postępowanie.
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.